Kaikki, mitä Jumala tekee, on oikein ja että on syytä täysin luottaa häneen?
Etkö palstalainen olekin vakuuttunut siitä, että hän todella rakastaa luomuksiaan, että hän on armollinen ja laupias mutta samalla täydellinen oikeudenmukaisuudessaan ja viisaudessaan?
Jos ajattelet Jumalasta tällä tavoin, niin se saa sinut palvelemaan Häntä, eikä mikään voi pidättää sinua siitä.
Kaikkien ihmisten edessä on kaksi tietä. Toinen johtaa kuolemaan ja toinen ikuiseen elämään.
Mitä Jumala haluaa myös mormoneilta ja palstan lahkolaisilta
9
164
Vastaukset
- Anonyymi
Jeesus käski aina korjaamaan virheensä
Ei pitäisi olla vaikeaa kenellekkään! Ovatko mielestäsi muut kuin mormonit "lahkolaisia" ?
Ensin pidettiin Kristuksen seurakuntaa lahkona. Ja tuohon lahkoon minä haluan kyllä kuulua.
APT. 24: 5. Me olemme havainneet, että tämä mies on ruttotauti ja metelinnostaja kaikkien koko maailman juutalaisten keskuudessa ja nasaretilaisten lahkon päämies,
14. Mutta sen minä sinulle tunnustan, että minä sitä tietä vaeltaen, jota he lahkoksi sanovat, niin palvelen isieni Jumalaa, että minä uskon kaiken, mitä on kirjoitettuna laissa ja profeetoissa,
APT. 28: 22. Katsomme kuitenkin syytä olevan kuulla sinulta, mitä sinun mielessäsi on; sillä tästä lahkosta on meillä tiedossamme, että sitä vastaan kaikkialla kiistetään."- Anonyymi
Arto777 kirjoitti:
Me emme ole mitään lahkolaisia.
Luther-säätiö on luterilaisen kirkon lahko.
Anonyymi kirjoitti:
Luther-säätiö on luterilaisen kirkon lahko.
"Luther-Säätiö on luterilaisen kirkon lahko."
Eikä ole vaan heidän pitää poistua kirkosta, jotka ovat vääränopin tuoneet. Luther - Säätiö ei ole tuonut vaan pysynyt oikeassa opissa. Lahko ovat naispapit ja heidän kannattajat ja homoja vihkivät papit ja piispat ja nämä ovat lahko.Arto777 kirjoitti:
Eikä ole vaan heidän pitää poistua kirkosta, jotka ovat vääränopin tuoneet. Luther - Säätiö ei ole tuonut vaan pysynyt oikeassa opissa. Lahko ovat naispapit ja heidän kannattajat ja homoja vihkivät papit ja piispat ja nämä ovat lahko.Luhersäätiö ei on irtaantunut luterilaisesta kirkosta, joten se on luterilaisen kirkon lahko.
Jos sinulle naisten ja homojen oikeuksien polkeminen on oikein, silloin sinua voi täysin aiheellisesti kutsua lahkolaiseksi.- Anonyymi
Arto777 kirjoitti:
Eikä ole vaan heidän pitää poistua kirkosta, jotka ovat vääränopin tuoneet. Luther - Säätiö ei ole tuonut vaan pysynyt oikeassa opissa. Lahko ovat naispapit ja heidän kannattajat ja homoja vihkivät papit ja piispat ja nämä ovat lahko.Olisit nyt muotoillut vähän paremmin lahkon kriteerit. Ei siitä tolkkua saa.
Luther-säätiö jatkaa naisten aliarvioimista ja korostaa miehen valtaa naisten ja lasten yli.
Siitä on ollut vaikea luopua, ja siksi se edelleen toimii. Luther-säätiöllä ei kuitenkaan enää ole virallista asemaan ev.lut.kirkossa.
Nykyinen maailma - myös uskonto - suo naiselle tasa-arvoisen aseman ja lapselle turvallisen kasvatuksen.
Uskonnon sallimaa väkivaltaista hallitsemista ei kirkkomme enää kannata. - Anonyymi
Mormonit on lahkolaisia, liikaa ihmisteoriaa!
- Anonyymi
Höpsislöpsis kirjoitti:
Luhersäätiö ei on irtaantunut luterilaisesta kirkosta, joten se on luterilaisen kirkon lahko.
Jos sinulle naisten ja homojen oikeuksien polkeminen on oikein, silloin sinua voi täysin aiheellisesti kutsua lahkolaiseksi.Ole hiljaa urpo!
Nyt on kyse siitä, että noudatetaan Raamatun sanaa!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih374765Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j4851460Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771080Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä359998- 77913
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53891- 59840
- 228804
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.48748Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses57707