Milloin se urheilujuoma kannattaa juoda jotta siitä saa parhaimman hyödyn. Ennen urheilu suoritusta vai suorituksen aikana.
Urheilujuomat
7
3595
Vastaukset
- fffh
minkälaista urheilujuomaa tarkoitat?
ns tavallinen urheilujuoma sisältää hiilihydraatteja ja juodaan liikunnan aikana.
Palautusjuoma urheilusuorituksen jälkeen.- Ville
ED, battery, red bull tyyppiset juomat.
- Flex
Ville kirjoitti:
ED, battery, red bull tyyppiset juomat.
urheilujuomia vaan piristäviä energiajuomia.Älä juo niistä mitään,ovat tarpeettomia.Jos urheilusuoritus on pitkä (yli tunnin)ja kovatehoinen voit juoda suorituksen aikana jotain tavallista urheilujuomaa,kuten poweradea,gatoradea,hartsport.Kuntosalitreenin aikana riittää vesi ja treenin jälkeen palautujuoma.
- jkj
Flex kirjoitti:
urheilujuomia vaan piristäviä energiajuomia.Älä juo niistä mitään,ovat tarpeettomia.Jos urheilusuoritus on pitkä (yli tunnin)ja kovatehoinen voit juoda suorituksen aikana jotain tavallista urheilujuomaa,kuten poweradea,gatoradea,hartsport.Kuntosalitreenin aikana riittää vesi ja treenin jälkeen palautujuoma.
käyn salilla 1-2 krt/vko, kannattako mun juoda tollassia palauttavia,olen käyny salilla vajaan vuoden
jkj kirjoitti:
käyn salilla 1-2 krt/vko, kannattako mun juoda tollassia palauttavia,olen käyny salilla vajaan vuoden
Mikään noista edellämainituista juomista ei ole palautusjuoma. Palautusjuoma sisältää myös proteiinia ja niistä on apua urheilusuorituksista palautumisessa (yllättäen). Olipa kyse sitten voimailulajeista tai kestävyysurheilusta.
jkj:lle, en tiedä miten piippuun salilla käydessäs salilla ittes vedät, mutta voin sanoa, että noista proteiinipirtelöistä on kyl apua.
Jos illalla oon käyny salil, ja aamul on lihakset kipeet, niin kyl kunnon protskudrinksu vie lihaskivut muutamaksi tunniksi.- HERA KAKKONEN
keletana kirjoitti:
Mikään noista edellämainituista juomista ei ole palautusjuoma. Palautusjuoma sisältää myös proteiinia ja niistä on apua urheilusuorituksista palautumisessa (yllättäen). Olipa kyse sitten voimailulajeista tai kestävyysurheilusta.
jkj:lle, en tiedä miten piippuun salilla käydessäs salilla ittes vedät, mutta voin sanoa, että noista proteiinipirtelöistä on kyl apua.
Jos illalla oon käyny salil, ja aamul on lihakset kipeet, niin kyl kunnon protskudrinksu vie lihaskivut muutamaksi tunniksi.mä juon pelkkää heraa....heti kaikkien harjoitusten ja kuntoilun jälkeen; salia - rullistelua - ymym... harvemmin hiilihydraatteja. sitten jos kestää yli puolitoista tuntia voin ottaa hiilihydraatteja suorituksen aikana.
- mmm
jkj kirjoitti:
1-2 kertaa viikossa kuntoileva ei tarvitse palautusjuomia.
Kropalla on yllinkyllin aikaa palautua muutenkin.
Muutaman kerran viikossa kovaa treenaavalle palautusjuoma on paikallaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e2546937Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne664464Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä1393258- 1562342
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla181880Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea
Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.1711626Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o311508- 821504
Ohhoh! KAJ laukoi suorat sanat somessa - V-sana mainittu!
Ohhoh! Mitäs mieltä olet tästä huumoriryhmä KAJ:sta? Bara bada bastu on kyllä aikamoinen korvamato... Lue lisää: https391405Erika selvisi hienosti ennakkosuosikin paineista
Hienostihan se meni. Erika jätettiin yksin, eikä häntä tuettu, oli euroviisukiusattu, silti suoriutui ensiluokkaisesti.1121077