vaihto Bemariin, esim. E60? Eräässä tuubivideossa näytti siltä, että liki koko kojetaulu rattia myöten piti raasia, tosi vaikeata..:/
Miten suuri homma on sisälämmityselementin
3
141
Vastaukset
- Anonyymi
Miten suuri homma?
No kyllä siinä varmaan 8 tuntia menee ammattilaisella ja ensikertaa tekevällä harrastajalla tuplaten.
Minä olen ostanut sellaisen auton, johon tuon pystyy vaihtamaan ilman kojelaudan purkamista. Menee noin 2 tuntia aikaa.
Jos BMW:n kanssa alkaa itkettämään niin onhan niitä muitakin merkkejä olemassa.- Anonyymi
Minulla taas on auto, johon sen vaihtaa 10 minuutissa.
Sekö oli hyvän auton kriteeri?:D
- Anonyymi
Ei se kennon vaihto ole vaikeaa, vain suuritöistä. Kerran olen kennon vaihtanut itse yhteen autoon, ja seuraavan kerran maksoin asentajan laskun toiseen autoon. Jos sinulla on enemmän aikaa kuin rahaa, tee itse.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod316149- 345663
- 293184
- 342534
- 442467
- 152208
- 372148
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons401739- 121721
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191717