Minä soittelin Iirikselle huhtikuussa 2020. Hän kertoi, näkyy tuuria rahassa, minkä jälkeen pystyn toteuttamaan pitkäaikaisen haaveeni. Hän sanoi, että tämä tapahtuu vappuun mennessä - viimeistään äitienpäivään mennessä.
No vappu ja äitienpäivä meni -eikä odottamaani lottovoittoa näkynyt.
Nyt sitten, tänään vuosi myöhemmin - tuli tämä asia mieleeni, kun tässä pakkailen tavaroita muuttoa varten. Ostin asunnon, kaupat eilen vappuaattona.
Raha asuntoon ei tosin tullut tuurilla vaan aivan pankista lainan kautta.
Tämä asunnon osto, lainan järtyminen ym. oli nopea prosessi, eikä Iiriksen ennustus käväissyt edes mielessä.
Tästä summaan, että Iirikselle laina näkyi tuurilla tulevana rahana.
Kokemus Unil Iiris - meni tavallaan oikein
2
93
Vastaukset
- Anonyymi
Niin OIKEA näkijähän ei koskaan voi sanoa vuotta tai edes kuukautta jolloin joku asia tapahtuu, joten nämä ennustelijat jotka muka voivat ennustella tiettyjen aikojen sisään eivät voi sitä tehdä se on fakta.
Henkimaailmassa josta OIKEALLE näkijälle kaikki tieto tulee, ei ole samanlaista lineaarista aikaa kuin täällä maanpäällä, joten siellä meidän vuosi voi ollakin "kohta".
"Lähiaika" on ei lineaarisella ajalla mitattuna epämääräinen käsite. Jos puhutaan vapusta, äitienpäivästä tai keväästä se voikin olla vasta ensi vuonna.
Tuuri rahan kanssa ei aina tarkoita lottovoittoa tms. vaan se voi olla juuri kuvaamasi helposti järjestyvä laina, perintö, hyvät kaupat yms.
Joskus on tuntunut suorastaan pahelalle kun on kuullut jollekin epätoivoiselle ennustetun pikaista asioiden paranemista, ei tietenkään ole väärin valaa toivoa epätoivoiselle, mutta liian korkealentoisia ei saisi luvata edes kiltteytään.
Itse en koskaan sano kenellekkään mitään aikoja, muistutan juurikin siitä ettei kukaan voi tietää mistä ajasta on puhetta.
Rehellisyyttä peräisin kovasti kaikille näkijöille, liian paljon ketkuja rahastajia liikenteessä. - Anonyymi
Ja vielä lisäys joka jäi äsköisestä pois , aloittajellePALJON ONNEA UUTEEN KOTIISI ! Tuokoon se sinulle sen rauhasataman ja onnen tyyssijan jota ole kauan jo kaivannut elämääsi !
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih374955Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5051587Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771090Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä359998- 77933
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53901- 59850
- 228804
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.49776Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58728