Miten päin

Anonyymi

ripustat t-paidan kuivumaan? Pystysuoraan vai vaakasuoraan (eli pituussuunnassa)? Saattaa olla tärkeä kysymys.

29

154

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Vaakasuora on oikea. Eli paidan kaulus- ja helmaosa ovet tällöin molemmat narussa kiinni.

• Pöh.

• Anonyymi
        Wwuwuw kirjoitti:

Pöh.

No kui?

• Anonyymi kirjoitti:

No kui?

Tosimies ei paitoja kuivaa. ☝️

• Anonyymi
        Wwuwuw kirjoitti:

Tosimies ei paitoja kuivaa. ☝️

H lvetti pyykit on koneessa, tsau!

• Anonyymi

Helmasta jälkiä jättämättömillä pyykkipojilla alaompeleen kohdalta naruun kiinni. Tai niin pitäisi olla :)

• Anonyymi

Ihan uus tapa. Eiks kainalot jää tossa märiks kun ne lurpottaa rytyssä?

• Anonyymi

Jäljet ovat kyllä ongelma ainakin mulla 🤔

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ihan uus tapa. Eiks kainalot jää tossa märiks kun ne lurpottaa rytyssä?

Kyl meille on opetettu ravistaa ensin vaate suoraksi ja suorana ylösalaisin kuivumaan helmasta. Ei jää narusta roikuttamis jälkiä ja suoristuu koko painollaan roikkuessaan.
        Käsittämätöntä että tällaisesta saa kirjootettua näin pitkän tekstin :)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyl meille on opetettu ravistaa ensin vaate suoraksi ja suorana ylösalaisin kuivumaan helmasta. Ei jää narusta roikuttamis jälkiä ja suoristuu koko painollaan roikkuessaan.

Suorien housujen etutaitoksellekin oma ohjeensa kuivaamisen suhteen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Elämän alkulähteellä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Suorien housujen etutaitoksellekin oma ohjeensa kuivaamisen suhteen.

Onko vielä etutaitoksia?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onko vielä etutaitoksia?

Miesten housuissa on ainakin

• Anonyymi

Aikoinaan minulla oli kuivausrumpu, kissojen takia. Mitenkään muuten niistä karvoista ei pääse eroon. Nykyisin olen myynyt sen ja yritän elää mahdollisimman kestävällä pohjalla.

En toki ole tupakointia ja punaisen lihan syöntiä lopettanut, koska olen itsekäs paska. Vähentänyt olen kuitenkin molempia reilusti.

Mutta siitä paidasta. Laitan yleensä henkariin ja henkarin pyykkinarulle. Vie kätevästi vähemmän tilaakin.

• Anonyymi

Lemmikin karvat lähtee superlonin palasella koneessa

• Anonyymi

Juuri noin, henkariin ja narulle roikkumaan 👍

- Sheena

• Anonyymi

En kyllä suosittelisi kissojen kuivaamista kuivausrummussa, mutta mitäpä se minulle kuuluu. Sen sijaan vastaan alkuperäiseen kysymykseen: Paidat, housut ja muutkin vaatteet ripustetaan narulle oikein päin.

Tiesittekö muuten, että on vain kaksi tapaa keittää kahvia?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En kyllä suosittelisi kissojen kuivaamista kuivausrummussa, mutta mitäpä se minulle kuuluu. Sen sijaan vastaan alkuperäiseen kysymykseen: Paidat, housut ja muutkin vaatteet ripustetaan narulle oikein päin.

Tiesittekö muuten, että on vain kaksi tapaa keittää kahvia?

Kahvin uuttamisen tiedän, mutta keittämistavoista en tiedä kumpaakaan. Joskus muuten kissa meni nukkumaan sinne kuivausrumpuun ja vieläpä maastoutui näkymättömäksi. Sai olla aika tarkkana, kun laittoi sinne pyykkiä.

Yhden kerran oli päättänyt mennä lavuaariin köllöttelemään. Yritin hätistellä pois, jotta voin pestä käteni. Ei meinannutkaan lähteä mihinkään, joten avasin sitten vesihanan. Yllättävän nopeasti lähti pois.

• Anonyymi

Henkariin ripustan

• Anonyymi

Jos elämä olisi helppoa...lorun loppu ja arki alko.
      .

• Anonyymi

Henkarissa eli vaatepuulla narulle. Ei jälkiä pyykkipojista ja paita on siisti jo narulta otettaessa. Tosin silti silitän ne vielä kuitenkin.

• Varmaan pitäis pitkittäin ripustaa, että hihat jäis roikkumaan suorana, mutta silti laitan toistepäin..... ja lusikat ja veitset/haarukat varsi ylös, vaikka pitäis kai toistepäin...

Jaa miksikö? Koska voin. :oD

• Anonyymi

Keskeltä eli katson että noin saman pituiset ja keskeltä naruun roikkumaan

• Mulla on sen verran pieni pyykkinaruala kylppärissä, että ripustan paidat henkarille, ja henkarin pyykkinarun keskitankoon kiinni.

• t-, ja muutkin paidat henkarille kuivamaan.

(no villapaidat sitten narujen päälle niin ettei roiku)

• Vedän pyykistä suoraan märkänä päälle, kyllä se näin kuuman kaverin päällä kuivaa höyryten. :)

No mä en käytä pyykkipoikia enkä henkareitakaan nykyään. Kuivuu pyykkitelineessä keskestä taitettuna, sisätiloissa.

• Ja vaakasuoraan siis. Kaulus ja helma linjassa narulle.

• Anonyymi

Silleen kun vie vähemmän tilaa kuivaustelineessä, eli pystysuoraan. En mun pyykit ikinä ole niin märkiä kuivumaan laitettaessa, että niihin jälkiä jäisi. Tietysti jäisi, jos olisivat ihan litsumärkiä ja painaisivat tolkuttomasti.

• Anonyymi

Alahelmasta eli niin roikkuu pääalaspäin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      739
      4983
    2. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      673
      4219
    3. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      173
      2321
    4. Harmi että

Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o
      Ikävä
      19
      2105
    5. MTV: Katri Helena repäisee kunnolla - Aivan uudessa roolissa TV:ssä - Tätä ei arvannut!

No nyt iskelmälegenda ja koko kansan Katri Helena kyllä repäisee kunnolla! Upeaa heittäytymistä, Katri Helena! Lue, mis
      Suomalaiset julkkikset
      40
      1888
    6. Miten saisin

Sinut omakseni?
      Ikävä
      96
      1716
    7. TELIA pakottaa 4G-liittymiä väkisin 5G-liittymiin, vaihtaa ilman lupaa

Ihmisten sopimuksia! https://www.is.fi/digitoday/mobiili/art-2000011063159.html "Telia on lähettänyt osalle 4g-asiakka
      Maailman menoa
      171
      1483
    8. OP Kaskimaa

Niin sitten pankki vaihtaa nimeään ja pääkonttori siirtyy ties minne. Pulkkisen visio, Kainuu ei kelvannut.
      Kuhmo
      30
      1218
    9. Ajattele miten

Paljon ottajia sinulla olisi
      Ikävä
      92
      1203
    10. Viimeiset helmiterveiset

kaivatullesi tähän alas 🙇💙
      Ikävä
      94