Haanan saamia sanomia Suomelle

Hannan vuosina 1992-1993 saamia sanomia Suomelle

Opetelkaa Sanaa ulkoa, sillä raamatut otetaan vielä pois.

Sähköä säännöstellään. Hankkikaa varalämmitysjärjestelmiä.

Töitä ei ole eikä anneta naisille.

Roosin poika (=Venäjä) tulee tallaamaan maatanne. Annan sodan syttyä, sillä muutoin suomalaiset eivät etsi minua. Kun on hätä, silloin kirkot täyttyvät ja ihmiset rukoilevat.

Jouko Pihon kommentti:

Uskon, että profetiat ovat Herrasta, sillä monet muutkin henkilöt ovat saaneet samansuuntaisia sanomia jo vuosien ajan. Ainoa uudempi kohta viesteissä oli sanoma suuresta työttömyydestä, mikä on täysin uskottavaa, koska sodan, laman ja elintarvikekriisien aikana työt loppuvat hyvin monilta, jolloin nimenomaan naiset ovat ensimmäisten irtisanottujen joukossa. Tähän voi olla vaikuttamassa ehkä myös tuleva fasistinen diktatuuri, joka ajaa naiset vain kodin ja hellan ääreen, kuten oli Natsi-Saksassa.

14

711

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Otsikkoon tuli virhe. Ei Haanan vaan Hannan.

• Anonyymi

"Annan sodan syttyä, sillä muutoin suomalaiset eivät etsi minua. Kun on hätä, silloin kirkot täyttyvät ja ihmiset rukoilevat"

Juuri tuon takia toivon Venäjän valtaavan tämän maan, ennenkun lasten järki pilataan täysin! Lässyhumanismi ja kaavamainen sääntöjen noudattaminen on yksi Suomen vittumaisimpia ongelmia! Uskottavuuden takia Suomineito nostaa vaikka hameensa korviin, ja hyppää persiileen pskakasan päälle, jos hommasta suinkin tehdään yleisesti noudatettava "normi teko"!
      Kun USA tulee Suomeen, niin kylläpä PV juoksee ja media tanssii polkan ja ripaskan sekotusta!

Kun katsoo vielä juttuja niistä erotetuista poliiseista ja sekoilusta Ukrainaan liittyen, joka on fasismin kourissa kohta, missä Venäjän kieltä syrjitään ja kansa jakautunut... Mutta ehkä syy on Suomessa yleisesti vallalla oleva oppi, että "pskaa ei saa vetää viemäristä alas, vaan sitä on palvottava tikun nokassa"! Sopii narsistisille psykopaateille hyvin.

• Anonyymi

Sä et taira olla ihan järsissäs

• Anonyymi

Mikä vielä pahempaa lasten kohdalla, heidät vaaditaan piikille. Ensimmäinen, toinen , kolmas....... Tarkoitusta ei seliteä . Korona ei voi olla syy , koska se ei tartu lapsiin, eikä heillä siihen kuolemia? Eli lapsilla on kauan Suomessa kyllä leikitty, mutta pahaksi meni ----onko kuka vielä hereillä vanhemmista? Jos on, auttakaa läheisiänne!

• Anonyymi

"Uskon, että profetiat ovat Herrasta, sillä monet muutkin henkilöt ovat saaneet samansuuntaisia sanomia jo vuosien ajan."

Miksi edes luulet että nämä ovat jotain profetioita? Ja eikö sinun kannattaisi lopettaa tämä, koska näyttää että jumalasi tekee päin vastoin mitä profetoit. ;)

• Anonyymi

"Tähän voi olla vaikuttamassa ehkä myös tuleva fasistinen diktatuuri, joka ajaa naiset vain kodin ja hellan ääreen, kuten oli Natsi-Saksassa."

Joopa joo. taas!
      eli naisen paikka on kodissa ja hellan ääressä.

• Anonyymi

Hyvin saattaa olla että, veli-venäläinen on paras aj uskollisin ystävä aj apu, luonnollisella tavalla.
      koko suomelle!

eli, es paljon parjattu perkele!
      eli, jenkejä ei mainita Kirjoituksissa lopunajan tapahtumissa, ja ei missään ole mainintaa mahtavasta maailman vallasta.
      sitä vastoin, veli-venäläinen on jopa 1000 vuotisen kauden jälkeen olemassa!
      jos siis on "goog".
      ja kiina on mainittu, ei sanoin mutta esikuvin.

siis jenkit ovat poistettu maailman kartalta!
      mikä on suomen osa, sitä en tarkalleen tiedä, mutta se on hyvä!
      Ellei peräti Jumalan Silmäterä!

