vuotta.
KD-puolueen tarkoitus ei suinkaan ole hurmosliikkeiden puolue, Ja edellisessä eduskunnassa ollut KD-puolue ajoi ainoastaan luterilaisen kirkon etua, eikä mitään muuta he saaneet aikaan. Viime eduskunta vaalien jälkeen kepu ei ollut enään halukas "oikeisto" vetoiseen hallitukseen ja tietysti vasemmisto SDP ja muutkin takiaispuolueet halusivat tuhlata Sipilän Hallituksen tuotot.
Ja nyt tämä nykyinen hallitus haluaa vielä tuhlata Suomalaisten tulevaisuuden -antamalla ihan suokuokalla rahaa rikkaan eteläeuroopan tukemiseen.
Ajatella tämä huulipuna hallitus suunnilleen lahjoittaa kuusi tuhatta miljoonaa euroa Rikkaille Italialle, Kreikalle, espanjalle, ranskalle, jne.
Ja tuota lainaa me saamme maksaa pois kuusikymmentä vuotta.
Ainoastaan PS- puolue yhdessä Liike Nytin ja KD kanssa vastustavat tämän kaltaista huijausta vastaan.
Marinin hallitus tukee etelä eurooppaa ja Suomi joutuu tuota tuki pakettia maksamaan kuusikymmentä
3
1017
Vastaukset
- Anonyymi
Sanna Marinin itsenäisyys juhlat puhuttavat ja Suomen turvallisuus joukot levittelevät vain käsiään. Hyvin leväperäistä toimintaa pääministeriltä, ei näköjään yhtään huolestuta edes venäjän keisari Putinin joukkojen keskitykset lähelle Ukrainan rajaa.
No eihän siitä kannat sen enempää huola kantaa,
sillä kirjoitettu on:
KR 1933/-38, Jooel 2:20-23
Ja mikä pohjoisesta tulee,
sen minä karkoitan teistä kauas
ja syöksen sen kuivaan
ja autioon maahan,
sen alkupään Idänmereen
ja sen loppupään Länsimereen.
Ja siitä nousee löyhkä,
nousee katku.
Sillä suuria se on yrittänyt.
Älä pelkää,
maa.
Iloitse ja riemuitse,
sillä Herra on tehnyt suuria.
Älkää peljätkö,
metsän eläimet,
sillä erämaan laitumet viheriöivät,
sillä puu kantaa hedelmänsä,
viikunapuu
ja viiniköynnös antavat voimansa.
Ja te,
Siionin lapset,
iloitkaa ja riemuitkaa Herrassa,
teidän Jumalassanne,
sillä hän antaa teille syyssateen,
vanhurskauden mukaan,
vuodattaa teille sateen,
syyssateen ja kevätsateen,
niinkuin entisaikaan.
Sillä minne Venäläiset kuskasivat vankejaan, sinne he itse joutuvat asettumaan.- Anonyymi
Jooel: 2:20
Ja mikä pohjoisesta tulee,
sen minä karkoitan teistä kauas
ja syöksen sen kuivaan
ja autioon maahan,
sen alkupään Idänmereen
ja sen loppupään Länsimereen.
Ja siitä nousee löyhkä,
nousee katku.
Sillä suuria se on yrittänyt.
Tämä profetia toteutuu sen jälkeen kun, venäjä liittolaisineen hyökää Israelin maahan ja alkaa toteuttaa venäläistä ratkaisua Lähi-idän konfliktiin. Ja vasta sen jäkeen venäläiset joutuvat barenssinmeren ja pohjoisen jäämeren rannikolle Sillä suuria hän on yrittänyt.
- Anonyymi
Joudumme kiristämään vyötä lukuisia vuosia että saamme kerätyksi takaisin
nuo Sanna Marinin tuhlailemat 6 miljardia. Suomen veronmaksajat kärsii ja
tuet vähenee jokaiselta niiden varassa olevalta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2513364
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih253294No nyt! Linda Lampenius jakoi sensuellin kuvan itsestä - "Olematon mekko" saa hieraisemaan silmiä...
Linda Lampenius täyttää tänään 55 vuotta. Eipä uskoisi kuvan perusteella. Onnea, onnea, onnea pop-artistille ja huippuvi281974Mites teillä keskustelut soljuu?
Oli tossa mun aloittamassa ketjussa eilen illalla aikamoinen show. Mutta toisaalta ainahan mä oon valitellut kun täällä2671672Pystyt sille toiselle
Kertomaan ne salaisetkin asiat. Olette läheisiä. En tiedä kerrottu minusta. Tuskin kerrot. Puhutko sanaakaan. Toisaalta81389Shokki! Marko Paanaselle ei riitä 100 000 euron budjetti - Vaatii kesken remontin näin paljon lisää!
Hupsista, noinkos siinä sitten kävi, budjetti ei pitänytkään…! Eikä taida olla ihan eka kerta, näitähän sattuu... Onko141376Venäjän rikollisen sodan juurisyyt
Koska edellinen ketju Venäjän rikollisen sodan juurisyistä oli niin suosittu, että se tuli pikaisesti täyteen eikä sitä3841225Annen grillin nousu ja konkka..
Olipa se nopea grilli bisnes..Voi voi sentään mitäs nyt tilalle?501129Huominen haastattelu
Huomenna 27.02 Torstaina. OLLI. SAHIMÄKI Järviradiossa haastateltavana kello 12:00 👏👏28997Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens73995