Mokillä on etelänpuolen seinä jatkuvassa auringonpaisteessa, ja 50 vuoden aikana halkeillut melkoiset raot pyöröhirsiin. Sateella ja sopivalla tuulella menee vesi ikävästi ylöspäin ammottaviin rakoihin, lorina vaan kuuluu seinän sisästä.
Millä raot voisi tukkia? Ei tietysti millään ei-hengittävällä, mutta jollain puupohjaisella aineella luulisi onnistuvan? Itse olen miettinyt jopa, että taivuttaisi ohuesta puuviilusta peitteet pahiten rakoilleiden hirsien päälle. Ideoita?
Pyöröhirsien halkeilu
Anonyymi
3
90
Vastaukset
- Anonyymi
Kastumisesta ei taida olla haittaa, mutta jos seinä ei kuivu niin sitten.
Miten vedenpoistoreikien poraus? Tai pellavanauhaa pohjalle ja ikkunakittiä pintaan. - Anonyymi
Ei kannata keksiä apua asiaan joka on ollut sama satoja vuosia. Pilkun nyssimisessäkin pitäisi olla joku raja.
- Anonyymi
Tervassa uitetulla pellavanauhalla olen rakoja tukkinut, sisällä, ja ulkona. Tämä ihan lämpöeristeenä, mökissä on toki räystäät, eikä vesi vaakassa sentään ainakaan aina sada.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod336244- 345743
- 293234
- 452600
- 342564
- 152218
- 372148
- 161856
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons401759En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191727