• Anonyymi

Kouluista ollaan poistamassa kristinuskon opetus ja tilalle tulee pikkuhiljaa muut uskonnot, kuten islam. Ajan kuluessa leimataankin kristinusko niin, että Raamatut häviää. Se on tätä VIHREÄÄ "VALAISTUSTA" lapsillemme. Tietenkään eivät naiset voi olla työssä , jos maassa vallitsee islamuskonto. Onkin outoa, että tuo sekava ja sekoittava tasa-arvoliike hyppii suunnasta toiseen. Ensin tasa-arvon nimissä naiset töihin ja nimenomaan miesten aloja valloittaen. Kun aika kului, niin sekasotkua lisättiin vielä että avioerot ja homoliitot ihanteeksi ja samaan aikaan eri uskontojen maista maahanmuuttajia vaikuttamaan ja sekavuuden huipuksi poistamassa kristinuskon opetus kouluista.
      Sen jälkeen vallalle päästetään uusi uskonto , joka kertaheitolla "puolustaa" naiset "lujan " miehen vallan alle taas "tasa-arvoisesti" - tietysti.

Onko tuon erikoisen sekoittavan liikkeen , joka nousi nuorison villitsijäksi ja -60-luvun lopulla, niin onko sen päämäärissä ja toiminnassa mitään järkeä ja johdonmukaisuutta ? Selkeästi vain näkyy kyltymätön himo ; kansan nuorten ahdistaminen pois omasta vahvasta kulttuuristaan. Sen oudon toiminnan tulokset ovat jo kauan näkyneet maamme masennuslääke- ja nuorten itsaritilastoista. Onko tällainen toiminta missään muussa maassa mahdollista, kuin väkiluvultaan minimaalisessa Suomessa.

Jumala kuulee edelleen rukouksemme ja asioihin tulee sen mukaan myös suuri muutos eli oikaisu takaisin oikeaan luonnolliseen suomalaiseen elämään ilossa ja rauhassa. Kiitos Herralle.

• Anonyymi

"Roosin poika (=Venäjä) tulee tallaamaan maatanne. Annan sodan syttyä, sillä muutoin suomalaiset eivät etsi minua. Kun on hätä, silloin kirkot täyttyvät ja ihmiset rukoilevat."

No kuten olen sanonut, kun Herra, itse eli Kaikkivaltias, Jumala Sebaot tulee ja astuu alas "taivaasta", tyköni ja siunaa minua, ei roosin poika tee mitään mitä en salli!

ja mitä sitten tulee, että sota toisi uskovat ja kansan kirkkoihin rukoilemaan niin
      Ilmestyskirja sanoo että. mikään vitsaus tahi rangaistus ei ENÄÄ vaikuta heihin, ketä lie.

edes kaksi todistajaa, 100% varmuudella ihmeet ja sitten vaiva, mitä siitä tulee, niin ei saa kansaa kirkkoihin,
      ei edes uskovia!
      sill' monet luopuvat ja antavat toiset altiiksi!
      ei niin että kantavat toisten kuormia ja lohduttavat ja rohkaiset!

eli ilmiantavat jopa oman isät ja äidit ja lapset ja kaikki!

eli tätä ei ole Jumalan ilmoituksen mukainen ilmoitus.

mitään suurta, hyvä jos edes pienen pieni herätys tulee!

no samase.

