https://www.is.fi/viihde/art-2000007857338.html
Hälle tehtiin silmäpussileikkaus joku vuosi sitten ja nyt alaluomet tuon näköiset? Olisin itse menossa alaluomileikkaukseen, mutta mietin vielä jos seuraukset on tommoiset..
Mitä silmille on nyt tapahtunut?!?
5
129
Vastaukset
- Anonyymi
Hänellä oli aika suuret silmäpussit, eikä ihoa ilmeisesti kiristetty riittävästi (jos lainkaan). Potilaan iästä riippuu miten iho palautuu venytyksen jälkeen, Keskisellä ei näköjään ole palautunut kovin hyvin. Toisaalta naururypyt korostaa löysää ihoa paljon.
- Anonyymi
Oletko sinäkin menossa Brasiliaan silmäpussileikkaukseen...?
Minusta silmien alusiho näytti siltä, kuin hyvin vanhoilla ihmisillä, eli ei mitään elastisuutta. Pienessä mittakaavassa oma ihoni on samanlainen, sillä erotuksella, että kosmeettisilla tuotteilla saan alueen varsin siistiksi.
Olisikohan mahdollista, että alueen verenkierto tai hermot olisivat jotenkin vaurioituneet, jolloin iho ei saa ravinteita? Aika karulta näytti heti leikkauksen jälkeenkin, todella turvoksissa.
https://www.is.fi/viihde/art-2000001125364.html- Anonyymi
Olen menossa ihan vaan Tallinnaan. Yläkuomet leikattu ja tulos on hyvä. Mutta silti mieti voiso mulle käydä silti noin..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen menossa ihan vaan Tallinnaan. Yläkuomet leikattu ja tulos on hyvä. Mutta silti mieti voiso mulle käydä silti noin..
Miksi Tallinnaan? Suomessakin leikataan silmäluomia ja silmäpusseja, eikä hintakaan ole kovin paljon suurempi. Itse olen käynyt yläluomileikkauksessa Suomessa. Tulos oli hyvä ja hinta jonkun satasen halvempi kuin Tallinnassa olisi ollut. Suomessa leikkasi nimenomaan plastiikkakirurgi.
- Anonyymi
Jos alaluomet leikataan tulee siitä väistämättä ryppyinen iho. Yläluomien leikkauksella ei taas ole tätä ikävää sivuvaikutusta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih374905Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5011565Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771080Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä359998- 77923
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53901- 59850
- 228804
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.48758Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58728