Joka on vedenpitävä, sisältää askel mittarin, herätyskellon ja mielellään syke mittarin
Suositelkaa kohtuu hintaista aktiivisuus ranneketta(tai vastaavaa)
16
110
Vastaukset
- Anonyymi
Onko Huawei band 5 hyvä?
- Anonyymi
Up.
- Anonyymi
Uppelis
- Anonyymi
Up auttakaahan nyt
- Anonyymi
Mitä tuollaisella lelulla oikein tekee?
- Anonyymi
Herätys ja ajastin vois auttaa hahmottamaan esim hampaiden pesun/kotitöiden jne kestoa ja askel ja syke mittari vaan olis plussaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Herätys ja ajastin vois auttaa hahmottamaan esim hampaiden pesun/kotitöiden jne kestoa ja askel ja syke mittari vaan olis plussaa
Eikö ilman osaa ja ymmärrä elämisen perusasioita ja toimintoja?
Voihan kiesusu! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikö ilman osaa ja ymmärrä elämisen perusasioita ja toimintoja?
Voihan kiesusu!Se toivottavasti auttaa hahmottamaan ajan kulumista eli ettei jää haaveilemaan hampaiden pesulle 10 minuutiksi tai vastaavaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se toivottavasti auttaa hahmottamaan ajan kulumista eli ettei jää haaveilemaan hampaiden pesulle 10 minuutiksi tai vastaavaa
Se onkin ihan mahdotonta hallita ilman aktiiviranneketta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se onkin ihan mahdotonta hallita ilman aktiiviranneketta.
On toki mutta jos se auttaisi niin helpottaisi kummasti kun tottuisi nopeammin
- Anonyymi
Nylkytä ranneketta, siinä aktiivisuutta kerrakseen
- Anonyymi
Ottepas te vittuilevalla päällä täällä.
Miks demissä oli vähemmän kävijöitä jos täällä on paljon huonompi henki-_- - Anonyymi
Miks demissä oli vähemmän kävijöitä jos täällä on paljon huonompi henki-_- - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miks demissä oli vähemmän kävijöitä jos täällä on paljon huonompi henki-_-Sain jodelissakin paljon asiallisemman ja auttavamman vastaan oton
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sain jodelissakin paljon asiallisemman ja auttavamman vastaan oton
Ajatella että täältä tarjottu vastaus ei herättänyt sinua tajuamaan ongelmaasi.
Ihminen joka unohtuu harjaamaan hampaitaan tai imuroimaan tajuamatta ajankulkua, pitäisi hakeutua johonkin terapiaan tms. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ajatella että täältä tarjottu vastaus ei herättänyt sinua tajuamaan ongelmaasi.
Ihminen joka unohtuu harjaamaan hampaitaan tai imuroimaan tajuamatta ajankulkua, pitäisi hakeutua johonkin terapiaan tms.Arvaa mitä.
Mä kävin psykologilla tarkkaavaisuushäiriö
epäilystä ja koska opettaja joka opettaa minulle alle 4h viikossa sanoi ettei ole huomannut mitään, se psykologi oli vaan et joo ei sulla varmaan oo mitään ja luki mulle jotain teini-angsti kirjaa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih395130Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5161704Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771100Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591008- 77943
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53921- 59860
- 228814
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.50793Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58738