Frediä kaipaan, keitä enää elossa?

Anonyymi

...vanhan kaartin iskelmälaulajia muita kuin Eino Grön ja Harri Saksala, yksi suomen hienoimmista iskelmälaulajista. Unohtamatta Erkki Kantoa ja Pepe Willbergiä.
Ja Veera Telenius!

9

107

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Elossa on Eino Grön, Pepe Wilberg, Hector, Mikko Alatalo, Paula Koivuniemi, Katri Helena, Arja Koriseva (häntä ei kai voi sanoa ihan vanhan kaartin iskelmälaulajaksi niin kuin ei esim. Marita Taavitsaista, Eija Kantolaa, Jari Sillanpäätä, mutta vanhemman kaartin laulajia he kuitenkin on jos verrataan esim. vaikka Anne Mattilaan).

Kuolleita ovat esim. Fredi (kuoli vajaa viikko sitten), Reijo Taipale, Kari Tapio, Kirka, Riki Sorsa, Topi Sorsakoski, Laila Kinnunen.

• Anonyymi

Laila Kinnunren mun kirjoissani tosi suuressa arvossa hänen tuotanto. Kirkan tuotanto on monipuolinen ja yksi parhaimpia. Elossa olevistya mainitsemista nimistä Eino Grön, Alatalo, Hector tekee vaikutuksen. Koivuniemem kohalla pijän ewnemmän hänen alkupään studiokiekoista joissa iskelmän laatu vakuuttaa paremmin. Willberg on yksi aliarvostetuimpia. Grönin tangotulkinnaty on puhdasta glamouria/tyyliä. Anne Mattilaa ei voi ottaa kevyesti. Alatalo täyttää vuosia ja on yksi legendoja. Kuten Hector. Hectorin meno folkkia ja poprokkia vaihdellen on hyvä. Sen tuotanto pääosin kai koostuu poprokista. Laila Kinnusta pidän näistä kaikista suurimmassa arvossa menee Alatalon, Kirkan ja Hectorin edelle. Kartsa Tapion klappi on hyvä, vahva kokonaisuus, ehkä hänen paras studiokiekko en niinkä'än fanita niin paljoa hänen myöhempiä studiokiekkoja, joilla aukesi hänen todellinen läpimurto. Aika monien artistien&säveltäjien&bändien kohalla menee siten että pidän monien alkupään studiokeikoista enemmä.

• Anonyymi

Voi vitt. Tu teitä.

Ei ole enään oikeita vanhemman kansan iskelmä laulajia

Jotkta tulisi heittämään keikkaa vaikka 2022.

Nyt ne jotka oli ns: vielä ennen koronaa niin niitä ei tule enään lavoille enään tulee nyky luuserit tulevaisuudessa ja ne ei ole oikeita lauĺajia.

• Anonyymi

No eihän suomessa ole kuin olavi virta ja erkki junkkarinen.

• Anonyymi

Danny on vielä hengissä, ja voi hyvin.,

• Anonyymi

Tapani Kansa , Markku Aro ja Frederik vieläkin keikkailevat.

• Anonyymi

Teflonpata Telenius luopui lusikasta ja 2011

• Anonyymi

Itse asiassa minä en koskaan pitänyt tuosta tenorista.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      33
      6484
    2. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      35
      5973
    3. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      29
      3324
    4. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      45
      2740
    5. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2594
    6. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      15
      2268
    7. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2158
    8. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      16
      1976
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      40
      1819
    10. En ole koskaan kokenut

Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka
      Ikävä
      19
      1747
    Aihe