Voiko käydä niin että et uskalla näyttää tunteitasi hänelle ja esität että niitä ei olekaan ?
Voiko käydä niin että
31
938
Vastaukset
- Anonyymi
Pölykaps eli.
Been there, done that. Pitänee paikkansa.
- Anonyymi
Kyllä on ollut aivan pakko. Kyseessä on sentään naimissa oleva vanhempi mies töissä.
- Anonyymi
Työpaikkasysteemit onkin hankalia. Ainoa keino on siirtyä siviilin puolelle.
- Anonyymi
Ei avioliitto mikään este ole ihastumiselle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei avioliitto mikään este ole ihastumiselle.
Varsinkaan jos vaimo pihtaa 🤭😂
- Anonyymi
Ei, hän on tietoinen että pidän hänestä.
- Anonyymi
Kyllä
- Anonyymi
Kyllä voi. Helpointa olisi jos voisi jutustella niitä näitä ja sitten kun on rentoutunut tarpeeksi kertoa tunteista. Mutta kun ei olla tekemisissä muuten kuin työnsä kautta on se mahdotonta. Kuulun niihin jonka on joskus helpompi kirjoittaa kuin puhua.
- Anonyymi
Kirjoita lappu, jonka annat hänelle kun kohtaatte!
- Anonyymi
Mun ei kannata näyttää tunteitani kellekään, vaan torpata ne tyystin, ei tällä ulkonäöllä vastakaikua tule, parempi kun ei tunne mitään ketään kohtaan.
- Anonyymi
💪👍✊👏
- Anonyymi
Jos näen jo hyvin tuntemani ihmisen niin menen juttelemaan hänen kanssaan.
- Anonyymi
Noinhan on käynyt jo joskus. Mutta aika sekavaa oli silti. Suusta pääsi myös kaikenlaista liian lähentelevää..
- Anonyymi
Parhaillaan on käynnissä kyseinen toiminta. En tiedä. En osaa. Vaikeaa. En kuitenkaan haluaisi toisen luulevan, etten pidä hänestä lainkaan.
- Anonyymi
Jos hän esittää ettei tunteita ole niin varmaan lähden mukaan siihen. Tai jos hänellä ei ole tunteita. Muuten voin tunnustaa tunteeni.
- Anonyymi
Eikö tuo ole ujoille tyypillistä?
- Anonyymi
Ja uskon puute, et omat kyvyt olisi riittäviä onnistumiseen? Arkuutta joutua noloon tilanteeseen?
Uskalluksesta kiinni ole ikinä ennenkään mikään kiinni ollut, vaan siitä ettei mun tunteita kaivata ja oikeasti en saisi edes tuntea mitä tunnen.
Olen joron jäljillä..- Anonyymi
kitara soi en itkeä saa
- Anonyymi
Näinpä on päässyt käymään. Tuuletellaan tänne sit.
T - Anonyymi
Pitäisikö silittää kauluspaita ja kokeilla miltä se tuntuu?
- Anonyymi
Millaiset housut valitsen ja kengät?
- Anonyymi
Valkoiset tennissukat...
- Anonyymi
Pitkä nahkatakki ja hattu
- Anonyymi
Minun on ollut pakko esittää, ettei tunteita ole.
Mies on perheellinen, itsekin olen varattu. Tekemisissä olemme vain työn tiimoilta, nykyään sitäkin todella harvoin.
Olen kyllä miettinyt että olisiko kuitenkin reilumpaa jos olisin rehellisesti kertonut tunteistani häntä kohtaan, vai olisiko se vain pahentanut tilannetta?
Mies tuntuu luulevan ettei "kelvannut" minulle ja minä jäin käsitykseen että hän halusi vain seksiä. Pakko myöntää että halusin kyllä minäkin.
Nyt on jo aikaa kulunut mutta mieltäni jäi painamaan kun en puhunut asioista rehellisesti, väänsin vitsiksi tai vaihdoin puheenaihetta. Onko väärin tunnustaa kielletyt tunteet vai parempi vaan pitää pokeri naamaa? - Anonyymi
Voi käydä, ja kävi jo.
- Anonyymi
Samat sanat, noin kävi juuri minulle. Naiselta tämä.
- Anonyymi
Öhm uskallus joskus puuttuu varsinkin kun kyseessä vuosisadan rakkaustarina.
;) - Anonyymi
Kyllä voi käydä niinkin hassusti. En usko kuitenkaan esittämiseen, se ei ole meidän parhaita puolia. Tarkoitan rohkeaa otetta ja uskottavaa lähestymistä, mikään maailmassa ei ole vaikeampaa, silloin kun rakastaa.
- Anonyymi
Voi, voi kerta toisensa jälkeen. Saattaa tosin olla joskus hiukan läpinäkyvää.
-n
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6564830Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o202255- 1031434
- 881342
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos231336Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia1301141Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681065Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi255968- 72957
Jos saan sinut elämääni
niin minun täytyy nukkua ihan ensimmäiseksi 2vk putkeen. Sopiiko se sinulle? Väsynyt olen ollut ja niin levollinen olo75955