Anna Litzenin profetia Jumalan valitusta aseesta Suomessa

Anna Litzenin profetia Jumalan valitusta aseesta Suomessa

"Suomi, sinun keskelläsi asuu minun valittuni ja sinusta nousee esiin minun aseeni."

Jouko Pihon kommentti:

"Tämä Anna Litzenin profetia Jumalan valitsemasta aseesta Suomessa on samansuuntainen kuin Tukholman profetiassa mainittu Suomen profeetta ja Tauno Rantalan profetioissa kuvattu aurankärki."

23

1275

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Niin, ;)
      Tässä jo hion terääni teräväksi, käyttäen vihollisiani hiomakivinä.
      Ei mulla muuta.
      T....tiedätte kyllä...

• Anonyymi

Joo kyllä sut tiedetään... Profeetta ei julkisuutta kaipaa, eikä rehentele täällä. Taidat olla hänen vastustajansa.

• Anonyymi

Koska kaikki profetiat ym pitää arvostella
      "Koetelkaa kaikki pitäkää se mikä hyvä on.." 1. Tess 5:21)

Pihon julkistama "profetia" on koeteltava.

Varmaankin Piho itse kuvittelee, että HÄN on se jokin valittu, Suomesta?

Profeetallisessa tasossa on sanottava, että PIHO ei ole se jokin...

Ja ylipäätään? Tuon sisällön profetioita on julistettu jo liki 40 vuotta.
      Että Suomessa on jossakin (muka) piilossa jokin "profeetta"?

Järjetöntä.

Jumala ei harrasta piiloleikkejä. Jos joku on - olisi - JUmalan kutsuma profeetta, hän ei lymyilisi piilossa, vaan mitä?

Hän julistaisi niinkuin Johannes Kastaja: Tehkää parannus?

On aika palata terveeseen Raamatun Sanaan.

• Jumalan valitsema ja kutsuma profeetta on piilossa niin kauan aikaa kunnes on Jumalan aika, että hän tulee julkisuuteen ja alkaa profetoida.

Mooseskin sai odottaa 80 vuotta piilossa Midianin maassa, ennen kuin hänen oli aika aloittaa profeetallinen toiminta.

• Anonyymi

Piho se ei ainakaan ole, vääräksi profeetaksi on jo osoittautunut, vaikka kuinka yrittää selittää, että Jumala tekikin ajanmäärittelyssä virheen, eikä hän.

• Anonyymi
        JoukoPiho kirjoitti:

Jumalan valitsema ja kutsuma profeetta on piilossa niin kauan aikaa kunnes on Jumalan aika, että hän tulee julkisuuteen ja alkaa profetoida.

Mooseskin sai odottaa 80 vuotta piilossa Midianin maassa, ennen kuin hänen oli aika aloittaa profeetallinen toiminta.

Joukolle: Koeta rauhoittua.
        MIKä niistä tuhansista profetioista ja ennustuksista ja unista on jotenkin totta? Siis raitista?

Kuule Jouko, olet todella harhautunut ja eksynyt tapaus.

Nyt emme enää elä missään Mooseksen ja VT:n profeetta-ajassa.

Nyt on voimassa Uusi Liitto, ja siinä eivävt profeetat ole mitään erikoisia, vaan
        uskovat palvelevat monilla eri lahjoilla, eikä mitään Erikoisia Profeettoja tarvitse odotella vuosikymmeniä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joukolle: Koeta rauhoittua.
        MIKä niistä tuhansista profetioista ja ennustuksista ja unista on jotenkin totta? Siis raitista?

Kuule Jouko, olet todella harhautunut ja eksynyt tapaus.

Nyt emme enää elä missään Mooseksen ja VT:n profeetta-ajassa.

Nyt on voimassa Uusi Liitto, ja siinä eivävt profeetat ole mitään erikoisia, vaan
        uskovat palvelevat monilla eri lahjoilla, eikä mitään Erikoisia Profeettoja tarvitse odotella vuosikymmeniä.

Asiantuntijaako esität? Suomi on eksytetty jo ajat sitten pois TOTUUDESTA. Valheuskomuksiin on lähes kaikki peruskouluun joutuneet saatettu. Ja opettavat lapsilleen vain, että voivat itse etsiä mieleisiään jumaluuksia. Enkelien palvonta on nyt totta ja Jeesuksen pelastustyö heille hepreaa. Syystä, että evoluutiovalheuskonto meni lapsiin täydestä. Nyt se on kumottu, mutta sitä ei hevillä kouluista hävitetä. Ovathan opettajat nyt evouskovaisia.

