OINAS?!?

Jouskarinaikkonen

Olen alkanut seurustelemaan oinasmiehen kanssa ja ei ole aikaisempia kokemuksia kuin vain horoskooppikirjoista niin voisitteko oinasmiehet kertoa että minkälaisia olette ihmisinä ja seurustelukumppanina?!?

8

1378

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • oinasleidi

simmosia...

• tässä näin sulle

No onne ihmeen oinasmiehet kivoja, paitsi jos ne on kiinalaiselta käärmeitä, niin paskamaisempaa henkilöö ei voi löytyy, Mut jos se sun oinaas on kiinalaiselta joku muu, niin hauska juttu ja intohimonen on edessä, koska tunnen erään pariskunnan, jossa nainen on jousimies ja mies on oinas ja niil on 3 lasta, et silleen,,

• oinaskäärme

Kiva että joku arvostaa meitä oinaita ja kiinalaisittaan käärmeitä.

• jousimiesnaikkonen

Okei... siis kaikki mitä olette kirjoittaneet (yhtä lausetta lukuun ottamatta) niin oinaat on kamalia persoonia ja hirveitä seurustelukumppaneita?!?

PITÄÄKÖ PAIKKANSA?!?

MILLASIA OINASMIEHET OVAT OIKEASTI?!?
      luotettavia? uskottomia? kieroja? helliä? mistä tykkää? mikä on intohimo? JNE. ?
      KERTOKAA OINASMIEHET JA OINASMIEHIEN KUMPPANIT =)

• ........

Kannattaa varmaan lukea oinaan kuvaus esim. www.astrologiakeskus.com

Turha kysyä millainen se on sillä monella ihmisellä on omanlaisiaan kokemuksia, joku tykkää ja joku taas ei.

• on***

Itsellä oinas mies...sanoisinko näin että intohimoa riittää vaikka muille jakaa ja sen hän kyllä tekeekin vaikka selkäni takaa,eli pelimies -petturi. Muuten itsepäinen,määräilevä,itserakas mutta valkealla ratsullaan haluaa ainakin neidot pelastaa...

• nainen

Oinas mies, jonka kanssa seurustelin oli intohimoinen..nautiskeleva...alussa huomaavainen ja kun sai omakseen piti itsestään selvyytenä, älykäs ja tämä ainakin juoksi vieraissa aina kun tilaisuuden sai;)...Hyvä rakastaja ...huono aviomies;)...eli leikkikaveriksi ihan hyvä valinta. Nyt on vaaka ja sopii mun mielestä paremmin jouskarinaiselle...siis jos etsit pidempiaikaista suhdetta. Tsemppiä:)

• oinasmies

Olen oinas ja kiinalaiselta käärme . mutta miksi aina yleistätte että ollaan hirveitä seurustelukumppaneita. Okei olen joskus seurustellut leijonanaisen kanssa ainakin vähän aikaa, mutta itsestäni en tiedä olenko hirveeä seurustelukumppani pitäisi kokeilla uudesttaan vaikka olen kohta viisikymppinen sinkku . omia lapsia ei ole siunaantunut, mutta toivoisin jokin päivä löytävän vakituisen kumppanin.ainakin itse olen päättänyt ,etttä jos löytyy naisystävä pyrin olemaaan uskollinen kumppani enkä meinaa vieraisiin sortua. ainakin idearikkautta löytyy ja tuleehan niitä huonoja päiviä oinaallekin ja silloin emme ole helpoimpia ihmisiä, mutta eikö jokainen ole omalla tavallaan vaikea oinas tietenkin sanoo sen mitä muut ei uskalla sanoa eikä aina tykätä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      31
      6149
    2. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      34
      5663
    3. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      29
      3184
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2534
    5. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      44
      2467
    6. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      15
      2208
    7. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2148
    8. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      40
      1739
    9. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      12
      1721
    10. En ole koskaan kokenut

Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka
      Ikävä
      19
      1717
    Aihe