• Anonyymi

Tänään Raamatusta sain tämän mietittäväksi ja juurikin tuo kohta jae 40. Me emme ymmärrä, mutta Jumalla on varmasti kaikki hallintavalta edelleen. Rakkaudettomuus ja rakkaudeton kasvatusko saattaa ihmisen pinttymään vain ulkoa opetettuihin tapoihin? Suomen kansa on ollut rakkaudeton salliessaan abortit ja lasten päivähylkäämisen äideistään jo imeväisiästä alkaen. Se on ollut merkittävää, koska Jeesus opettaa, miten rakkaus on tärkeintä. Esim. nuortemme laillinen ohjeistaminen abortintekoon on mielestäni hyvin pimeää, rakkaudetonta.
      Johannes 12
      34 Kansa vastasi hänelle: "Me olemme laista kuulleet, että Kristus pysyy iankaikkisesti; kuinka sinä sitten sanot, että Ihmisen Poika pitää ylennettämän? Kuka on se Ihmisen Poika?"
      35 Niin Jeesus sanoi heille: "Vielä vähän aikaa valkeus on teidän keskuudessanne. Vaeltakaa, niin kauan kuin teillä valkeus on, ettei pimeys saisi teitä valtaansa. Joka pimeässä vaeltaa, se ei tiedä, mihin hän menee.
      36 Niin kauan kuin teillä valkeus on, uskokaa valkeuteen, että te valkeuden lapsiksi tulisitte." Tämän Jeesus puhui ja meni pois ja kätkeytyi heiltä.
      37 Ja vaikka hän oli tehnyt niin monta tunnustekoa heidän nähtensä, eivät he uskoneet häneen,
      38 että kävisi toteen profeetta Esaiaan sana, jonka hän on sanonut: "Herra, kuka uskoo meidän saarnamme, ja kenelle Herran käsivarsi ilmoitetaan?"
      39 Sentähden he eivät voineet uskoa, koska Esaias on vielä sanonut:
      40 "Hän on sokaissut heidän silmänsä ja paaduttanut heidän sydämensä, että he eivät näkisi silmillään eivätkä ymmärtäisi sydämellään eivätkä kääntyisi ja etten minä heitä parantaisi".
      41 Tämän Esaias sanoi, kun hän näki hänen kirkkautensa ja puhui hänestä.
      jatkuu...

• Anonyymi

....jatkuu Johannes 12
        42 Kuitenkin useat hallitusmiehistäkin uskoivat häneen, mutta fariseusten tähden he eivät sitä tunnustaneet, etteivät joutuisi synagoogasta erotetuiksi.
        43 Sillä he rakastivat ihmiskunniaa enemmän kuin Jumalan kunniaa.
        44 Mutta Jeesus huusi ja sanoi: "Joka uskoo minuun, se ei usko minuun, vaan häneen, joka on minut lähettänyt.
        45 Ja joka näkee minut, näkee hänet, joka on minut lähettänyt.
        46 Minä olen tullut valkeudeksi maailmaan, ettei yksikään, joka minuun uskoo, jäisi pimeyteen.
        47 Ja jos joku kuulee minun sanani eikä niitä noudata, niin häntä en minä tuomitse; sillä en minä ole tullut maailmaa tuomitsemaan, vaan pelastamaan maailman.
        48 Joka katsoo minut ylen eikä ota vastaan minun sanojani, hänellä on tuomitsijansa: se sana, jonka minä olen puhunut, se on tuomitseva hänet viimeisenä päivänä.
        49 Sillä en minä itsestäni ole puhunut, vaan Isä, joka on minut lähettänyt, on itse antanut minulle käskyn, mitä minun pitää sanoman ja mitä puhuman.
        50 Ja minä tiedän, että hänen käskynsä on iankaikkinen elämä. Sentähden, minkä minä puhun, sen minä puhun niin, kuin Isä on minulle sanonut."

• Anonyymi

Anonyymi
      26.07.2021 20:36

"Kouluista ollaan poistamassa kristinuskon opetus ja tilalle tulee pikkuhiljaa muut uskonnot, kuten islam. Ajan kuluessa leimataankin kristinusko niin, että Raamatut häviää. Se on tätä VIHREÄÄ "VALAISTUSTA" lapsillemme."

hhhmm
      eli jos on se mitä olen aivoitettut totta ,Jumalan Sanan perusteella, niin
      Mikä oli syy Jaakobien poikien itkuu Egyptissä?
      Miksi heitä, jollain teko syyllä, pyrittiin tuhoamaan?

eikö se että olisi koko Jaakob ja sitten Jumala työ ja suunnitelma, tehty tyhjäksi ja mahdottomaksi.

eli, nyt, on hyvin selvää että jossain pohjolassa on osa, mitä suurimalla todennäköisyydellä, paras eli tärkein osa Jaakobin eli Joosefin eli Efraimin jälkeläisiä.
      eli viittaan perimää. 60-80% on täysin eri-ryhmää kuin mikää koko maailmassa!
      eli meitä ei voi lukea, mihinkää muuhun kansaa ei kansan osaa eikä aluseeseen.

mitä s merkitsee ,jos me ollemme, kuka lie, Efrain Eli ISRAEL!
      eli esikoinen.

