Hän pelkää mun suhtautumista ja torjuntaa. Mutta tiedän jo. Kunpa voisin kertoa hänelle.
..........
59
1402
Vastaukset
- Anonyymi
...❤️
- Anonyymi
...
- Anonyymi
Helpota häntä ja kerro!
- Anonyymi
Kerron että tiedän asioita, joita mun ei kaiken järjen mukaan pitäisi tietää? Eipä ole niin helppoa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kerron että tiedän asioita, joita mun ei kaiken järjen mukaan pitäisi tietää? Eipä ole niin helppoa.
Tiedät asioita, mutta ehkä olisi syytä tarkistaa mikä osuus niistä jutuista on totta ja mikä ei. Usko mua, ihan varmasti vain pienessä kohtaa on totuuden siemen ja suurempi osuus valhetta, manipulaatiota.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niinpä. Järki, tuo ikävä tunnelman pilaaja...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kerrot myös että olet selvännäkijä :D
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On vahva tunne, että tämä on minulle. Tavallaan tiedän, että sulla on mahdollisuus tietää. Sinulla on elämässä ihmisiä, jotka on ollut tavallaan munkin elämässä joskus...
Siksi pitäisikin päästä oikeasti puhumaan. Helpottaisi omaa päänsisäistä elämää aika paljon.
Tuli surullinen, mutta onnellinen olo. Oot ihana... - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tiedät asioita, mutta ehkä olisi syytä tarkistaa mikä osuus niistä jutuista on totta ja mikä ei. Usko mua, ihan varmasti vain pienessä kohtaa on totuuden siemen ja suurempi osuus valhetta, manipulaatiota.
Tiedän jotain, en tietenkään tiedä kaikkea. Hän kertoo jonain päivänä jos itse niin haluaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tiedän jotain, en tietenkään tiedä kaikkea. Hän kertoo jonain päivänä jos itse niin haluaa.
Noin sen pitääkin olla
Sivusta - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kerrot myös että olet selvännäkijä :D
Taidan olla..
- Anonyymi
Miksi et voi kertoa? 😊
- Anonyymi
Jos toinen noin pelkää, niin silloinhan et kovin tosissasi edes ole. Kunhan keräät ihailua ja pönkität egoasi
- Anonyymi
Et ymmärrä mistä on kyse.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et ymmärrä mistä on kyse.
Eipä se mulle kuulukaan.
- Anonyymi
Kuka pelkää?
- Anonyymi
Oliko tää nais ihmiseltä mies ihmiselle, jos ei ollut niin sitten ei varmaankaan tartte kuulla
- Anonyymi
Mitä tiedät? Ja torjuisitko hänet siis?
- Anonyymi
En torjuisi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En torjuisi.
Miten suhtautuisit?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En torjuisi.
Mikä sitten on ongelma. Hyvä että tiedostat että ihmiset tekee virheitä eikä se kerro hänestä koko totuutta.
Sivusta - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten suhtautuisit?
Ajattelin jotenkin, että tämä liittyy jotenkin tunteista kertomiseen ja siihen, että tiedät ne jo. Mutta liittyykö siis sittenkin muuhun?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ajattelin jotenkin, että tämä liittyy jotenkin tunteista kertomiseen ja siihen, että tiedät ne jo. Mutta liittyykö siis sittenkin muuhun?
Ei liity tunteista kertomiseen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei liity tunteista kertomiseen.
Häpeät minua tai näet minut alempiarvoisena ns suhtautuminen
Sivusta - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
SivustaMiten joku voi ajatella näin? Miksi kaipaisit ihmistä joka häpeää sinua?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
SivustaEi mitään sellaista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten joku voi ajatella näin? Miksi kaipaisit ihmistä joka häpeää sinua?
Ajattelen että kaipaamani ihminen näkee minut niin.. sen takia olen palstalla
Sivusta - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ajattelen että kaipaamani ihminen näkee minut niin.. sen takia olen palstalla
SivustaTai pelkään tätä, en tiedä
Sivusta - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tai pelkään tätä, en tiedä
SivustaOlet luultavasti väärässä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olet luultavasti väärässä.
Ehkä ehkä ei. Viittauksia tullut siihen suuntaan mutta sydän sanoo silti että pitää minusta.. ihmisenä. Ristiriitaista.
Sivusta
- Anonyymi
Mene kertomaan
- Anonyymi
Mistä tiedät? Onko niin ilmiselvää vai jotain muuta kautta?
