SUSIHAVAINTOJA?

Anonyymi

”Minä tiedän, että minun lähtöni jälkeen teidän keskuuteenne tulee julmia susia, jotka eivät laumaa säästä,”
Ap t 20:29

5

113

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Sushia saa nykyisin jo marketeistakin.

Laumasieluisuudessa eli uskonnoissa ei ole nähtävissä mitään hyvää. Raamattu höpsöttelee susista ja paimenista. Miksei kaikkitietävä Jeesus käyttänyt yhtälailla myös nykyiseen talous- ja työelämään liittyviää terminologiaa? Harva meistä kun on nähnyt sutta tai edes sähköpaimenta.

• Anonyymi

Mitä höpiset?

• Anonyymi

oletko vihreä susien suojelija ? minä olen se piirretty iso paha susi 🤣

• Anonyymi

Et kyllä sudelta ulkonaisesti näytä. Tavallisen kaljupäisen tallliaiselta näytät. Sisältä voit toki olla susi.

• Anonyymi

Toivotaan että lauma sai kuitenkin Jehovalta ohjeet edeltäkäsin kuinka olla ja käyttäytyä kun sudet tulevat.
      Nyt neuvojen antaminen olisi jo vaikeaa.
      Kun on hyökkäys tapahtunut.
      Jo kauan ovat monet äksyilleet suurilapsisille perheille ja kuvien raastajia on vietelty koviin synteihin. Itse olen kuvien raastaja myös ollut ja viettelykset sen johdosta suuret opin myöhemmin. Kun luin englannin kielistä Kolossalaiskirjettä siinä oli käsitys mielestäni että historia pitää kuvittaa juuri tuon seurakunnan.
      Kuvien raastaminen on konsiilin myös tuomitsema asia. Mutta Jehova-Nissi kerubi sitä raastoa aikanaan vaati.
      Se on kuitenkin ristin tie.
      Mutta mikä neuvo teillä on alusta asti ollut sitä en tiedä. Itse pyrin käyttämään Judoa eli olemaan pitkämielinen ja ohjaamaan iskun voiman toisaalle. Ja hyvin siinä on onnistunut joku muukin kun on nyt 200 lahkoa hampaissa eikä vain yksi. Ovi työhön on kapea eli 40 vuoden aikana 4 vuotta on herätykselle otollista. Joskus tuntuu että aika on jo mennyt ohi kaikelta muulta paitsi IMAAMI MAHDILTA. Hän kenties on seuraavaksi ja ainoaksi tarkoitettu tie kaikkialla maapallolla.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      33
      6594
    2. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      35
      6043
    3. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      29
      3334
    4. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      45
      2790
    5. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2614
    6. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      15
      2308
    7. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2158
    8. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      16
      2006
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      40
      1849
    10. En ole koskaan kokenut

Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka
      Ikävä
      19
      1767
    Aihe