Jos katselet maailmaa, miksi he kuka lie, en sitä tuo esille, on koko maailma silmät meidän perimässä eli keeneissä!
      ja vieläpä tämä, teko nuha, mikä on esillä, antaa tilaisuuden taas kerran, kiitos pekkapuska! eli antikiitos, tutkia vauvoja!
      ja heille sitten kehitettään lääke mikä on anti-lääke ja sama päämäärä kuin egyptissä oli mooseksen aikana!
      nyt ei ole tarkoitus koko jaakobia hävittää vaan sen "paras" ja tärkein osa.
      esikoinen!

joten se että täällä on muukalaisia ja mitä lie, ei ole sattuma.
      seuraa rahaa ja tutki, kuka ja miksi se on laitttu liikelle.

eli tarkoitus on tuhota Jumalan työ ja sen tekijät, eli Jaakob ja jälkeläiset.

KOKO MAAILMA ON PAHAN ei perkeleeen vallassa!
      mutta tämä tapaus täytyy myydä kansalle, suomalaisille tavalla tahi toisella!

sen ilmestyskirja selvästi tuo ilmi!

nyt tämä on Kirjoitettu ja on edessä:

Jer. 31:9
      Itkien he tulevat, ja minä johdatan heitä, kun he kulkevat rukoillen. Minä vien heidät vesipuroille, tasaista tietä, jolla he eivät kompastu. Sillä minä olen Israelin isä, ja Efraim on minun esikoiseni.

Joten kun tämä tapahtuu, mooses ja egypti on hyttynen meressä.

ja miä mahtaa olla se voima jolla Jumala sitten pelastaa esikoisen eli SUOMEN!
      Jumalan Silmäterä!

Sak. 2:8
      Sillä näin sanoo Herra Sebaot: Kunniaksensa hän on lähettänyt minut pakanakansojen luokse, jotka ovat teitä saalistaneet. Sillä joka teihin koskee, se koskee hänen silmäteräänsä.

1 Ja minä nostin silmäni ja katsoin. Ja katso, oli mies ja hänen kädessänsä mittanuora.
      2 Minä sanoin hänelle: "Mihin sinä olet menossa?" Ja hän vastasi minulle: "Mittaamaan Jerusalemia, nähdäkseni, kuinka leveä ja kuinka pitkä se on oleva".

onko tässä Ilmestyskirja luku 11?
      en tiedä.
      mutta tulen tietämään, ja sitten koko Suomen kansa!

nyt lue koko luku ei ole pitkä ja ihmettel!

6 Voi, voi, paetkaa pohjoisesta maasta, sanoo Herra! Sillä minä olen hajottanut teidät neljään taivaan tuuleen, sanoo Herra.

olisko kiinan rajalla ole pohjoinen vai tuleeko sitä kutsua idäksi, sitä kiinan ja venajän rajaa?
      eli ei ole venäjä!
      sillä on muu tehtävä:
      Ilm. 20:
      7 Ja kun ne tuhat vuotta ovat loppuun kuluneet, päästetään saatana vankeudestaan,
      8 ja hän lähtee villitsemään maan neljällä kulmalla olevia kansoja, Googia ja Maagogia, kootakseen heidät sotaan, ja niiden luku on kuin meren hiekka.

Jos goog on venäjä ja liittolaiset se on olemassa vielä pitkää eikä sitä tuhota, Jerusalemin tapauksessa, kuten monet opettavat.
      ei vaan se voi hyvin ja on olemassa.

joten,
      8 Sillä näin sanoo Herra Sebaot: Kunniaksensa hän on lähettänyt minut pakanakansojen luokse, jotka ovat teitä saalistaneet. Sillä joka teihin koskee, se koskee hänen silmäteräänsä.

joten lopun aikana, Jumala toimii voimakkaasti, jossain pohjoisessa, ja se on Jumalan Silmäterä!

joskus Jumala kostaa heti joskus ajan kanssa. esim kreikka tulee joskus kokemaan ja samalla filestea, jonkun pohjoisen kansan vihat niskaansa?

