Mietin nyt vaan että mikä on maksimi määrä saada lapsia yhellä kerralla luulen että se olis 3 koska enempää en ole saanut
Kuinka monta lasta voi saada kerralla
5
312
Vastaukset
- Anonyymi
Mikäli puhutaan vanilja-peleistä (pelataan ilman CC:ä, modeja yms.), niin olen samaa mieltä. Modeilla pelatessa tosin simini sai Sims 3:ssa 18 lasta kerralla. Sims 4:ssä en ole viitsinyt kokeilla mitään tuollaista, vaan olen pitänyt pelin mahdollisimman "normaalina" ja simit vähälapsisina.
- Anonyymi
Mun Sims4 pelissä on syntynyt kolmosia. Kun talon tonttityyppi on lay linjalla saa kaksosia ja kolmosia.
Kysynpä tässä nyt samalla, että kun tuolla yleisgalleriassa on noita poseeraavia simejä. Millä ohjelmalla voi luoda niitä. Olisin tosi kiitollinen jos joku neuvoisi perusteellisesti kuinka omat simit saa poseeraamaan kuin valokuvamallit.- Anonyymi
"... Olisin tosi kiitollinen jos joku neuvoisi perusteellisesti kuinka omat simit saa poseeraamaan kuin valokuvamallit."
Olisivatko seuraavat neuvot riittävän perusteelliset?
https://simsvip.com/2017/07/01/tutorial-use-pose-player-sims-4/
- Anonyymi
Siis kauheeta jos olis 18 lasta kerrallaan.. nekun pitää opettaa potalle, syöttää ja opettaa puhumaankin xD
- Anonyymi
"Siis kauheeta jos olis 18 lasta kerrallaan.. nekun pitää opettaa potalle, syöttää ja opettaa puhumaankin xD"
Ehkä tosiaan pitää, muttei kuitenkaan tarvitse ellei halua. Sims 4:n simit eivät varsinaisesti viisastu vaikka niitä kuinka opettaisi ja syöttäisi. Niillä on käytännöllisesti katsoen samanlaista pelata siihen katsomatta saivatko ne joitakin kykyjä tai luonteenpiirteitä lapsena vai eivät.
(Jos ne ovat vaikkapa luovia neroja, ne eivät käyttäydy sen fiksummin kuin muutkaan. Ne vain valittavat tylsistyvänsä kun eivät kohtaa haasteita ja se on sitten siinä se niiden nerous)
On myös pelaajia jotka haluavat haasteita. Muutamat jopa niin paljon että pelaavat "100 vauvan" challengea tms.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e2576957Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne664524Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä1393258- 1562342
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla181890Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea
Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.1711626Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o311518- 821514
Ohhoh! KAJ laukoi suorat sanat somessa - V-sana mainittu!
Ohhoh! Mitäs mieltä olet tästä huumoriryhmä KAJ:sta? Bara bada bastu on kyllä aikamoinen korvamato... Lue lisää: https391405Erika selvisi hienosti ennakkosuosikin paineista
Hienostihan se meni. Erika jätettiin yksin, eikä häntä tuettu, oli euroviisukiusattu, silti suoriutui ensiluokkaisesti.1121077