Herra tietää Suomen kansan ja auttaa ajallaan ja tavallaan. Syytön on nuorempi kansanosamme , kun heidät johdettiin uskossa harhaan.

• Anonyymi
        JoukoPiho kirjoitti:

Jumalan valitsema ja kutsuma profeetta on piilossa niin kauan aikaa kunnes on Jumalan aika, että hän tulee julkisuuteen ja alkaa profetoida.

No, Piho se ei ainakaan sitten ole. Koska ei tahdo pysyä piilossa millään.
        Taas samaa "profetiaa" , joita on jo kuultu satamäärin häneltä, eikä mikään ole pitänyt paikkaansa.
        Ikävintä on, että Piho on voinut olla niinkin pahan miehen kuin Trumpin kannattaja, ja silti uskoo olevansa kristitty.

• Anonyymi
        JoukoPiho kirjoitti:

Missä iässä sinä aiot aloittaa ?
        Toistaiseksi sinun satusi eivät ole osoittautuneet paikkaansapitäviksi.
        Eikö edes hävetä moinen harhaanjohtaminen ?

• Anonyymi

"On aika palata terveeseen Raamatun Sanaan."

Eli "esikoisesi anna minulle" on tervettä?

Tai:
        Jer 7:22"en minä puhunut enkä antanut käskyä teidän isillenne poltto- ja teurasuhrista silloin, kun minä vein heidät pois Egyptin maasta"
        vs.
        Herra sanoi Moosekselle: ...Tee minulle alttari maasta, ja uhraa sen päällä polttouhrisi ja yhteysuhrisi, lampaasi ja raavaasi...

Kuka Herra? Onko heitä kaksi? Vai valehteliko Mooses?

• Anonyymi

> Anna Litzenin profetia Jumalan valitusta aseesta Suomessa
      "Suomi, sinun keskelläsi asuu minun valittuni ja sinusta nousee esiin minun aseeni."

Mikä hyöty tällaisesta profetiasta on? Tuo näyttää palvelevan ennemmin ihmisten egoa kuin Jumalan tarkoituksia.

• Anonyymi

Se on profetia tulevasta, kiitos Jumalalle.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ole autuas utopiassasi.
        Mutta mitä vastaat Herralle, kun nyt sallit ihmisten mennä helv---iin etkä tee...?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuskin kiität, jos saisit tietää mitä yrittäisit ottaa vastaan, koska sitä väärät profeetat eivät voi väärennellä eikä matkia, koska eivät tunne Jumalan ja taivaan lakeja.

• Anonyymi

Pihosta Suomen presidentti ja tuollainen ase?

• Anonyymi

Pihosta on omien infojensa mukaan pitänyt tulla
      - Suomen (joku) johtaja ..
      - -Suomen presidentti...
      - Joku puoluepomokin ( yrityksiä 5-6 eri puolueessa)
      - Suomen korkeinta "profeettaa" hän koettaa leikkiä, kun on suoltanut sivuilleen satoja ja satoja "ennustuksia" - unia, näkyjä...

Voi voi! Voi eksyttäjää ja eksytettyjä!

Eikö Jeesus antanut tehtävän: Viekää evankaliumia kaikkeen maailaan!

Pihon kaltaiset haihattelijatt, jotka vetävät kuin taikurit milloin mistäkin narusta?
      Vaihtavat asiaa ja aatetta kuin huutokauppameklarit?

Mitä tekemistä Herralla, PYhällä Jumalalla on sellaisessa?

Ei yhtään mitään.
      Piho pelaa omia pelejään, joissa keskipiste on aina jokin muu kuin se pelastuksen evankeliumi, jota varten Jeesus valmisti tien!

Jokainen joka kriittisesti ja Raamatulla arvioiden on seurannut Pihon touhuja, on voinut tulla vain yhteen päätelmään:
      - HÄn on pahasti eksynyt itse, harhautunut, sekoilevasti ja ailahtelevasti toimiva. Koska hän esiintyy kuin vuorenvarmana "profeettana" hän onnistuu sentään joitakin eksyttämään. Se sama eksyttävä henki tarttuu.

Mutta kiitos Jumalan, yhä useammat alkavat nähdä mistä soopasta on kyse.

PIho tosin sivuillaan moittii, että häntä anonyymisti arvioidaan.

Mutta koska hän tunkee itseään julkisuuteen 100% narsistisella tyylillä, hän itse on a´vastuussa. Jumalan ja ihmisten edessä.

