Haluaisin kuulla teidän kokemuksia ?
Nopeella vilkasulla tatuoijalla on todella laaja tyyli, eikä vain yhtä sekä tatuoinnit ovat tosi tutun näköisiä.
Huomasin myös että asiakaskuvat painottuvat oikeastaan jatkuvasti rintoihin tai takapuoleen, häiritsevää..
Jutis tattoo Helsinki
3
6063
Vastaukset
- Anonyymi
Tatuoija tekee todella tarkkaa työtä ja piirtää kuulemma itse kaikki kuvat, joten kummallista jos ovat tutunnäköisiä. Miellyttävä ja asiantunteva henkilö.
Tatuoijahan ei pysty valita, mihin asiakas tatuointinsa haluaa. Jos se on rinnat tai takapuoli, siihen se on tehtävä. - Anonyymi
Nyt olisi Offerillalla lahjakortti hänelle. Ei ole tainnut asiakkaita riittää, kun tällanen diili pitänyt tehdä. Oisko enemmän kokemuksia hänestä?
- Anonyymi
Kävin tällä parisen vuotta sitten… aika möykkystä jälkeä , lähetin inspokuvat ja sanoin että mielellään piirtää omat niiden kuvien perusteella. Nyt mulla on kaks tatskaa jotka on hyvin kopioitu inspokuvista. Sillon ei häirinny ja olin nii stressitilassa et en miettinykkää koko hommaa mut nyt uuden artisin löytäen oon tottunu kyllä parempaan laatuun. Onneks ei ollu kallista hupia.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod336624- 356063
- 293344
- 452810
- 342624
- 152308
- 372158
- 162006
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons441863En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191767