Valheprofeetta Jouko Pihon eksytyksiä ja seurauksia?

Anonyymi

Valheprofeetta Jouko Pihon eksytyksiä ja seurauksia?

Koska Jumala rakastaa erityisesti niitä, jotka totisella sydämellä tahtovat olla Herramme Jeesuksen seuraajia, Hän myös huolehtii siitä, että varoituksia eksytyksistä, harhaopeista ja harhaopettajista on julkisesti tuotava. Onkin nähtävä, että olemme ja elämme sellaisessa h-hetkessä, jossa
• ”Jumala käy väärien profeettojen kimppuun”. Varoittavia esimerkkejä näkyy.

Ei mitään uutta auringon alla!
-----------------------------------------

Lopunajan väärien profeetojen tunkutulva ei ole uutta. Jumalan asettaman Oikean profeetta Jeremian aikana ( samoin profeetta Hesekielin) aikana sikisi omatekoisia valheprofeettoja kuin sieniä sateella! (Kannattaa asian valaisemiseksi lukea Jeremian kirjan luku 23!)

Nämä ”profetiapuuhastelijat” tulivat joka aamu markkinoille:
• Olen nähnyt unta!
• Olen nähnyt unta!
• Olen nähnyt näkyjä!
• Sain taas ”sanan”…
• Sain profetian… näin taas…
• Näin taas unen Itsestäni Jonakin suurena, Suuressa roolissa...

Eikö ole tuttua juttua nänäkin aikoina? Kyllä. Nämä itse itsensä ”profeetoiksi” asettaneet ja korkealle korokkeelle korottaneet – Oman Nimensä kanssa - ovat juuri niitä, joista Herramme Jeesus varoitti eskatologisessa puheessaan. ( Matt 24., Markus 13. ja Luuukas 21 luvuissa).

Retoriikan oppien mukaan jonkun puheen 1. lause on puhujan logiikassa se tärkein. Mikä se oli em:ssa Jeesuksen lopunaikoja koskevassa puheessa? ( Matt 24:4, 11) Älkää juosko heidän perässään!
• ”Katsokaa ettei kukaan teitä eksytä!”
• ”Ja monta väärää profeettaa nousee ja he eksyttävät monta...”

Pihon eksytysten luonne ja sisältö?
-----------------------------------------

Kun tutkimuksellisessa viitekehyksessä analysoi ja ”koettelee” Raamatun Terveellä Opilla ja Sanalla, kullakin ”omatekoisella profeetalla” on omat metkunsa ja erityisharhat! Vaikka suuri osa suomalaisista kristityistä jo on nähnyt minkän sortin ”harhaopettaja” (!) tämä J.P. on, on tarpeen todeta seuraavaa: Piho on
• itsensä korottaja
• omaa itseään nostava ja esille tuova
• omia omituisia tuotteitaan markkinoiva
• omaa julkisuutta, kunniaa ja ihmisten huomiota tavoitteleva
• omaa sekavaa agendaansa ylläpitävä

Mitä Jeesus tällaisesta lausui?

• ”Joka omiaan puhuu, se pyytää omaa kunniaansa, mutta joka pyytää lähettäjänsä kunniaa, se on totinen, eikä hänessä ole vääryyttä. ” ( Johannes 7: 18)

On täysin selkeästi ja julkisesti todettava, että Piho etsii
• ”omaa kunniaansa”
• - on siis ”omalla asiallaan”
• ”puhuu ”omiaan”
• ”ei ole totinen ja vilpitön”

(Aloitus jatkuu..)

39

1087

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

(Jatkoa aloitukseen Valheprofeetta Pihon eksytyksistä...)

Pyhä Henki kirkastaa ja korottaa Herraa Jeesusta Kristusta!
      -------------------------------------------

Ketä Pyhä Henki korottaa – ihmistäkö ja tämän outoja oppeja? Mitä Jeesus sanoi?

