Onko Sims 2:ssa olemassa koodia jolla pystyisi muuttamaan simien ikää, eli esim. vanhuksen nuoremmaksi?
Nuorennuskoodi?
9
1055
Vastaukset
- jenskuu_88
sitä juomalla simi nuorentuu. mutta tavoitemittari pitää olla kultatasolla tai ainakin vihreällä.
- Sardez
EI VOI olla vihreellä. sillon se sim vanhentuu. kultataso on pakollinen. ajattelin vain ilmoittaa.
- ei toimi
Elämäneliksiiri nuorentaa vain meneillään olevan iän alkuun, ei siis vanhusta aikuiseksi tai aikuista nuoreksi.
- jenskuu_88
ei toimi kirjoitti:
Elämäneliksiiri nuorentaa vain meneillään olevan iän alkuun, ei siis vanhusta aikuiseksi tai aikuista nuoreksi.
kun kerroin väärää tietoa.
- punainen_unikko
Mistäs tämmöstä elämäneliksiiriä voi saada? En oo koskaan kuullutkaan...
- .....
punainen_unikko kirjoitti:
Mistäs tämmöstä elämäneliksiiriä voi saada? En oo koskaan kuullutkaan...
Se elmäneliksiiri on siellä palkinnoissa. Siis siellä mistä näkee omat tavoite pisteet ja sit niillä voi ostaa niitä palkintoja :) :)
- thorion
Sardez kirjoitti:
EI VOI olla vihreellä. sillon se sim vanhentuu. kultataso on pakollinen. ajattelin vain ilmoittaa.
Joskus saattaa nuorennus onnistua, vaikka simin tavoitepisteet olisikin vihreellä. Mun mielestä punanen taso on ainoo, jolla ei ikinä onnistu.
- minä vain :)
..... kirjoitti:
Se elmäneliksiiri on siellä palkinnoissa. Siis siellä mistä näkee omat tavoite pisteet ja sit niillä voi ostaa niitä palkintoja :) :)
Mun simillä oli tavotteet ihan punasella ja silti nuortu kaks kertaa peräkkäin..
- Anonyymi
näinhän se on poliisin vaihtonetti, myynti, lupa sotkea, ei rangista, ei tutkita, ulosotto myynti, rikos siirrot
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e1715488Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä442633- 1562222
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla161759- 821384
Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea
Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.1621317Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o241291Ohhoh! KAJ laukoi suorat sanat somessa - V-sana mainittu!
Ohhoh! Mitäs mieltä olet tästä huumoriryhmä KAJ:sta? Bara bada bastu on kyllä aikamoinen korvamato... Lue lisää: https321223Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne231182Erika selvisi hienosti ennakkosuosikin paineista
Hienostihan se meni. Erika jätettiin yksin, eikä häntä tuettu, oli euroviisukiusattu, silti suoriutui ensiluokkaisesti.106982