oli aiempi lanka jossa sanottiin että kannattaa mutta en ole varma niin pyydän nyt teidän pc online kokemuksia.... herättää kysymyksiä melkos paljon
kannattaako pc-online.fi nettisivulta ostaa kannettavaa?
7
3606
Vastaukset
- Anonyymi
Jos toisessa ketjussa jo todetaan että kannattaa, miksi alottaa uusi ketju?
Helpoin ja varmin tapa saada vastauksia heränneisiin kysymyksiin on soitto yritykseen... - Anonyymi
Tilasin tyttärelle läppärin ja läpsy oli kyllä erittäin hyvä. Uutta vastaava muutamaa pienen pientä naarmua lukuunottamatta. Tytär on tyytyväinen ja niin myös minä 👍. Toimitus tuli kahdessa päivässä.
- Anonyymi
Ei kannata! Tilasin kannettavan ja odotin 2 viikkoa ja rupesin selvittämään asiaa niin sieltä vastattiin että minun pitäisi hakea paikan päältä. Tilaus itsessään oli sekava enkä missään vaiheessa valinnut paikan päältä hakua
- Anonyymi
Eli oma moka.
- Anonyymi
Pahansuopasta shittiä! Itse pari vkoa sitten olisin halunnut koneen noutaa. Puhelimessa kertoivat että noutopiste kiinni mutta postitse koneen saa. Verkkokauppahan kyseinen yritys onkin tosin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pahansuopasta shittiä! Itse pari vkoa sitten olisin halunnut koneen noutaa. Puhelimessa kertoivat että noutopiste kiinni mutta postitse koneen saa. Verkkokauppahan kyseinen yritys onkin tosin.
Itse en kyllä edes kahta vkoa odottelisi vaan soittasin ja kysyisin tilaukseni perään. Vähän harmillisia nämä selkeästi yrittäjää tarkotuksellisesti mollaavat anonyymit arvostelut somessa. Itse aspassa työssä ja usein huonosti sujuneissa kaupoissa syy muualla kuin yrityksessä.
- Anonyymi
Ostin Dell Precision 7510 kannettavan joulutarjouksesta myöhään maanantai-iltana 12.12.2022. Maksoin heti. Kone oli keskiviikkona iltapäivällä 14.12.2022 haettavissa postin noutopisteestä Pieksämäellä.
Kone toimii todella loistavasti. Ei mitään käytön jälkiä. Voin todella suositella! Ei ostos olisi paremmin voinut hoitua. Antti
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e1644322Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä372494- 1562162
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla161699- 811318
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o241261Ohhoh! KAJ laukoi suorat sanat somessa - V-sana mainittu!
Ohhoh! Mitäs mieltä olet tästä huumoriryhmä KAJ:sta? Bara bada bastu on kyllä aikamoinen korvamato... Lue lisää: https311162Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea
Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.1441132Erika selvisi hienosti ennakkosuosikin paineista
Hienostihan se meni. Erika jätettiin yksin, eikä häntä tuettu, oli euroviisukiusattu, silti suoriutui ensiluokkaisesti.103935Pirre vaatii nyt karhuja ammuttavaksi
Ylellä taas hauskaa lieksa uutista. Karhujen kannanhoidollinen metsästys on Lieksan kaupungin mielestä välttämätöntä.115860