Jes. 14:31
      28 Kuningas Aahaan kuolinvuotena tuli tämä ennustus:
      29 Älä iloitse, Filistea kaikkinesi, siitä että sauva, joka sinua löi, on murtunut. Sillä käärmeen juuresta kasvaa myrkkylisko, ja sen hedelmä on lentävä käärme.
      30 Vaivaisista kurjimmat löytävät laitumen, ja köyhät saavat turvassa levätä, mutta sinun juuresi minä tapan nälkään, ja sinun jäännöksesi surmataan.
      31 Valita, portti, huuda, kaupunki; menehdy pelkoon, Filistea kaikkinesi, sillä pohjoisesta tulee savu; eikä yksikään erkane vihollisen riveistä.
      32 Ja mitä vastataan pakanakansan sanansaattajille? "Herra on perustanut Siionin, ja hänen kansansa kurjat saavat siinä turvan".

eli tämä tullaan poistamaan maan päällä ja niiden tukijat eli taustavoimat!

ajtkuu..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

• Anonyymi

joten, perkeleen tarkoitus on nyt tuhota koko Suomi ja sen kansa erikoisesti, pojat.
        Mutta, meidän Herramme ja varjelijamme ei nuku eikä torku!

vaan:
        kirjoitettu on:
        Dan. 12:
        1 Siihen aikaan nousee Miikael, se suuri enkeliruhtinas, joka seisoo sinun kansasi lasten suojana. Ja se on oleva ahdistuksen aika, jonka kaltaista ei ole ollut siitä saakka, kuin kansoja on ollut, hamaan siihen aikaan asti. Mutta siihen aikaan pelastetaan sinun kansasi, kaikki, jotka kirjaan kirjoitetut ovat.
        2 Ja monet maan tomussa makaavista heräjävät, toiset iankaikkiseen elämään, toiset häpeään ja iankaikkiseen kauhistukseen.
        3 Ja taidolliset loistavat, niinkuin taivaanvahvuus loistaa, ja ne, jotka monta vanhurskauteen saattavat, niinkuin tähdet, aina ja iankaikkisesti.
        4 Mutta sinä, Daniel, lukitse nämä sanat ja sinetöi tämä kirja lopun aikaan asti. Monet sitä tutkivat, ja ymmärrys lisääntyy.

Siihen aikaan?
        Dan. 11:
        44 Mutta sanomat idästä ja pohjoisesta säikähdyttävät häntä, ja hän lähtee täynnä kiukkua hävittämään monia ja vihkimään heitä tuhon omiksi.
        45 Hän pystyttää hovitelttansa meren ja pyhäkön ihanan vuoren välille. Mutta hänen loppunsa tulee, eikä häntä kukaan auta.

eli lopunajan viimeiset tapahtumat!

ei toki suomen armeija kovin voimakas ole:
        Mutta tämä sota ei ole ihmisen vaan Jumala!

ja kun Jumala on meidän puolella kuka voi olla meitä vastaan!

Sakarja 2
        ihan sama kuin ilmestyskirja!

nyt mitä sitten Jeremia 23 sanoo?
        väärät ja kierot profeetat jotka eivät ole profeettoja!
        eikö heille tule itku ja parku!

6 Hänen päivinänsä pelastetaan Juuda ja Israel asuu turvassa. Ja tämä on hänen nimensä, jolla häntä kutsutaan: 'Herra on meidän vanhurskautemme'.
        onko kyseessä Jeesus tahi Daavid!

ei sillä:
        "Hänen päivinänsä pelastetaan Juuda ja Israel asuu turvassa."

voithan nyt katsoa, Israelin maan eli alueen suuntaa ja ihmetellä onko se rauhassa ja levossa!