• ”Hän on MINUT kirkastava, sillä hän ottaa minun omastani ja julistaa teille. Kaikki, mitä Isällä on, on minun; sentähden minä sanoin, että hän ottaa minun omastani ja julistaa teille.” (Joh 16:14)

Pihon ”opit ja jutut” ovat ihmistasolla. Hän korottaa ja mainostaa ITSEÄÄN piho-piho- piho, minä-minä-minä… Hän ei anna kunniaa Jeesukselle!

Hän pyörii kehää itsensä ympärillä, niinkuin koirat tekevät usein – pyörivät oman häntänsä ympärillä . . .

Julkinen Todistus on täysin selvä! Piho on aina Jokin Suuri! ( Niinkuin eräs Noita Simon oli apostolien aikana. Apt 8:9)

• Hän ei ole Jumalan ja Jeesuksen asialla, hän pyörittää omaa agendaansa!

Pihon ”peleissä” Herramme Jeesus on pantu johonkin taka-alalle, sivurooliin.
      • Piho leikkii ”profeettaa”!
      • Sitten ”ennustajaa”!
      • Kuule kroonisesti ”ääniä” , saa (muka) sanoja?
      • Hän näkee unia, kuinka on ”presidenttien sisäpiirissä, trumpin kanssa”,
      • joskus Ranskan presidentin kaverina….
      • Yhdessä unessa hän nukkui ex-presidentin (kuolleen) sängyssä!

• Eivätkä ”profeettapelit” ja ”politiikan pelit” hänelle riitä? Hän on ennustanut että hänestä tulee, no… mitä kaikkea soopaa hän onkaan sepittänyt? Ei ansaitse tässä toistoa!

On 100% selvää, että Piho ajaa OMAA asiaansa, omaa patologista agendaansa! Jota toki osittain selittää ilmeinen mentaalitason häiriötila?

Mutta vakavin kysymys on, että hän opettaa ja eksyttää vastoin Raamatun Sanaa. Sivuraiteille. Pois raamatullisen uskon keskipisteestä, joka on Herramme Jeesus Kristus! Terve usko ei pyöri sairaiden unien, näkyjen ja harhaprofetioiden sekamelskassa! Sellainen sotku ei pelasta KETÄÄN Taivastan valtakuntaan. Se on omiaan johtamaan SIVURAITEILLE! Syömään sairaista "profetiasaastetta"!

Meidän on käsketty julistaa JUMALAN VALTAKUNTAA, syntien anteeksiantamusta ja puhdistusta Jeesuksen Kristuksen Pyhän sovintoveren voimassa. Pihon sivuraide on helvetin suunta. Hän on eksyttäjä-harhauttaja, josta Jumala tahtoo varoittaa!

"Älkää juosko hänen harhoissaan!" Ottakaa etäisyyttä - suuntana terve Raamatun Sana ja Raamatun koetellut profetiat!

Lopuks: Raamatun ohjeistusta:

• ”Jos taas joku profeetta julkeaa minun nimissäni puhua sellaista, mitä minä en ole käskenyt hänen puhua, tai puhuu vieraiden jumalien nimissä, hänen on kuoltava.”

• ” Jos alatte kysellä mielessänne, mistä tiedätte, mikä sana ei ole lähtöisin Herralta, muistakaa tämä: Jos se, mitä profeetta puhuu Herran nimissä, ei toteudu, se ei ole Herran sanaa vaan väärän profeetan röyhkeää puhetta. Älkää kuulko häntä. ” ( 5 Moos 18: 18-22, KR 1992)

• ”Mutta profeetta, joka julkeaa puhua minun nimessäni jotakin, jota minä en ole käskenyt hänen puhua, tahi puhuu muiden jumalien nimessä, sellainen profeetta kuolkoon.

• ”Ja jos sinä ajattelet sydämessäsi: 'Mistä me tiedämme, mikä sana ei ole Herran puhetta?' niin huomaa: kun profeetta puhuu Herran nimessä, ja kun se, mitä hän on puhunut, ei tapahdu eikä käy toteen, niin sitä sanaa Herra ei ole puhunut; julkeuttaan se profeetta on niin puhunut; älä pelkää häntä." ( 5 Moos 18: 18-22, KR1993)

On julkisesti nähtävissä ja luettavissa, että Piho on tuottanut ”röyhkeää puhetta” - ”julkeaa puhetta”, vuosikausien ajan. ”Profetioiksi” mainostamiaan ”ennustuksia” jotka EIVÄT ole käyneet TOTEEN! Raamatun Sanan mukainen ”väärän profeetan” todiste on selkeä.

