Hei!
Onko kellään kokemusta puukenkäfirmasta Clogs Company Oy? Toimii Helsingissä. Jos toimii.
Terv. Ihmeissään
Clogs Company/ Puukenka.fi
7
2170
Vastaukset
- Anonyymi
Minulla on kokemusta ja rikosilmoitus tehty.
- Anonyymi
Joo, kokemusta on ja rikosilmoitus yrityksestä ja esa valteesta tehty myös.
- Anonyymi
Tilasin tuolta puukengät viikko sitte ei oo mitää kuulunu. Onko tää joku huijari?
- Anonyymi
Tilasin puukengät viikko sitten ja maksoin etukäteen. Ei ole kuunut mitään eikä kenkiä näkynyt joten soitin sinne. Sain tylyn tuntuisen vastauksen että kengät lähtevät muutaman päivän päästä postiin. Epäilen näenkö kenkiä koskaan.
- Anonyymi
"Tilasin puukengät viikko sitten ja maksoin etukäteen. Ei ole kuunut mitään eikä kenkiä näkynyt joten soitin sinne. Sain tylyn tuntuisen vastauksen että kengät lähtevät muutaman päivän päästä postiin. Epäilen näenkö kenkiä koskaan."
Kengät tulivat sittenkin perille. Joten mulla ei ole mitään huonoa sanottavaa,
- Anonyymi
Tilasin Puukenka.fi-sivustolta (Clogs Company Oy) lehmännahkapuukkarit juhannuksena 2024. Maksoin verkkopankissa tilaukseni annettujen ohjeiden mukaisesti välittömästi tilauksen tehtyäni.
Ihmettelin parin viikon päästä, kun puukkareista ei ollut kuulunut mitään. Tarkastin tilausvahvistuksesta saamani viitenumeron, jota oli ohjeiden mukaan käytettävä maksettaessa, ja huomasin näppäilleeni maksun viitteeseen virheen.
Laitoin sähköpostia tekemästäni virheestä Clogs Company Oy:lle. Jonkin ajan kuluttua sain sähköpostiini seurantatunnuksen ja puukkarit saapuivat asuinpaikkani postiin. Kävin hakemassa paketin ja nyt olen komeiden lehmännahkapuukkareiden onnellinen omistaja. Lämmin kiitos Clogs Company Oy:lle!
Satu Kouvolasta - Anonyymi
lähettää kengät kun olet aikasi kitissyt ja vinkunut. nykyajan impulsiiviselle kuluttajalle selkeästi väärä kauppa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e2356704Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne664004Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä1313145- 1562322
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla171853Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea
Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.1701577- 821474
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o291451Ohhoh! KAJ laukoi suorat sanat somessa - V-sana mainittu!
Ohhoh! Mitäs mieltä olet tästä huumoriryhmä KAJ:sta? Bara bada bastu on kyllä aikamoinen korvamato... Lue lisää: https371369Erika selvisi hienosti ennakkosuosikin paineista
Hienostihan se meni. Erika jätettiin yksin, eikä häntä tuettu, oli euroviisukiusattu, silti suoriutui ensiluokkaisesti.1111061