7 Sentähden, katso, päivät tulevat, sanoo Herra, jolloin ei enää sanota: 'Niin totta kuin Herra elää, joka johdatti israelilaiset Egyptin maasta',
        8 vaan: 'Niin totta kuin Herra elää, joka johdatti ja toi Israelin heimon jälkeläiset pohjoisesta maasta ja kaikista muista maista, joihin minä olin heidät karkoittanut'. Ja niin he saavat asua omassa maassansa."

ettekö te osaa lukea!
        miten tämä liittyy yhteen israelin alueen en sano Israelin kanssa vaan alueen ja siellä olevien ihmisten kanssa!

vaikka en osaa kirjoittaa, toki osaan lukea!
        ja ymmärrän myös sen mitä se sanoo:

Joten tässä on samaa aikaa sekä Israelin pelastus, joku kansa pohjoisesta ja väärät profeetat!

katsokoon kukin sitten itse eteensä, jos on väärä profeetta !

sillä Herra ei, totisesti lupaa heille hyvää!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

joten, perkeleen tarkoitus on nyt tuhota koko Suomi ja sen kansa erikoisesti, pojat.
        Mutta, meidän Herramme ja varjelijamme ei nuku eikä torku!

vaan:
        kirjoitettu on:
        Dan. 12:
        1 Siihen aikaan nousee Miikael, se suuri enkeliruhtinas, joka seisoo sinun kansasi lasten suojana. Ja se on oleva ahdistuksen aika, jonka kaltaista ei ole ollut siitä saakka, kuin kansoja on ollut, hamaan siihen aikaan asti. Mutta siihen aikaan pelastetaan sinun kansasi, kaikki, jotka kirjaan kirjoitetut ovat.
        2 Ja monet maan tomussa makaavista heräjävät, toiset iankaikkiseen elämään, toiset häpeään ja iankaikkiseen kauhistukseen.
        3 Ja taidolliset loistavat, niinkuin taivaanvahvuus loistaa, ja ne, jotka monta vanhurskauteen saattavat, niinkuin tähdet, aina ja iankaikkisesti.
        4 Mutta sinä, Daniel, lukitse nämä sanat ja sinetöi tämä kirja lopun aikaan asti. Monet sitä tutkivat, ja ymmärrys lisääntyy.

Siihen aikaan?
        Dan. 11:
        44 Mutta sanomat idästä ja pohjoisesta säikähdyttävät häntä, ja hän lähtee täynnä kiukkua hävittämään monia ja vihkimään heitä tuhon omiksi.
        45 Hän pystyttää hovitelttansa meren ja pyhäkön ihanan vuoren välille. Mutta hänen loppunsa tulee, eikä häntä kukaan auta.

eli lopunajan viimeiset tapahtumat!

ei toki suomen armeija kovin voimakas ole:
        Mutta tämä sota ei ole ihmisen vaan Jumala!

ja kun Jumala on meidän puolella kuka voi olla meitä vastaan!

Sakarja 2
        ihan sama kuin ilmestyskirja!

nyt mitä sitten Jeremia 23 sanoo?
        väärät ja kierot profeetat jotka eivät ole profeettoja!
        eikö heille tule itku ja parku!

6 Hänen päivinänsä pelastetaan Juuda ja Israel asuu turvassa. Ja tämä on hänen nimensä, jolla häntä kutsutaan: 'Herra on meidän vanhurskautemme'.
        onko kyseessä Jeesus tahi Daavid!

ei sillä:
        "Hänen päivinänsä pelastetaan Juuda ja Israel asuu turvassa."

voithan nyt katsoa, Israelin maan eli alueen suuntaa ja ihmetellä onko se rauhassa ja levossa!

7 Sentähden, katso, päivät tulevat, sanoo Herra, jolloin ei enää sanota: 'Niin totta kuin Herra elää, joka johdatti israelilaiset Egyptin maasta',
        8 vaan: 'Niin totta kuin Herra elää, joka johdatti ja toi Israelin heimon jälkeläiset pohjoisesta maasta ja kaikista muista maista, joihin minä olin heidät karkoittanut'. Ja niin he saavat asua omassa maassansa."

ettekö te osaa lukea!
        miten tämä liittyy yhteen israelin alueen en sano Israelin kanssa vaan alueen ja siellä olevien ihmisten kanssa!

vaikka en osaa kirjoittaa, toki osaan lukea!
        ja ymmärrän myös sen mitä se sanoo:

Joten tässä on samaa aikaa sekä Israelin pelastus, joku kansa pohjoisesta ja väärät profeetat!

katsokoon kukin sitten itse eteensä, jos on väärä profeetta !

sillä Herra ei, totisesti lupaa heille hyvää!

