Miten rahan ennustaminen on toteutunut?

Anonyymi

Minä olen soittanut 8 vuoden aikana useammalle näkijälle ja monet ovat nähneet, että tulen saamaan rahaa, huomattavan summan.Jotkut sanoneet rahan tulevan numeropeleistä. Joillekin olen soittanut useammin ja aina näkevät rahan tulon. Näiden näkijöiden osalta on paljon nähtyjä asioita toteutunut.
Erän näkijä jonka sanomiset on toteutuneet muissa asioissa sanoi, että sinulle tulee rahaa 2 kertaa peräkkäin, ensin pienempi summa ja sen jälkeen isompi summa. Ensimmäinen summa tuli jo, tosin ei rahapelien kautta, mutta merkittävä summa, useamman vuoden nettopalkka.
Kiinnostaisi tietää miten ennustetut raha-asiat on teille muille toteutuneet.

5

134

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Mä sain ennustaja Jarmolta onnennumerot ja olen niillä kivasti voittanut. yksi toinen sanoi että tulen niillä numeroilla voittamaan suurehkon summan rahaa,mutta aikaa ei sanonut. aikaa on vaikea katsoa. mutta samat numerot on käytössä vielä. Olisin tälle ennustaja Jarmolle pistänyt palautetta mutta hänen sähköpostinsa ei ole enää toiminnassa. ensimmäisen isomman noin 3 tuhannen voition ajankin hän näki oikein

• Anonyymi
      • Anonyymi

Ahneita kyselijät ootte-mammonan ahneena kysytte vuosia jotta paukku tulisi-ja iso raha kasaa...

• Anonyymi

Sastamalan ennustajanainen sano mulle kerran että tuun ensiks häviämään rahaa yrityskaupassa (ja huomioo, en ollu sanonu hälle etä oon yrittäjä) ja sitten saamaan hyvin pian sen jälkeen saman summan ja korkoineen takas. Se tapahtu ja aika reilut korot sainki.

• Anonyymi

Raha menee aina rahan luo-leuhkiakin rikkaat kehtaatte.Ette siltikään ole sen enempää kuin köyhemmät-luulette usein väärän vallan tunteen alla olevanne sitä-koska teillä sattuu olemaan rahaa enemmän-sama tie kaikilla-arkku.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      33
      6744
    2. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      37
      6213
    3. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      29
      3434
    4. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      45
      2900
    5. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2644
    6. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      15
      2338
    7. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2188
    8. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      16
      2046
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      48
      1897
    10. En ole koskaan kokenut

Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka
      Ikävä
      19
      1777
    Aihe