Poikaystäväni haikailee exää?

Anonyymi

Minusta tuntuu ihan siltä että uusi poikaystäväni haikailee edelleen exäänsä. Hän puhui että olisi laittanut sen poikki, mutta minusta tuntuu, että se meni toisin päin. Suhteen alussa meistä ei meinannut tulla mitään ja se oli semmoista veivaamista.. Hän kuuntelee pelkkiä surullisia ero biisejä eikä kuuntele mitään muuta musiikkia. Ja sain kuulla että hän ottaa yhteyttä exäänsä usein kun on juonut.. en haluaisi olla jonkun kanssa jolle olen vara vaihtoehto. Hän vakuuttelee minulle ja puhuu kauniisti minulle mutta teot eivät aina täsmää tämän kanssa. En tiedä mitä tekisin jos kysyisin häneltä suoraan ei hän sitä minulle ikinä myöntäisi..

9

730

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Mitäpä jos varmistat asian suoraan siltä tyttöystävältä, jota väittää eksäksi?

• Anonyymi

Mitä hän voisi asiaan muka sanoa

• Anonyymi

Jos ottaa yhteyttäkin niin onhan se selvä hälytysmerkki

• Anonyymi

Vaihtoon tollaset. Menköön exänsä kanssa. Ei kukaan normaali kaipaa exiään

• Anonyymi

Kysymysmerkki aloituksessa turha.

• Anonyymi

Samaa mieltä selvä hommahan tuo on kirjotuksen perusteella

• Anonyymi

Ei hän välttämättä halua eksänsä enää takaisin, mutta haava ei ole vielä parantunut. Sinä voit joko luottaa itseesi ja häneen ja olla hänen tukena kun hän parantaa haavojaan (toki, eksään ei voi olla enää yhteydessä) tai sitten voit vaan todeta että katsellaan sitten kun olet toipunut erosta.

• Anonyymi

Harvemmin nuo suhteet kestävät joissa toinen on kiinni vielä exässään tunne puolella. Ei kannata pitää yllä suuria toiveita..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Harvemmin nuo suhteet kestävät joissa toinen on kiinni vielä exässään tunne puolella. Ei kannata pitää yllä suuria toiveita..

Juu se on sen merkki että ei kannata ryhtyä tosissaan suhteeseen.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla

Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e
      Pirkanmaa
      257
      7027
    2. Jos yhdistät nimikirjaimet

Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne
      Ikävä
      66
      4644
    3. Jos olisit täällä

Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä
      Ihastuminen
      141
      3309
    4. Tämän hetken

Terveiset kaivatullesi ⬇️
      Ikävä
      161
      2411
    5. Kesän odotuksia hyrynsalmella

Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla
      Hyrynsalmi
      18
      1900
    6. Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea

Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.
      Maailman menoa
      176
      1661
    7. Kylillä nainen puhutaan

Että olet heilutellut peittoa yhden, toisen ja kolmannen kanssa. Pitääkö paikkansa?
      Ikävä
      52
      1555
    8. Voi Rakas siellä

Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o
      Tunteet
      31
      1538
    9. Vieläkö sä toivot

Meidän välille jotain?
      Ikävä
      82
      1514
    10. Ohhoh! KAJ laukoi suorat sanat somessa - V-sana mainittu!

Ohhoh! Mitäs mieltä olet tästä huumoriryhmä KAJ:sta? Bara bada bastu on kyllä aikamoinen korvamato... Lue lisää: https
      Euroviisut
      39
      1415
    Aihe