Öm
Siinä varsin kuluu aikaa.
(naurj
Kuinka määritellään lehmä
25
88
Vastaukset
- Anonyymi
Sullakaan taida olla kaikki inkkarit kanootissa.
- Anonyymi
Jaa, kaksi samanlaista märehtijää.
- Anonyymi
Mitähän toikin nyt meinaa? :/
- Anonyymi
mees maate.
- Anonyymi
Lehmäkarkit on ihan parhaita!
- Anonyymi
Naaras nauta.
Ei teitä vilosohveja kestä kukaan.
-kvm-- Anonyymi
Me viljo sohvat kuitenkin voidaan määrätätä sut pakkohoitoon määrittämättömäksi ajaksi. Terkuin terapeuttisi😁
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Me viljo sohvat kuitenkin voidaan määrätätä sut pakkohoitoon määrittämättömäksi ajaksi. Terkuin terapeuttisi😁
Viljot sohvillaan ei laskuta minua. Mulla on terapeuttina pitkät lenkit ja silikonitussu jos muija ei ole yhteistyöhalukas.
-kvm-
- Anonyymi
Tuliks nyt kiukku sit?
Naaraspuolinen norsu on myös lehmä. Samoin esimerkiksi naaraspuoliset valaat ovat lehmiä. Lehmäskene on paljon monipuolisempi kuin ensi-istumalta luulisi.
- Anonyymi
Siksi naisen ei tule loukkaantua, jos joku kutsuu häntä valaaksi, norsuksi tai lehmäksi.
Anonyymi kirjoitti:
Siksi naisen ei tule loukkaantua, jos joku kutsuu häntä valaaksi, norsuksi tai lehmäksi.
Ei miehenkään tule loukkaantua jos joku aiheesta kutsuu häntä sovinistisiaksi.
Kollimaattori kirjoitti:
Ei miehenkään tule loukkaantua jos joku aiheesta kutsuu häntä sovinistisiaksi.
Kuka sellaisesta nyt loukkaantuisi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaikilla noilla on pitkä muisti😉😉.
- Anonyymi
Viisaus ja lempeys asuvat lehmässä 👆
- Anonyymi
Lehmä märehtii
- Anonyymi
Kunhan ei murehdi.
Mitä eroa on hieholla ja lehmällä?
- Anonyymi
Hieho on nuori, ei poikinut.
Lehmä on lehmä, millä vasikoita. Pikku-pirpana kirjoitti:
Hieho on neitsyt...
Muuten joo, mutta hieho voi olla tiineenä. Hieho ei ole poikinut, kun taas lehmä on. Se on ero.
Yleensä hiehot ja lehmät keinosiemennetään, mutta perinteisestikin sonni voi niin lehmän kuin hiehon astua.
Vasikka on vielä neitsyt. Hieho ei välttämättä.Anonyymi kirjoitti:
Hieho on nuori, ei poikinut.
Lehmä on lehmä, millä vasikoita.Kyllä, poikiminen on se ero.
Märehtijä, 4 jalkaa, häntä ja rivi utareita, sanoo möö ammuu möö?
- Anonyymi
Paskin ketju ikinä, mutta luin kuitnkin loppuun.
- Anonyymi
Mä olen hyvä ennustaja. Tässä todellakin tuntui kuluneen sitä kuuluisaa aikaa.
(reps)
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e2576957Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne664524Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä1393258- 1562342
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla181890Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea
Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.1711626Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o311518- 821514
Ohhoh! KAJ laukoi suorat sanat somessa - V-sana mainittu!
Ohhoh! Mitäs mieltä olet tästä huumoriryhmä KAJ:sta? Bara bada bastu on kyllä aikamoinen korvamato... Lue lisää: https391405Erika selvisi hienosti ennakkosuosikin paineista
Hienostihan se meni. Erika jätettiin yksin, eikä häntä tuettu, oli euroviisukiusattu, silti suoriutui ensiluokkaisesti.1121077