• Anonyymi

Kyllä riittää lässytettävää ja voivoteltavaa Suomessa. Odotellaan nyt vain sitä kaipailtua Venäjän hyökkäystä, niin saatte tekin muuta ajateltavaa.
        Piho kerää profetioita sivuilleen, ja se on jo tärkeä tehtävä.

Mutta onko yksikään näkijä koskaan ollut todella kovassa maineessa? On se hirveää jos Piho on profeetta!? Toinen profeetaksi itseään tituleeraava täällä tekee sitä narsistisuuttaan saadakseen auktoriteettia. Profeetta ei ole muuta, kuin vieroksuttu, vähintäänkin outo, jonka kanssa ei kukaan "uskottava" halua olla tekemisissä.

Olenko ainoa, joka Pihoa ymmärtää? Kuten jo Jeesus varoitti, että pakanat kauhistelevat merkkejä. Minä en kauhistele, koska kuten raamatussa todetaan, että näkijälle Herra opettaa taivaan merkit, jotka taas uskoville ovat lapsellisen yksinkertaisest sama, kuin valomerkki baarissa. Jos Piho on syntynyt kukon vuonna, niin hänen käytöksensä on ymmärrettävää.

• Anonyymi

Ja myös K-raudassa myytävä kuokka.

• Anonyymi

Veikkaan, että kirjoittaja Piho viittaa nousevan profeetan nimen olevan Piho.

• Anonyymi

Profeetta on yhtä outo kuin Jeesus oli aikansa kirjanoppineille.Jokainen profeetta on edellä aikaansa, mutta heidän vastustajansa ovat jäljessä, koska paholainen ei voi nousta valtakuntaansa vastaan. Olen yllättynyt, että paholaisen voima voi olla niin selvä, ja tulla niin selvästi esiin ihmisen kautta, kuten Jeesus sanoi itsestään, että Jumala on Jeesuksessa, ja hänen kauttaan tekee ne teot, jotka ovat Hänen. Toisaalta Jeesus kielsi olevansa Jumala mm. kun joku sanoi häntä hyväksi opettajaksi.

• Anonyymi

Sellaista toki unelmoi. Anna Lizenin (profetian) nojalla.
      Ja Tukholman ja muiden profeetoiksi itsensä korottaneiden pohjalta.

Niin sairas on Pihon julkisuudenkipes, että mitä vain voi odottaa`?

Mutta Jumala on 1.6.2021 Piholle sanomansa esittänyt ( ei profeetta eikä profeetan oppilas asailla, vaan palvelija, joka kuuntelee ja...)

Se toteutuu, JUmala tulee lopettamaan Pihon kiihtyvän harharetken, jossa loppukaasutus nyt mäkyy.

• Anonyymi

Pihoa ei taideta vastustaa siksi, että hän olisi raitis Jumalan profeetta, vaan koska hän on väärä, valheprofeetta, ja sellaisia on Sanan mukaan vastustettavakin.

Väärän profeetan tunnusmerkit ovat Joukossa täyttyneet.

Muun Muassa Trumpia koskeva. 5Moos 18:20-22

• Anonyymi

Jouko ihan vaan tiedoksi, että se aurankärki on niin piilotettu Suomessa, ettei tämä kärki itsekään vielä tiedä olevansa se kuka on. Joten turha kenenkään on ennakkoon sanoa että minähän se olen, kyllä minä sen tiedän minä, minä, minä... minä!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla

Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e
      Pirkanmaa
      263
      6366
    2. Jos yhdistät nimikirjaimet

Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne
      Ikävä
      57
      3004
    3. Jos olisit täällä

Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä
      Ihastuminen
      66
      2804
    4. Tämän hetken

Terveiset kaivatullesi ⬇️
      Ikävä
      156
      2272
    5. Kesän odotuksia hyrynsalmella

Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla
      Hyrynsalmi
      16
      1789
    6. Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea

Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.
      Maailman menoa
      165
      1465
    7. Vieläkö sä toivot

Meidän välille jotain?
      Ikävä
      82
      1444
    8. Voi Rakas siellä

Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o
      Tunteet
      26
      1372
    9. Ohhoh! KAJ laukoi suorat sanat somessa - V-sana mainittu!

Ohhoh! Mitäs mieltä olet tästä huumoriryhmä KAJ:sta? Bara bada bastu on kyllä aikamoinen korvamato... Lue lisää: https
      Euroviisut
      35
      1321
    10. Erika selvisi hienosti ennakkosuosikin paineista

Hienostihan se meni. Erika jätettiin yksin, eikä häntä tuettu, oli euroviisukiusattu, silti suoriutui ensiluokkaisesti.
      Maailman menoa
      109
      1027
    Aihe