Mitä tekisitte JOS Ville kuolis?
Juu... Tosi tyhmä kysymys, tiedetään :D
Te Fanit...
11
728
Vastaukset
- mut olisin
järkyttyny.
Se ressukka. Joutuu helvettiin. voivoi. - HIM_FOREVER
Surisin Villen poismenoa. Kuuntelisin vissiin koko ajan vaan se musaa..... Mut ei aatella tommosia, jookosta??
- For You
Aatella, ei ...
- Away
For You kirjoitti:
Aatella, ei ...
En itkisi, mutta surisin varmasti kauan. En ole ehtinyt ajatella semmoista, toivottavasti kuolemaan on kuitenkin vielä piiiiiiitkä aika. :>
- shadow
Away kirjoitti:
En itkisi, mutta surisin varmasti kauan. En ole ehtinyt ajatella semmoista, toivottavasti kuolemaan on kuitenkin vielä piiiiiiitkä aika. :>
njaa...emmätiiä mitä tekisin!=/
eläisin kuitenki...=)
- ongelmia
ku noin synkkiä mielessäsi ajattelet? kuolemaa...
- For You
Taitaa mulla sitten olla niitä ongelmia :D
No hehee.. Kunhan vaa heitin tollasen, anteeksi vaan jos joku otti herneet nenään. - shadow
For You kirjoitti:
Taitaa mulla sitten olla niitä ongelmia :D
No hehee.. Kunhan vaa heitin tollasen, anteeksi vaan jos joku otti herneet nenään.en ajattele tolleen=piti kirjottaa sellane ku mun kamu pyys!!
enkä oikee (minäkään)halyaisi sitä ajatella... - P.A.V
shadow kirjoitti:
en ajattele tolleen=piti kirjottaa sellane ku mun kamu pyys!!
enkä oikee (minäkään)halyaisi sitä ajatella...Kuuntelisin Join Mei ä... ja itkisin varmaan puoli vuotta, mut elämähän jatkuu... :(
- lauruzka
P.A.V kirjoitti:
Kuuntelisin Join Mei ä... ja itkisin varmaan puoli vuotta, mut elämähän jatkuu... :(
saisin varmaan ihan tosissaan traumat ja elämäni muuttuisi sillä nykyisestä aina pälpättävästä ämmästä tulisi todella hiljainen...
- ...
vaikea ajatella..surisin,ehkä itkisin..kyllä se tosifanilla tuntuu pahalta jos ainoalle idolille tapahtuu jtn...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e1625355Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä432615- 1562212
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla161749- 821374
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o241291Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea
Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.1551264Ohhoh! KAJ laukoi suorat sanat somessa - V-sana mainittu!
Ohhoh! Mitäs mieltä olet tästä huumoriryhmä KAJ:sta? Bara bada bastu on kyllä aikamoinen korvamato... Lue lisää: https321223Erika selvisi hienosti ennakkosuosikin paineista
Hienostihan se meni. Erika jätettiin yksin, eikä häntä tuettu, oli euroviisukiusattu, silti suoriutui ensiluokkaisesti.106972Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne21917