Anna Litzenin profetia Suomesta jalokivenä
Suomi, sinä olet sanonut: ”Minä olen heikko, minä olen mitätön kansojen joukossa, koska olen sanonut, että minä olen vain maan matonen, kuka minua kuuntelisi.”
Kuule, mitä minä sanon sinulle: ”Sinun voimasi on tosin vähäinen ja itsessäsi olet vain maan tomua, vain palanen savea minun kädessäni, Suomi. Savipalanen on kuitenkin kuin jalokivi. Kallisarvoinen helmi sinä olet minun kädessäni. Loistava safiiri sinä olet minun kädessäni. Ota vastaan minun sanani.”
Anna Litzenin profetia Suomesta jalokivenä
8
708
Vastaukset
- Anonyymi
Epäraitista sanomaa.
Suomi ei ole mikään jalokivi.
Suomi on pakanakansa.
Synteihinsä vajonnut ja sortunut.
Jumala ei puhuttele "kansoja", vaan kutsuu yksittäisiä ihmisiä parannukseen.
On vain yksi valittu kansa; Israelin kansa.
Unohtakaa tämäkin (sairas) profetia. SEn sisältö on sielullista toiveajattelua.
Niinkuin että Suomi olisi jokin mallitapaus?
Ei ole.
Ja vielä?
Pysykää erossa Pihon sairaasta profetiatulvasta.
Valvokaa ja rukoilkaa! Sanoi Jeesus.
On aika rukoilla, paljon, pitää esirukouksia kärsivien ihmisten, lasten, nuorten, ahdistettujen ja masentuneiden puolesta.
Tuollainen hömppä, jossa ihmiset eksytetään odottamaan jotakin "erikoista", jotakin kummallista valittua, se on sairasta ja kirottua.
Me odatamme Jeesusta! Ja joudutamme Hänen tulemustaan. Tekemällä TYÖTÄ, sitä mitä Jeesus käski.
Lopettakaa juokseminen pihon sairaiden ennustusten perässä....
JEESUS on johtotähti!Raamatussa on hyvin paljon esimerkkejä siitä, että Jumala puhuttelee yksilöiden lisäksi myös kansoja.
Tämä ei ollut minun profetiani, vaan Anna Litzenin.
Jeesus on johtotähti minullekin.- Anonyymi
"On vain yksi valittu kansa; Israelin kansa".
https://www.patmos.fi/blogit/israelin-heimojen-paluu-perimmaisesta-pohjolasta-aikojen-lopulla/
https://www.tiede.fi/keskustelu/21384/ketju/monet_supisuomalaiset_kantavat_israelilaista_perimaa
niin lue siis enemmän. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"On vain yksi valittu kansa; Israelin kansa".
https://www.patmos.fi/blogit/israelin-heimojen-paluu-perimmaisesta-pohjolasta-aikojen-lopulla/
https://www.tiede.fi/keskustelu/21384/ketju/monet_supisuomalaiset_kantavat_israelilaista_perimaa
niin lue siis enemmän.Uuttatutkimustietoa tulee nyt , koska tutkiminen on mahdollista. Ennennäkemättömällä tutkimisella Raamattu todentuu heillekin, joille se ei ole avautunut Pyhän Hengen lahjoittamana. Kiitetään Herraa Hän Näin meitä nyt siunaa ja antaa herätyksen.
Maassamme uusien tutkimusten mukaan oletetaan olevan peräti 60% väestöstä juutalaisia. - Anonyymi
JoukoPiho kirjoitti:
Raamatussa on hyvin paljon esimerkkejä siitä, että Jumala puhuttelee yksilöiden lisäksi myös kansoja.
Tämä ei ollut minun profetiani, vaan Anna Litzenin.
Jeesus on johtotähti minullekin.Jouko, turha sinun on selittää. ET nauti uskottavuutta, luotettavuutta.
Sinulla ei ole henkien erottamisen lahjaa. Siksi et osaa erottaa valhetta raittiista profetiasta. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jouko, turha sinun on selittää. ET nauti uskottavuutta, luotettavuutta.
Sinulla ei ole henkien erottamisen lahjaa. Siksi et osaa erottaa valhetta raittiista profetiasta."Kuule, mitä minä sanon sinulle: ”Sinun voimasi on tosin vähäinen ja itsessäsi olet vain maan tomua, vain palanen savea minun kädessäni, Suomi. Savipalanen on kuitenkin kuin jalokivi. Kallisarvoinen helmi sinä olet minun kädessäni. Loistava safiiri sinä olet minun kädessäni. Ota vastaan minun sanani.”".
Suomi tulee vielä ymmärtämään, miten suurella runsaudella, rikkauksilla Herra on maatamme siunannut. Kun se tällä nykykansalle kirkastuu, huomaavat miten on annettu valtuuksia jos jollekin maalle vallata omaisuuttamme. Erilaiset yhtiöt, kaivokset jne.
Kultaa saisimme itse omasta maastamme ja rikastuisimme, eläisimme paljon ihanammin kuin nyt kaupungin saasteissa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Kuule, mitä minä sanon sinulle: ”Sinun voimasi on tosin vähäinen ja itsessäsi olet vain maan tomua, vain palanen savea minun kädessäni, Suomi. Savipalanen on kuitenkin kuin jalokivi. Kallisarvoinen helmi sinä olet minun kädessäni. Loistava safiiri sinä olet minun kädessäni. Ota vastaan minun sanani.”".
Suomi tulee vielä ymmärtämään, miten suurella runsaudella, rikkauksilla Herra on maatamme siunannut. Kun se tällä nykykansalle kirkastuu, huomaavat miten on annettu valtuuksia jos jollekin maalle vallata omaisuuttamme. Erilaiset yhtiöt, kaivokset jne.
Kultaa saisimme itse omasta maastamme ja rikastuisimme, eläisimme paljon ihanammin kuin nyt kaupungin saasteissa.Niin ja nimenomaan henkinen saaste ja Jumalan sanan hylkääminen on tullut kaupungistumisen myötä, kun sen piti olla tasa-arvo kansallemme.
- Anonyymi
Aloitus on lässyhumanistiroskaa!
https://www.worlddata.info/iq-by-country.php
Suomi on yksi euroopan suurimmista maista, yksi tekniikaltaan arvostetuimpia, ja diplomaattisesti noteeratuimpia, sekä kuuluu euroopan älykkäimpiin kansoihin.
Luulisi USA:n ja Venäjän ymmärtävän mitä on, kun ei tiedä kumpaan suuntaan kumartaa, koska samalla sitten pyllistää toiselle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e1925871Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä472691- 1562252
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla161769Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne331708- 821404
Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea
Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.1621367Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o241311Ohhoh! KAJ laukoi suorat sanat somessa - V-sana mainittu!
Ohhoh! Mitäs mieltä olet tästä huumoriryhmä KAJ:sta? Bara bada bastu on kyllä aikamoinen korvamato... Lue lisää: https321253Erika selvisi hienosti ennakkosuosikin paineista
Hienostihan se meni. Erika jätettiin yksin, eikä häntä tuettu, oli euroviisukiusattu, silti suoriutui ensiluokkaisesti.109997