Nainen kumpi sinun juttusi

Anonyymi

Kun menet miehesi tai perheesi kanssa retkeilemään niin minkä näistä valitset itsellesi maitokärryt pulkka/ahjo vai paarit eli vedät niillä tavarat leiriin johon kuuluu teltta ruuat olut laatikoita 10 niä pulloja viinaa makuupussit ja alustat ja ruoka ja leiri tarvikkeita ja jos lapsia mukaan niin sidotko lapset kaulapannasta narulla ranteeseesi ettei eksy ja mies tuo virvelin ja mitä sitten tarvitseekaan ja juo olutta tai viinaa matkatessa niin mikä on sinun valintasi

16

77

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Oma henkilöauto on käytännöllinen vaihtoehto, ja "leiri" voi olla hotelli tai kylpylä.

• Anonyymi

Retki päällikkösi sanoo nukumme omassa teltassa ja omissa makuupusseissa eikä muitten likaamissa hotellien sängyissä vaan metsässä olette

• Anonyymi

Kuoleman Tuijotus -agenttielokuva tulee iltatuimaan.

Tein kyllä väärin ehdotella jotain omia voimistelu-juttujani, jos ei tiedä täsmälleen mitä itse sitten tekee, niin voi tulla sairaaksi, lihaksisto ja hermosto...

• Anonyymi

Sopii arvata lähtisinkö tuollaisen rentun äijän kanssa ollenkaan retkeilemään.

Totuuden sanoakseni; mun tuttavapiiriin ei alkoholisteja kuulu, useat kyllä käyttää alkoholia jonkin verran, samoin kuin itsekin.

Ahjo mihin sä sitä tarvitset retkellä, pulkan mä vielä ymmärtäisin, tai ahkion jos vaikka hirvenruhon aiot muijalla metsästä pois vedättää! Enpä usko ett sekään on yhdeltä ihmiseltä tehtävissä oleva suoritus, yleensä siinäkin toimituksessa tarvitaan 4-6:kin miestä!

Niin ja oikeasti, ett sä kyllä millään ongen vavalla hirveä saisikaan, kyllä hyvä kivääri olis parempi vaihtoehto!
      Paitsi ettei sitä koskaan saisi antaa noin epävakaan henkilön käsiin.
      Onneksi Suomessa on lait, joilla tarkoin määritellään, kelle ase myydään.
      Tosin onhan meilläkin "pimeitä asekauppiaita", valitettavasti!
      trollikka

• Anonyymi

No ehkä ahjoon mahtuu enemmän kuin pulkkaan ja jos hirveä niin jos ei mahdu kerralla niin sitten käyt hakemassa ahjolla niin monta kertaa että kaikki tulee haetuksi ja mikä alkoholisti jos lomalla ottaa ja leirissä sinäkin saat ottaa ja oletko muuten jutellut periksen kanssa ja sopineet treffejä niin peris on sinkkumies turusta ja sopisitte yhteen ehkä siinä tuleva aviomiehesi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No ehkä ahjoon mahtuu enemmän kuin pulkkaan ja jos hirveä niin jos ei mahdu kerralla niin sitten käyt hakemassa ahjolla niin monta kertaa että kaikki tulee haetuksi ja mikä alkoholisti jos lomalla ottaa ja leirissä sinäkin saat ottaa ja oletko muuten jutellut periksen kanssa ja sopineet treffejä niin peris on sinkkumies turusta ja sopisitte yhteen ehkä siinä tuleva aviomiehesi

Ahjo on aika raskas retkellä. Lisäksi vielä kuuma, jos siinä on hiilet ja tuli.

-keinovaginamies-

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ahjo on aika raskas retkellä. Lisäksi vielä kuuma, jos siinä on hiilet ja tuli.

-keinovaginamies-

Minun moka tarkoitin ahkiota eli ahkio on kestävämpi kuin pulkka kai nooo ei saa olla pilkunviilaaja ja olli olematon

• Anonyymi kirjoitti:

Nyt välis riittää se pakkonaittaminen. Etsi mieluummin itsellesi nainen, tai mies, kun kerta jatkuvasti suikkareista ja makkarasta kälätät, ja jätä muut rauhaan. He kyllä osaavat kyllä itse etsiä itselleen kumppanin ilman sinunkin puuttumistasi, jos niin haluavat.

• Anonyymi

Mun retkien, jotka pääosin teen yksin, kohteena on yleensä kaupunkien keskustat, ja niiden ostoskeskukset sekä tavaratalot. Käsityöliikkeet ovat ehdoton must be go, kuten myös käsityömessut ja -tapahtumat, jos niitä on lähistöllä. En harrasta luontoretkiä, enkä käsitöillä tarkoita mitään seksiin liittyvää, vaan ihan vanhan ajan neulomista, ompelemista, kutomista jne.