- Anonyymi
Hänelle kerron sitten jos joskus jutellaan näistä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hänelle kerron sitten jos joskus jutellaan näistä.
Toivottavasti juttelette. Vaikka hän ei uskalla kertoa, ja sinä et voi...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toivottavasti juttelette. Vaikka hän ei uskalla kertoa, ja sinä et voi...
Yritän sellaisia välejä luoda että uskaltaisi, pystyisi luottamaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yritän sellaisia välejä luoda että uskaltaisi, pystyisi luottamaan.
Sehän ei ole varsinaisesti luottamuksesta kiinni, uskaltaako hän kertoa. Jos pelkää torjuntaa ja suhtautumistasi, niin ei hän välttämättä uskalla kertoa vaikka luottamus vallitsisi välillänne. Jos teillä on hyvät, luottamukselliset välit, niin sitä suuremmalla syyllä saattaa pelätä rikkoa jotain välillänne.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sehän ei ole varsinaisesti luottamuksesta kiinni, uskaltaako hän kertoa. Jos pelkää torjuntaa ja suhtautumistasi, niin ei hän välttämättä uskalla kertoa vaikka luottamus vallitsisi välillänne. Jos teillä on hyvät, luottamukselliset välit, niin sitä suuremmalla syyllä saattaa pelätä rikkoa jotain välillänne.
Sehän tässä onkin, kun tiedän jo niistä...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sehän tässä onkin, kun tiedän jo niistä...
Mutta hän ei tiedä, että sinä tiedät. Saattaa tietää että aavistat, mutta aavistus on ihan eri asia kuin tieto.
Miksi et auta häntä kertomalla tai kysymällä suoraan (tai kauttarantain) kun kerran tiedät.
- Anonyymi
Kaipaamani nainen ei tiedä edes miten arka olen. Siksi on syytä epäillä kaipaako. Mutta en heitä kirvestä kaivoon. Menen ajoissa nukkumaan että jaksan huomenna. Öitä.
- Anonyymi
Oletko J? Pien aavistus kaipaamani miehen arkuudesta.. Tahdon sen ujon syliin ja takin alleen halaukseen takaisin 😪❤️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletko J? Pien aavistus kaipaamani miehen arkuudesta.. Tahdon sen ujon syliin ja takin alleen halaukseen takaisin 😪❤️
En ole J. Enkä ole sillä tavalla "arka" että jättäisin rakastamani naisen yksin jos olisi halauksessani ollut.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ole J. Enkä ole sillä tavalla "arka" että jättäisin rakastamani naisen yksin jos olisi halauksessani ollut.
Millä kirjaimella nimesi alkaa? Arkuuttaa on monenlaista mutta harva mies osaa arvostaa toista niin että ymmärtää ettei kannata päästää irti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Millä kirjaimella nimesi alkaa? Arkuuttaa on monenlaista mutta harva mies osaa arvostaa toista niin että ymmärtää ettei kannata päästää irti.
Olen m-alkuinen. Olen sitä mieltä että nainen pidetään koko loppuelämä tai sitten ei ollenkaan. Se on rakkautta. Rakkaus kestää, ihastus menee ohitse.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen m-alkuinen. Olen sitä mieltä että nainen pidetään koko loppuelämä tai sitten ei ollenkaan. Se on rakkautta. Rakkaus kestää, ihastus menee ohitse.
Montako kirjainta sun nimessä..?🤔
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Montako kirjainta sun nimessä..?🤔
Kuusi kirjainta on.
- Anonyymi
Ei ole. T.ap
- Anonyymi
Tai sitten pitää vaan ansaita se luottamus jotenki muuten, että toinen alkaa uskoa sun hyväksyvän itsensä virheineen ja vikoineen päivineen. Vaikka näyttää oman epätäydellisyytensä, inhimillisyytensä. Ehkä osa renttujen viehätystä on siinä.
- Anonyymi
Luulin että sen takia etäännyit.
- Anonyymi
Hm. Jännä yhteensattuma. Etääntyminen sen takia, että ajattelee olevansa ei-haluttu, kummallisen vuorovaikutuksen perusteella.
No, näitä keissejä on varmaan 13 tusinassa.
It is what it is - n.- Anonyymi
Voisin ajatella näin olevan. Ei ole totta vaan päinvastoin.
Ota yhteyttä, ja kerro hänellesi näistä asioista mitä tässä olet kertonut. Jos hän pelkää sun suhtautumista ja omasta mielestään oletettua varmaa torjumista, ei hän tule mitään sanomaan tai tekemään siinä tilanteessa mitään. Ole sinä se rohkeampi joka rikkoo jään, jos tiedät hänen tunteistaan ja ne ovat molemminpuoleiset. Mutta mikäli tunteet eivät ole molemminpuoliset, niin silloin on parhainta antaa asian olla.