Jumala on koettanut kehottaa Pihoa parannukseen ja puhdistukseen, mutta sellainen korjaus ja tervehdyttävä muutos ei ole hänelle kelvannut. Päinvastoin. Hän tunkee julkisuuteen yhä lisää sairasta saastetta, näkee (muka) näkyjä antikristuksestakin. Todella sairasta ja pimeää.

Herran sana Piholle:

https://keskustelu.suomi24.fi/t/16978940/herran-sana-jouko-piholle-01-06-2021

Pihon tulee siivota ”omaa huonettaan”

https://keskustelu.suomi24.fi/t/16984549/jouko-pihon-ison-huoneen-siivousta-riittaa-kovasti

• Anonyymi

Aloittajan korjaus vuosilukuun:
      Edellisessä oli teksti:
      • ”Ja jos sinä ajattelet sydämessäsi: 'Mistä me tiedämme, mikä sana ei ole Herran puhetta?' niin huomaa: kun profeetta puhuu Herran nimessä, ja kun se, mitä hän on puhunut, ei tapahdu eikä käy toteen, niin sitä sanaa Herra ei ole puhunut; julkeuttaan se profeetta on niin puhunut; älä pelkää häntä." ( 5 Moos 18: 18-22, KR1993)

Korjaus: Pitää olla 5 Moos 18: 20-22, käännös KR1933.

• Anonyymi

Kuka noita seuraa ja uskoo? Eli ketä varoittelet? Eihän hän ole kokoustilaisuuksiinsa koskaan saanut kuin kourallisen kuulijoita.

• Anonyymi

No, nyt on Jouko-poika kovasti hurahtanut uuteen puolueeseen, Ano Turtiaisen sellaiseen. Kehuu sitä. Varmaankin kohta koettaa nostaa itseään Turtiaisen "siivellä" johonkin julkisuuteen... Näin se on Piholla aina mennyt? Milloin profeetta-roolissa, milloin politiikkapelissä, milloin ennustelijan kiikaihommissa!

Toki Piho oli otettu, kun se Turtiainen sai yhdessä vuorokaudessa 5000 kannattajaa. Aikoinaan kun Piho nyhersi niiden Omien puolueidensa kanssa, se kulki kaupungista toiseen ja koetti kerätä kananttajia. Ison Kuvansa kanssa!

Ei edennyt...

• Anonyymi

No, Piho on itse itseään Julkisuuteen nostanut ja nostattanut!
      Se siitä. Julkisuudessa on plussat ja miinukset.

• Anonyymi

Jouko nyt kallellaan sen uuden puolueen suuntaan. Varmaan taas ehdottaa itseään presidentiksi. Ottakaa MINUT ehdokkaaksi..

• Anonyymi

Piho on juurikin sellainen, joka nostaa omien korviensa välistä milloin sitä milloin tätä.
      Jumalan kutsuma ja asettama profeetta hän ei tietenkään ole. Raamatun asettaman keottelun mukaan.

• Anonyymi

Surullista se on, kun ihminen tuhlaa elämänsä ja aikansa toisarvoiseen. Siis tämä Pihokin? Vaikka lienee lapsesta saakka saanut mahdollisuuden Totuuden tielle!

• Anonyymi

Jumalan armo riittää jopa Joukolle.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jumalan armo riittää jopa Joukolle.

Joka syntinsä hylkää, se saa armon. Mutta ei muuten. Ei ilman parannusta ja katumusta.
        Sellaista ei Piho ole osoittanut.

• Anonyymi

Ei Jumalaa voi lahjoa.
      Ei sillä, että touhuaa sitä ja tätä.

• Anonyymi

Missä näkyy ja kuuluu Pihon pyhyys?
      Jumalan kunnioitus ja Jumalalle kunnian antaminen?

• Kirjoitin 20.8.2021 oheisen viestin, jonka laitoin monille eri foorumeille.