Mies saa kyllä tulla kantamaan ostoskasseja, jos osaa pitää suunsa täysin kiinni kertaakaan valittamatta, ja seuraa kiltisti perässä sinne minne menen. Kaljaa tai viinaa ei sillä reissulla juoda pisaraakaan, eikä nainen ole se tavarajuhta.

Jos ei kelpaa, niin tervemenoa yksin omiin menoihinsa, jonne en seuraa.

• Anonyymi

Mutta telttaretkellä et kudo tai ompele vaan retkeilette ja metsässä ei ole kutomisliikkeitä eli lomailette nautitte retkeilystä ja hässitte usein ja juopottelette ja syötte hyvin eli rentoutuneena ja iloisena palaat retkeltä ja kaipaat retkille usein

• Anonyymi

Toivo ettei mies halua kaasu grilliä mukaan ja 11kg kaasupulloja muuten tulee lisäpainoa ahjoosi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mutta telttaretkellä et kudo tai ompele vaan retkeilette ja metsässä ei ole kutomisliikkeitä eli lomailette nautitte retkeilystä ja hässitte usein ja juopottelette ja syötte hyvin eli rentoutuneena ja iloisena palaat retkeltä ja kaipaat retkille usein

Silloin saa mies mennä yksin. Mä kun en pysty teltassa nukkumaan, kun en pysty edes lattialla olevalla patjallakaan, ellei mies sitten nosta mun 100 kiloista ruhoa joka kerta sen jälkeen pystyyn, kun sinne teltanpohjalle on pitänyt mennä.

Sen reissun jälkeen mies saisi olla puutteessa monta kuukautta putkeen, kun en helvetin tuskaisena pystyisi seksiä edes harrastamaan pitkiin aikoihin. Mitä useammin teltassa tai muualla leiri paikalla hässimistä, sitä pitempään saa mies olla reissun jälkeen puutteessa.

En juopottele, enkä ole juopotellut vuoden 2009 jälkeen, enkä todellakaan ole ajatellut sitä edes aloittaa uudelleen. Eikä mieskään voi juopotella metsässä, koska siellä saattaa helposti taittaa nilkkansa tai murtaa kätensä, jos kompastuu maassa oleviin puunrunkoihin, oksanpätkiin, kantoihin, isoihin kiviin, tai maaston epätasaisuuksiin, puhumattakaan siitä että huonolla tuurilla voi tulla vaikka karhu, ilves tai susi vastaan yllättäen, ja jos jälkimmäisen tappaa, saa tekijä siitä seurauksia. Ja arvaappa kuka sen elukan suuhun uhrataan, jos sellaiseen törmää? Se en ole minä.

Lisäksi pitää varoa käärmeitä, johon muuten riittää että katsoo jalkoihinsa ja tömistelee kävellessä, piilossa olevia maa-ampiaispesiä, ja muuten maa-ampiaiset ovat ärhäkämpiä kuin puutarhoissa ja pihoilla esiintyvät lajitoverinsa.

Ja btw, en mä mitään ahjoa pysty vetämään, kun rollaattorin kanssa kuljen, saati että pystyisin edes metsätietä pitemmälle kulkemaan. Rollaattori kun ei kulje metsässä, ja ilman sitä mun reissu päättyisi korkeintaan 100 metrin päähän autosta, ellei sitten mies kanna minua ja tavaroitani perille.

Joten, ainoana vaihtoehtona miehellä on mennä yksin tai kaverinsa kanssa sinne metsäretkelle. Valitan, minun mukaantulo on 100 prosenttisesti toistaiseksi mahdotonta.

Minä menen ostoskeskuksen retkelle, ja mies saa mennä mihin lystää. The End.

• Maitokärryissä on sentäs pyörät.

Terkuin: Syntyperäinen toisen polven stadilainen, joka on lapsuudessaan kannellut maitohinkkoja.

Ainiin, eilen ajelin maalla: Sotungintietä pitkin Vantaalla..

• Näin hevosia laitumella ja pelloilla oli lehmän munia. 🤗

• Anonyymi

Jos alkaa jo nukuttamaan Arvuuttajan kysymyksen, väsymys voi iskeä ei jaksa enää pohtia kaikkia, uni tulee kuin Ukkosherra,

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      656
      4790
    2. Harmi että

Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o
      Ikävä
      20
      2255
    3. Ajattele miten

Paljon ottajia sinulla olisi
      Ikävä
      103
      1424
    4. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      23
      1336
    5. Tekisitkö jotain toisin

Kaivattusi kanssa alusta alkaen? 😍
      Ikävä
      88
      1332
    6. Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!

Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia
      Kajaani
      127
      1111
    7. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1055
    8. Jos saan sinut elämääni

niin minun täytyy nukkua ihan ensimmäiseksi 2vk putkeen. Sopiiko se sinulle? Väsynyt olen ollut ja niin levollinen olo
      Ikävä
      75
      955
    9. Kun Zele jenkeissä kävi

Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi
      Maailman menoa
      253
      950
    10. Tulee ikävä

Ja toivon että saan anteeksi ❤️
      Ikävä
      71
      942
    Aihe