No mikäs noista klassikkoikäisistä on se paras?
Nelitahtiboksereissa on voimaa, mutta taitaa olla luotettavuusongelmia. IC on aika luotettava, mutta toki aika rujo ja vääränlaisella käytöllä porsii sekin. Kaksipyttyisessä versiossa kuitenkin jopa 25 hevosvoimaa, eli menee ihan kivasti nykyliikenteen tahtiin. Mz kestää, mutta kone vähän pienempi ja uudempien mallien ulkonäössä ei ole "sitä jotakin". Jawakin on kelpo, mutta jää tehoissa IC:lle.
Tiz Amit, Nati A:t, Sokolit, Junakit sun muut toki hienoja vehkeitä, mutta Suomessa erikoisempia. Niistä varmaan aika vähän Suomessa kokemusperäistä tietämystä.
Paras itäpyörä?
Anonyymi
3
1448
Vastaukset
- Anonyymi
IC oli joskus kova peli
- Anonyymi
MZ oli ehdottomasti luotettavain kun saivat 60-luvun alussa laatuongelmansa korjattua. Tosin MZ:t valmistettiin DKW:n tehtailla, jotka jäivät Itä-Saksan puolelle..
- Anonyymi
Parempi IC tien varressa kuin Hond parkkipaikalla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod336314- 345783
- 293254
- 452650
- 342574
- 152238
- 372148
- 161906
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons401779En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191737