Sirkus Bravuuri, kaksi näytöstä

Anonyymi

Ensin oli finaalissa näytös, mukana konfetteja. Sitten toinen näytös, ilman konfetteja. Unessani ensi yönä vielä kolmas näytös, ilman kondomeja. Uuh. Ei mikään ihme että konfetit laukesivat, tehostevastaava varmaan laukesi kopissaan kun katseli huipputaitavia pieniä Sanna-Marineja maskit naamallaan huisan jännissä asennoissa.

10

223

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Nehän voitti. Käänsin vasta silloin kanavalle kun esiintyivät toistakertaa. Mitä ne lauenneet kondomit sitten on?

• Anonyymi

Ensi esitys meni penkin alle, kun konfetit täytti ilman ja tytöt joutuivat kultasateeseen. Leppilampi ja Uotila pyysivät anteeksi. Mokaaja oli kai tehostemies.

• Anonyymi

Tällaisessa tilanteessa voi helposti käydä niin, että ihmiset äänestävät myötätunnosta.
      Onko se silloin oikea voitto?

• Anonyymi

Ja ensimmäisellä esityksellä oli eniten aikaa "olla äänestettävänä". Ei sillä, ihan ansaittu heidän voittonsa oli. Etenkin semifinaalissa ollut esitys oli minusta hieno.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja ensimmäisellä esityksellä oli eniten aikaa "olla äänestettävänä". Ei sillä, ihan ansaittu heidän voittonsa oli. Etenkin semifinaalissa ollut esitys oli minusta hieno.

Toi äänestystapa on väärä. Äänestys pitäisi aloittaa aina vasta sitten, kun viimeinen on esiintynyt. Nyt etulyönti on aina ensimmäisellä ja viimeinen esitys häviää varmasti, vaikka olisi kuinka hyvä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Toi äänestystapa on väärä. Äänestys pitäisi aloittaa aina vasta sitten, kun viimeinen on esiintynyt. Nyt etulyönti on aina ensimmäisellä ja viimeinen esitys häviää varmasti, vaikka olisi kuinka hyvä.

Samaa mieltä ja vaikka aprikoin myötätuntoäänistä, niin olen myös ehdottomasti sitä mieltä voittajat olivat loistavia ja ansaitsivat voittonsa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Samaa mieltä ja vaikka aprikoin myötätuntoäänistä, niin olen myös ehdottomasti sitä mieltä voittajat olivat loistavia ja ansaitsivat voittonsa.

Kyllä ne taitavia on lajissaan ei siinä mitään, mutta itse näkisin talentin jonkinlaisena yhden tai maks kahden henkilön erityistaitona eikä monipäisenä showtanssina mitä finaaliporukoista oli suurinosa. Näkisin näistä aitona talenttina sen yhden miehen orkesterin. Jouko ko hänen nimensä oli. Ellen väärin muista hän tais esiintyä jossain Kummeli jaksossa -90 luvulla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä ne taitavia on lajissaan ei siinä mitään, mutta itse näkisin talentin jonkinlaisena yhden tai maks kahden henkilön erityistaitona eikä monipäisenä showtanssina mitä finaaliporukoista oli suurinosa. Näkisin näistä aitona talenttina sen yhden miehen orkesterin. Jouko ko hänen nimensä oli. Ellen väärin muista hän tais esiintyä jossain Kummeli jaksossa -90 luvulla.

Niinpä, mm. kaikki laulajat ja pianistit, kitaristit ja muut yhden soittimen taitajat vois suoraan karsia pois kun heille on erikseen omatkin kisansa. Talentin pitäis nimenomaan olla joku harvinaisempi erikoistaito mitä ihan kuka tahansa ei kykene tekemään.
        Näistä yhden miehen orkestereista selvästi parempi oli minusta kyllä se "toiseksi tullut" oululainen, joka soitteli todella taitavasti vähän eksoottisempiakin soittimia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olen samaa mieltä. Siellä on liikaa näitä ryhmäesityksiä.
        Niille voisi olla oma kisa ja Talentissa etsittäisiin yhtä talenttia.

• Anonyymi

Koko Talentti ohelmana täyttä kuraa. Oli tosin muutama hyvä "yrittäjä", mutta tuollainen Talentin kaltainen ohjelma sillisalaattia. Näille hyville esiintyjille pitäisi olla jokin muu foorumi tulla näyttämään taitojaan. Alkuun katsoin muutaman jakson ja loppuja en edes halunnut nähdä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oot nainen liian paksu minulle

Joten en yhtään syty tästä suhteesta.
      Ikävä
      253
      3462
    2. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      25
      3434
    3. No nyt! Linda Lampenius jakoi sensuellin kuvan itsestä - "Olematon mekko" saa hieraisemaan silmiä...

Linda Lampenius täyttää tänään 55 vuotta. Eipä uskoisi kuvan perusteella. Onnea, onnea, onnea pop-artistille ja huippuvi
      Suomalaiset julkkikset
      28
      2014
    4. Mites teillä keskustelut soljuu?

Oli tossa mun aloittamassa ketjussa eilen illalla aikamoinen show. Mutta toisaalta ainahan mä oon valitellut kun täällä
      Sinkut
      270
      1696
    5. Shokki! Marko Paanaselle ei riitä 100 000 euron budjetti - Vaatii kesken remontin näin paljon lisää!

Hupsista, noinkos siinä sitten kävi, budjetti ei pitänytkään…! Eikä taida olla ihan eka kerta, näitähän sattuu... Onko
      14
      1406
    6. Pystyt sille toiselle

Kertomaan ne salaisetkin asiat. Olette läheisiä. En tiedä kerrottu minusta. Tuskin kerrot. Puhutko sanaakaan. Toisaalta
      Ikävä
      8
      1399
    7. Venäjän rikollisen sodan juurisyyt

Koska edellinen ketju Venäjän rikollisen sodan juurisyistä oli niin suosittu, että se tuli pikaisesti täyteen eikä sitä
      NATO
      386
      1231
    8. Annen grillin nousu ja konkka..

Olipa se nopea grilli bisnes..Voi voi sentään mitäs nyt tilalle?
      Sotkamo
      50
      1149
    9. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      75
      1015
    10. Huominen haastattelu

Huomenna 27.02 Torstaina. OLLI. SAHIMÄKI Järviradiossa haastateltavana kello 12:00 👏👏
      Ähtäri
      28
      1007
    Aihe