Mahtava piirre ja siksi sinusta pidän niin paljon. 💛
Oon aina luottanut sinuun.
13
1631
Vastaukset
- Anonyymi
Aloitus menee miehelle 💛
- Anonyymi
J miehelle?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
J miehelle?
Sivusta voisin sanoa, että menee J- miehelle ❤️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sivusta voisin sanoa, että menee J- miehelle ❤️
J-(ännä)miehiin ei ole luottamista..
- Anonyymi
Niin luonteenpiirteitä vai kasvonpiirteitä? <3
- Anonyymi
On vain niin luotettava. 🤗 tietää sen itsekin
- Anonyymi
Onko vastaus kyllä vai ei
- Anonyymi
Mihin?
- Anonyymi
Tuntuuko kenestäkään koskaan siltä, että yksi ihminen tuntuu olleen niin monessa tilanteessa esoteerisella tavalla paikalla, että olo on lähes vainoharhainen ja tekee mieli puhallella nurkkiin?
- Anonyymi
Niin, kas kun joku asia liittyy jollain tavalla itseen, niin siitä muodostuu sellainen side, mikä ei ole tämän maailman järjellä selitettävissä. Ymmärrän jos hieman kuumottaa, mutta sellaista se elämä on
- Anonyymi
Minä olen aina tiennyt sen.
- Anonyymi
Todellakin, sen verran pahaa oot saanu aikaan. Jos tulee tilaisus, että sanomisellani on asioiden etenemisen vaikutusta niin en todellakaan aio vaieta.
Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod336244- 345743
- 293234
- 452600
- 342564
- 152218
- 372148
- 161856
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons401759En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191727