Mun keho on seonnut ihan kokonaan. Joo jo se että ajattelen, kirjoitan, teen tätä keskellä päivää. Seonnut keho, seonnut keho. Mitä v... orgasmi joka ei lopu. Kiva... KIVA!
Voi helv... sekoan
14
900
Vastaukset
- Anonyymi
Aiotko tehdä asialle jotain?
- Anonyymi
Mutta onko lääke sitten kuin huume? Aion.
- Anonyymi
ens yönä nussitaa ku kanit
- Anonyymi
Sen saa mitä tilaa...
- Anonyymi
Limitless happiness sulle 👍😊
- Anonyymi
💥😳🤯😍🤗
- Anonyymi
Sama täällä . keho ihan sekasin. Lähettää itekseen orkkuja. apuuuva mitä tää on?
- Anonyymi
Tarkoittaa että olet ollut pitkään puutteessa ja kehosi purkaa tahdottomilla lihasvärinöillä jännityksiä. Ei kannata ressata niin paljon keholla. Ja pane/masturboi useammin jatkossa.
- Anonyymi
No sulla ei sitten tahdottomia orkkuja tule. Pidä taukoa!
- Anonyymi
Kuin myös olen kyllästynyt, Pitäisi päästä jo panee.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuin myös olen kyllästynyt, Pitäisi päästä jo panee.
Joo huomenna otan Kaisan ja nussin hänen kanssaan. Ja sinä et ikinä saa olla kenenkään kanssa ikinä sillein. Tunnet kyllä minut ja tiedät minun ajatukset jos niin tekisit että jaat pillua ikinä kenellekään
- Anonyymi
Kyllä auliita naisia ja miehiä löytyy, eihän se ole ongelna eikä mikään.
- Anonyymi
mul on sama juttu. sit meit on kaks
- Anonyymi
mäki laukeen vähän välii tääl kirjastossa, voi jee mitkä orkut tule.en kestä eänä tätä
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod336484- 355973
- 293324
- 452740
- 342594
- 152268
- 372158
- 161976
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons401819En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191747