Kaipaisin Vesimiehiltä mielipidettä. Onko varattu JouskariN ihan out Vesimiehen mielestä. Olen pari kuukautta viestitellyt enemmän ja vähemmän Vesimiehen kanssa; hän tietää että elän avoliitossa. Toivottoman ihastunut olen ja kertonut sen myös. Koetan kuitenkin pitää jalat maassa. Hän mm. Laulaa viesteissä rakkaus balladeja, ei kuitenkaan puhu. Puhua ei voi asioista. Ja tämä katoaminen, nytkin odotan neljättä päivää että laittaisi viestiä. Ikävä on valtava ja tekisi mieli viestiä laittaa, mutta ajattelin nyt katsoa tämän kortin loppuun. Kauanko menee seuraavaan viestiin? Pelkään että hän pakenee lopullisesti . Tulen kyllä kaipaamaan kovasti, mutta ehkä selviän ja toivun. SIKSI otan riskin. Voisitteko VesimiesMiehet valaista, miten pääsee Teidän pään sisään?
Vähän ottaneena hän soittelee öisin, en voi vastata kun nukun. Loukkaantuuko tuosta? Lisäksi niissä harvoissa viesteissä kutsuu vuoroin Goddness ja vuoroin Söpö. Olen aika pihalla, sillä jos toisesta oikeesti tykkää - niin eikö hänestä haluaisi kuulla koko ajan?
Olen kiitollinen jos joku valaisee VesimiesMiehen sielun maailmaa - kuinka minun tulee toimia?
JouskariNainen pohdiskelee
Vesimies Mies - arvoitus
2
1989
Vastaukset
- Anonyymi
Hei taas!
Linjoilla ei siis ole vesimiestä , kellä olisi onglemaani mielipidettä.
Nyt olen Vesimiehestäni kuullut viimeksi 8 päivää sitten. Itse luen kyllä merkit, että tässähän tämä oli. - Vai voinko vielä salaa toivoa?
- JouskariN, joka hajoaa kohta ikävään- Anonyymi
Ihan vain, jos joku seuraa tätä tilannetta. Eilen sitten tuli viestiä balladin muodossa. Kahdeksan päivää meni! Mihin ilahtuneesti vastasin. Odotetaan taas seuraavaavaa yhteydenottoa. On tämä hassu mies, mutta mihinkä tässä olisi kiire; valmiissa maailmassa. Katsonpa tämän kortin loppuun asti.
JouskariN päättää raporttinsa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih253534- 2543505
No nyt! Linda Lampenius jakoi sensuellin kuvan itsestä - "Olematon mekko" saa hieraisemaan silmiä...
Linda Lampenius täyttää tänään 55 vuotta. Eipä uskoisi kuvan perusteella. Onnea, onnea, onnea pop-artistille ja huippuvi282024Mites teillä keskustelut soljuu?
Oli tossa mun aloittamassa ketjussa eilen illalla aikamoinen show. Mutta toisaalta ainahan mä oon valitellut kun täällä2701706Shokki! Marko Paanaselle ei riitä 100 000 euron budjetti - Vaatii kesken remontin näin paljon lisää!
Hupsista, noinkos siinä sitten kävi, budjetti ei pitänytkään…! Eikä taida olla ihan eka kerta, näitähän sattuu... Onko151419Pystyt sille toiselle
Kertomaan ne salaisetkin asiat. Olette läheisiä. En tiedä kerrottu minusta. Tuskin kerrot. Puhutko sanaakaan. Toisaalta81399Venäjän rikollisen sodan juurisyyt
Koska edellinen ketju Venäjän rikollisen sodan juurisyistä oli niin suosittu, että se tuli pikaisesti täyteen eikä sitä3861241Annen grillin nousu ja konkka..
Olipa se nopea grilli bisnes..Voi voi sentään mitäs nyt tilalle?501169Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens751025Huominen haastattelu
Huomenna 27.02 Torstaina. OLLI. SAHIMÄKI Järviradiossa haastateltavana kello 12:00 👏👏281007