Osaisiko joku sanoa, miksi Norjan tähti Klaebo ei hiihtänyt 15 kilometriä eikä ole mukana miesten viestissä? Onkohan minulta mennyt jotain ohi, kun en ole mitään syytä sille kuullut.
Miksi Klaebo ei kisaa?
4
94
Vastaukset
- Anonyymi
Näyttää olevan viestin ankkuri.
- Anonyymi
Klaebo on ehdoton ykkönen ja maailman paras kiritykki.
Pian ne typerät idän ihailijat aloittavat taas sen lapsellisen kirjoittelunsa.
- Anonyymi
No oli mukana viestijoukkueessa ja 15 km vapaalla. Minkä vuoden kisoja seuraat? Edellisiä Oberin kisoja vai?
- Anonyymi
Joo vähän ihme kun hiihti 30km yhdistelmäkisan eikä 15km vapaata.
Grillattiin ylikypsäksi yhdistelmäkisassa, kunto ei vaan kestä maailman parhaiden hiihtäjien kisassa. Olisi ollut järkevämpää koittaa kovavauhtista 15km kisaa, viesti nyt olisi muutenkin hoitunut pikku spurtilla lopussa.
Kaverille kertyy vielä monet mitalit sprinttiviestistä, viestistä ja sprintistä. Ehkä myös distanssimatkoilta jos kunto paranee vuosien mittaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih405161Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5181740Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771100Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591008- 77943
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53931- 59870
- 228814
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.50803Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58738