T: eräs, joka ei kerro tunteistaan, koska pelkää lähes varmaa torjuntaa ison ikäeron, ja muutaman muunkin omaan elämäänsä liittyvän asian takia.- Anonyymi
Kun saisi keskusteluyhteyden. Edes puhelimessa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ainakin minä olisin ikionnellinen, jos hän, M, laittaisi viestiä tai soittaisi, kun en itse meinaa uskaltaa. Sivusta kirjoitan.
Anonyymi kirjoitti:
Eikö se sitten ole mahdollista, vai mikä estää?
Toi on tuttua. Mä olisin ite lopulta sanonut tai osottanut omat tunteeni jossakin vaiheessa, ellei terveyteni olisi heikentynyt reilu vuosi sitten, ja pakottanut jäämään toistaiseksi kotiin.
Jokaisella on omat syynsä hiljaisuuteen, mutta toivottavasti saisit sen yhteyden jotakin kautta.
Itse olisin otettu ja riemuissani, jos hän ilmestyisi oveni taakse. Hän tietää missä asun, kun taas minä en tiedä missä hän asuu. Mutta sitä on mun turha odottaa, koska niin ei tule tapahtumaan, eikä enää ole juuri mahdollista nähdä missään muuallakaan.
Voimia ja jaksamista. Päivä kerrallaan.... Elämä ei ole helppoa silloin, kun se lyö täysillä pataan, mutta vastoinkäymiset vahvistaa ihmistä entisestään. Se vaan vie aikaa, ja vaatii kärsivällisyyttä.- Anonyymi
Lauruska kirjoitti:
Eikö se sitten ole mahdollista, vai mikä estää?
Toi on tuttua. Mä olisin ite lopulta sanonut tai osottanut omat tunteeni jossakin vaiheessa, ellei terveyteni olisi heikentynyt reilu vuosi sitten, ja pakottanut jäämään toistaiseksi kotiin.
Jokaisella on omat syynsä hiljaisuuteen, mutta toivottavasti saisit sen yhteyden jotakin kautta.
Itse olisin otettu ja riemuissani, jos hän ilmestyisi oveni taakse. Hän tietää missä asun, kun taas minä en tiedä missä hän asuu. Mutta sitä on mun turha odottaa, koska niin ei tule tapahtumaan, eikä enää ole juuri mahdollista nähdä missään muuallakaan.
Voimia ja jaksamista. Päivä kerrallaan.... Elämä ei ole helppoa silloin, kun se lyö täysillä pataan, mutta vastoinkäymiset vahvistaa ihmistä entisestään. Se vaan vie aikaa, ja vaatii kärsivällisyyttä.Olisin halunnut jutella puhelimessa ensin, ennen kuin nähtäisiin, tuntuisi ehkä helpommalta niin.
Anonyymi kirjoitti:
Olisin halunnut jutella puhelimessa ensin, ennen kuin nähtäisiin, tuntuisi ehkä helpommalta niin.
Toivottavasti saat häneen yhteyden. Ja pääsisitte juttelemaan. Onnea matkaan, ja koita pärjäillä.
Mä alan pikkuhiljaa tottumaan tähän omaan tilanteeseen, vaikken pysty unohtamaan, ja mitä olen jo yli vuoden yrittänyt. Tällä hetkellä yritän sopeutua siihen ajatukseen, että tulen olemaan seuraavatkin vuodet yksin, kuten olen ollut menneet 11 vuotta. No joo. Se on mun valinta, ja mun on elettävä tekojeni seurausten kanssa. Valitettavasti mulla on liian hyvä pitkäkestonen muisti, joten asioiden unohtaminen on vaikeaa.
- Anonyymi
Onko sinulla harhoja?
- Anonyymi
Ei ole. Tietysti voi olla että koko ihmiskunta elää saman harhan kourissa.
- Anonyymi
Kuuletko harhoja,kuuluko korvissasi pauketta iltaisin?zolisiki naapuri syypää tilanteeseen?
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6564830Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o202255- 1031434
- 881342
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos231336Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia1301141Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681065Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi255968- 72957
Jos saan sinut elämääni
niin minun täytyy nukkua ihan ensimmäiseksi 2vk putkeen. Sopiiko se sinulle? Väsynyt olen ollut ja niin levollinen olo75955