Jumala loi ihmisen kuvakseen. Hän asetti ihmisen viljelemään ja varjelemaan ihanaa maata. Hän antoi ihmiselle oman tahdon. Se on erikoinen tuo oma tahto. Jokainen lapsen vanhempi näkee jo vauvan tahdon, 15-vuotiaan tahdon ja aikuisen lapsensa tahdon.
        Jumala rakasti ihmiskuntaa ja antoi Jeesuksen turvaksemme, joka meitä ohjaa, kun koko elämämme luotamme Hänen johdatukseen. Jumala ei halua , että kukaan ihminen joutuisi kadotukseen. Hän sanoo : iloitkaa, vielä kerran minä sanon iloitkaa aina Herrassa.

Jeesus on Tie , Totuus ja Elämä. Usko Häneen tulee kuulemisesta ja kuuleminen Jumalan sanasta . Raamattu on kiitos Herran jo maan ääriin on levitetty.
        Raamatun profetiat toteutuvat jatkuvasti.
        Markus 13

1 Ja kun hän meni ulos pyhäköstä, sanoi eräs hänen opetuslapsistaan hänelle: "Opettaja, katso, millaiset kivet ja millaiset rakennukset!"
        2 Jeesus vastasi hänelle: "Sinä näet nämä suuret rakennukset. Niistä ei ole jäävä kiveä kiven päälle maahan jaottamatta."
        3 Ja kun hän istui Öljymäellä, vastapäätä pyhäkköä, kysyivät Pietari ja Jaakob ja Johannes ja Andreas häneltä eriksensä:
        4 "Sano meille: milloin tämä tapahtuu, ja mikä on merkki siitä, että kaikki tämä alkaa lopullisesti toteutua?"
        5 Niin Jeesus rupesi puhumaan heille: "Katsokaa, ettei kukaan teitä eksytä.
        6 Monta tulee minun nimessäni sanoen: 'Minä se olen', ja he eksyttävät monta.
        7 Ja kun te kuulette sotien melskettä ja sanomia sodista, älkää peljästykö. Näin täytyy tapahtua, mutta se ei ole vielä loppu.
        8 Sillä kansa nousee kansaa vastaan ja valtakunta valtakuntaa vastaan, tulee maanjäristyksiä monin paikoin, tulee nälänhätää. Tämä on synnytystuskien alkua.
        9 Mutta pitäkää te vaari itsestänne. Teidät vedetään oikeuksiin, ja teitä piestään synagoogissa, ja teidät asetetaan maaherrain ja kuningasten eteen, minun tähteni, todistukseksi heille.
        10 Ja sitä ennen pitää evankeliumi saarnattaman kaikille kansoille.
        11 Ja kun he vievät teitä ja vetävät oikeuteen, älkää edeltäpäin huolehtiko siitä, mitä puhuisitte; vaan mitä teille sillä hetkellä annetaan, se puhukaa. Sillä ette te ole puhumassa, vaan Pyhä Henki.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla

Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e
      Pirkanmaa
      172
      5263
    2. Jos olisit täällä

Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä
      Ihastuminen
      43
      2595
    3. Tämän hetken

Terveiset kaivatullesi ⬇️
      Ikävä
      156
      2202
    4. Kesän odotuksia hyrynsalmella

Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla
      Hyrynsalmi
      16
      1749
    5. Vieläkö sä toivot

Meidän välille jotain?
      Ikävä
      82
      1374
    6. Voi Rakas siellä

Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o
      Tunteet
      24
      1291
    7. Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea

Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.
      Maailman menoa
      147
      1239
    8. Ohhoh! KAJ laukoi suorat sanat somessa - V-sana mainittu!

Ohhoh! Mitäs mieltä olet tästä huumoriryhmä KAJ:sta? Bara bada bastu on kyllä aikamoinen korvamato... Lue lisää: https
      Euroviisut
      32
      1213
    9. Erika selvisi hienosti ennakkosuosikin paineista

Hienostihan se meni. Erika jätettiin yksin, eikä häntä tuettu, oli euroviisukiusattu, silti suoriutui ensiluokkaisesti.
      Maailman menoa
      106
      972
    10. Pirre vaatii nyt karhuja ammuttavaksi

Ylellä taas hauskaa lieksa uutista. Karhujen kannan­hoidollinen metsästys on Lieksan kaupungin mielestä välttämätöntä.
      Lieksa
      119
      913
    Aihe