Olen pyytänyt muuttotarjouksia Muuttomaailma.fi:n kautta ja olisin kiinnostunut kuulemaan onko kellään kokemuksia Suomimuutto Oy:stä tai Eld Muutoista? Näyttävät saaneen hyviä arvioita somessa yms.
Kokemuksia: Suomimuutto Oy ja Eld Muutot?
14
11357
Vastaukset
- Anonyymi
Olen itse käyttäny Eld Muuttoja ja oli kyllä huikean hyvä kokemus! Todella ammattitaitoiset muuttajat sekä erittäin ystävällinen palvelu alusta loppuun. Hinta-laatusuhde oli kohdillaan. En voi kun suositella!
- Anonyymi
En kyllä suosittele eld muuttofirma, rikkovat tavaroita
- Anonyymi
Suomimuuttoa emme me eikä tuttavat suosittele! Kantajat ehkä ok, mutta saadut hinnoittelut harhaanjohtavia ja muutoista tuli todella kalliita. Never again!
- Anonyymi
Suomimuutto firman kuljetus autot likaisia ja faskaavat koska KAIKISSA huonekaluissa jokakapuolella täynnä kurapisteitä! Laatikot olivat uusia ja puhtaita entisestä asunnosta lähtiessä! Muuttomiehet olivat kivoja!
- Anonyymi
Sama kokemus meillä. Never again indeed.
- Anonyymi
Suosittelet lämpimästi. Muuttivat myös tietokoneen ja TV:n, Hifin., peilit.
Edellinen muuttofirma ei niitä vienyt.- Anonyymi
Kumpi firma oli kyseessä?
- Anonyymi
Suomimuuttoa käytettiin 12/23 ja hinta-arvio/toteutunut oli ihan eri. Pienen kaksion muutto 15 km matkan maksoi 630 e, eli todella kallis firma ja hitaasti hoidettu muutto, varmaan koska tuntihinnoittelu..
- Anonyymi
Eldiä suosittelen, käytetty jo useempaan otteeseen. Kaikki sujunut helposti ja muuttomiehet osaa hommansa. Hintalaatu tosi kohdallaan
- Anonyymi
näillä anonyymeillä kirjoituksilla EI OLE MITÄÄN merkitystä, sillä voivat olla vaikka firman omat edustajat!
- Anonyymi
Suomimuuttoa käyttänyt kaksi kertaa ja molemmilla kerroilla ollut todella hyvä. Hinta kohtasi annetun arvion kanssa hyvin.
- Anonyymi
Eld muutot hoitivat tänään loistavasti muuton. Kaikki meni niinkuin sovittiin, muuttomiehet olivat todella ystävällisiä ja kohtelivat tavaroita hyvin.
- Anonyymi
Suomimuutto hoitanut kahteen kertaan meidän muuton. Muutot sujuneet tosi hyvin, muuttomiehet reippaita ja hinta kilpailukykyinen.
- Anonyymi
TILA SIN SUOMIMUUTON/UUSIMAA, JA PUOLET TAVAROISTA VARASTETTIIN.TAPPIONI OLI N. 3000 EUROA. ILMOITIN TJ. PELTOSELLE JA HÄN ILMOITTI ETTÄ MINÄ OLIN HÄVITTÄNYT TAVARAT JOPA SILITYSLAUDAN????
EN SUOSITTELE KELLEKKÄÄN SUOMIMUUTTOA!!!!!!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod315999- 345483
- 293094
- 342474
- 442347
- 372128
- 152108
- 121721
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191697Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons391696