Tässä oli pitkä teksi jonka pyyhin pois.
Lyhyesti siis, voiko olla buddhalainen jos ei ole ainuttakaan ystävää eikä ole sukulaisten kanssa tekemisissä? Lukemani perusteella tässä on ristiriita.
Buddhalaisuuden harjoittaminen ja yksinäisyys
4
2181
Vastaukset
- Anonyymi
Mitä ristiriitaa?
- Anonyymi
Toki voi olla buddhalainen, eikä ole ristiriitaa. Millä tavalla siinä olisi ristiriitaisuutta?
- Anonyymi
Tämmöset setithän on vaan eduksi, kun ei tarvitse miettiä kavereita tai sukulaisia.
- Anonyymi
Olen itsekin miettinyt että voinko sanoa olevani buddhalainen koska välit sukuun on poikki eikä minulla ole yhtään kaveria. En ole hyvä ihmisten kanssa ja suurin osa pitää minua k.päänä. Pidän kuitenkin kaikesta siitä mitä Gautama opetti ja pyrin noudattamaan niitä parhaani mukaan. Harrastan myös hyväntekeväisyyttä.
Myanmarissa buddhalaiset surmaavat muslimeita joten en ainakaan heitä pahempi ole.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod337084- 386514
- 293564
- 453110
- 342764
- 162522
- 372198
- 162086
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons481967- 341820