Öm
Siinä varsin kuluu aikaa.
(naurj
Kuinka määritellään lehmä
25
68
Vastaukset
- Anonyymi
Sullakaan taida olla kaikki inkkarit kanootissa.
- Anonyymi
Jaa, kaksi samanlaista märehtijää.
- Anonyymi
Mitähän toikin nyt meinaa? :/
- Anonyymi
mees maate.
- Anonyymi
Lehmäkarkit on ihan parhaita!
- Anonyymi
Naaras nauta.
Ei teitä vilosohveja kestä kukaan.
-kvm-- Anonyymi
Me viljo sohvat kuitenkin voidaan määrätätä sut pakkohoitoon määrittämättömäksi ajaksi. Terkuin terapeuttisi😁
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Me viljo sohvat kuitenkin voidaan määrätätä sut pakkohoitoon määrittämättömäksi ajaksi. Terkuin terapeuttisi😁
Viljot sohvillaan ei laskuta minua. Mulla on terapeuttina pitkät lenkit ja silikonitussu jos muija ei ole yhteistyöhalukas.
-kvm-
- Anonyymi
Tuliks nyt kiukku sit?
Naaraspuolinen norsu on myös lehmä. Samoin esimerkiksi naaraspuoliset valaat ovat lehmiä. Lehmäskene on paljon monipuolisempi kuin ensi-istumalta luulisi.
- Anonyymi
Siksi naisen ei tule loukkaantua, jos joku kutsuu häntä valaaksi, norsuksi tai lehmäksi.
Anonyymi kirjoitti:
Siksi naisen ei tule loukkaantua, jos joku kutsuu häntä valaaksi, norsuksi tai lehmäksi.
Ei miehenkään tule loukkaantua jos joku aiheesta kutsuu häntä sovinistisiaksi.
Kollimaattori kirjoitti:
Ei miehenkään tule loukkaantua jos joku aiheesta kutsuu häntä sovinistisiaksi.
Kuka sellaisesta nyt loukkaantuisi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaikilla noilla on pitkä muisti😉😉.
- Anonyymi
Viisaus ja lempeys asuvat lehmässä 👆
- Anonyymi
Lehmä märehtii
- Anonyymi
Kunhan ei murehdi.
Mitä eroa on hieholla ja lehmällä?
- Anonyymi
Hieho on nuori, ei poikinut.
Lehmä on lehmä, millä vasikoita. Pikku-pirpana kirjoitti:
Hieho on neitsyt...
Muuten joo, mutta hieho voi olla tiineenä. Hieho ei ole poikinut, kun taas lehmä on. Se on ero.
Yleensä hiehot ja lehmät keinosiemennetään, mutta perinteisestikin sonni voi niin lehmän kuin hiehon astua.
Vasikka on vielä neitsyt. Hieho ei välttämättä.Anonyymi kirjoitti:
Hieho on nuori, ei poikinut.
Lehmä on lehmä, millä vasikoita.Kyllä, poikiminen on se ero.
Märehtijä, 4 jalkaa, häntä ja rivi utareita, sanoo möö ammuu möö?
- Anonyymi
Paskin ketju ikinä, mutta luin kuitnkin loppuun.
- Anonyymi
Mä olen hyvä ennustaja. Tässä todellakin tuntui kuluneen sitä kuuluisaa aikaa.
(reps)
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7394973Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6734209Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1732311Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o162077MTV: Katri Helena repäisee kunnolla - Aivan uudessa roolissa TV:ssä - Tätä ei arvannut!
No nyt iskelmälegenda ja koko kansan Katri Helena kyllä repäisee kunnolla! Upeaa heittäytymistä, Katri Helena! Lue, mis401878- 961706
TELIA pakottaa 4G-liittymiä väkisin 5G-liittymiin, vaihtaa ilman lupaa
Ihmisten sopimuksia! https://www.is.fi/digitoday/mobiili/art-2000011063159.html "Telia on lähettänyt osalle 4g-asiakka1711473OP Kaskimaa
Niin sitten pankki vaihtaa nimeään ja pääkonttori siirtyy ties minne. Pulkkisen visio, Kainuu ei kelvannut.301218- 911174
- 941144