Onko ihmisiä jotka kasvattaa omaa väriään eli lopettaneet värjäyksen?
Itselläni on menossa 1v4kk että tämä on kivuliasta.
Ja olen huomannut että oma hius on erittäin liukas ja ohut. Näyttää että värjäys on antanut paksuutta ja rakennetta.
Nyt jo mietin että kannattaako. Toisaalta olen niin kyllästynyt ainaiseen värjäykseen ja kampaajalla ramppaamiseen ja hoitavien tuotteiden ostoon.
Haluaisin olla huoleton hiusten suhteen.
Te jotka olette lopettaneet värjäyksen oletteko pysyneet siinä?
Oletteko huomanneet hiusten erilaisuuden vs värjättyyn?
Oman hiusvärin kasvatus.
Anonyymi
1
578
Vastaukset
- Anonyymi
Itsekin olen ohuthiuksinen, mutta tarkoituksella värjään vain harvoin, eli saa olla pitkä juurikasvu. Totta se on, että väri antaa vähän volyymin tuntua. Siksi itse teen värinpoiston ennen kasvivärillä värjäämistä. Jos värjään oman värin päälle, olen entistä riippuvaisempi tiheistä värjäämisistä. Juurikasvu näyttää silloin entistä ohuemmalta ja jopa "kaljulta". Minulla kun jopa kasviväri tummentaa niin paljon, että oma maantien värinen näyttää siihen verrattuna värittömältä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod336984- 386404
- 293494
- 452980
- 342714
- 152408
- 372198
- 162066
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons481937En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191797