Kunnia Jumalalle hänen suurista teoistaan, joita alkaa tapahtua Suomessa ja kaikkialla maailmassa! Kohta ovat ateistit ja uskomattomat huuli pyöreänä. Osa tulee uskoon, mutta osa paaduttaa itsensä jatkaen vain pilkkaamistaan ja siten lisäten tulevaa tuomiotaan.

• Anonyymi
        JoukoPiho kirjoitti:

Kirjoitin 20.8.2021 oheisen viestin, jonka laitoin monille eri foorumeille.

Kunnia Jumalalle hänen suurista teoistaan, joita alkaa tapahtua Suomessa ja kaikkialla maailmassa! Kohta ovat ateistit ja uskomattomat huuli pyöreänä. Osa tulee uskoon, mutta osa paaduttaa itsensä jatkaen vain pilkkaamistaan ja siten lisäten tulevaa tuomiotaan.

Ja kun näin ei tapahdu taaskaan, niin tuletko tällä kertaa pyytämään anteeksi tätä valehteluasi, vai oletko taas pelkuri ja juokset karkuun?

• Anonyymi

Nyt Piho on lääpällään sen Turtiaisen puolueen taholle?
      Ehkä ehdottaa että ottaisivat Pihon presidenttiehdokkaaksi?

• En ehdota presidenttiehdokkuutta. Vain Jumala voi asettaa minut siihen tehtävään.

• Anonyymi
        JoukoPiho kirjoitti:

En ehdota presidenttiehdokkuutta. Vain Jumala voi asettaa minut siihen tehtävään.

"Vain Jumala voi asettaa minut siihen tehtävään."

Ei voi. Etkö edes tiedä miten presidentti Suomessa valitaan?

• Anonyymi

Kuka enää ottaa todesta noita sekoamisia???

• Anonyymi

No antaa miehen huseerata.

• Anonyymi

Jumala ei jätä kesken sitä operaatiota, jonka on käynnistänyt näitä valheprofeettoja, omatekoisia kohtaan. Piho on siinä työpöydällä.

• Anonyymi

Vielä viimeisillä voimillaan on yritystä sepittää onttoja profetioita.

• Anonyymi

Haluaisinpa tietää mitä sinä todella tulet tekemään viimeisillä voimillasi, kun aika tulee... Ehkä seison vieressäsi, kun rukoilet armoa, että joku päästäisi sinut vapauteen?

• Anonyymi

Pihon pitäisi tutustua länsimaalaiseen ja kiinalaiseen astrologiaan, sekä "tähtien" asentoon, ja hän ymmärtäisi itseään paremmin, ja löytäisi mahdollisesti uusia voimavaroja. Nämä ovat taivaan valtakunnan avaimet, ja kuten Jeesus sanoi: hän opettaa salaisuutensa niille, jotka ovat sen arvoisia.

• Anonyymi

Tähdistä ennustelu on harhaa.

• Anonyymi

Piho sepittää sitä ja tätä.
      Kaikki sepitykset ajavat "sivuraiteilla", koskien Jumalan Valtakuntaa!

Kaikki hänen esityksensä keskittyvät HÄNEEN itseensä. Piho.

Viime syksynä hän julkaisia (tällä) jopa 18 eri otsikkoa, aloitusta!

"Ennen julkaisemattomia profetioita Jouko Pihosta"

Kaikissa keskipisteenä oli siis JOUKO PIHO!
      Kaikkien em:n profetioiden perässä oli Pihon OMA tulkinta....

Missä Paavalin ohje?

" Sillä me emme julista ITSEÄMME; vaan Kristusta Jeesusta, että hän on Herra, ja me teidän palvelijanne Jeesuksen tähden."

2 Kor 4:5

Pihon kaikkien juttujen ydinteema on julistaa itseään: Piho, piho, piho..
      MINÄ, minä, minä...

Totean, että Herra on saanut tarpeekseen tuosta IHMISEN itsensä nostamisesta.

"Joka itsensä ylentää, se alennetaan.." sanoi Jeesus.

• Anonyymi

Joku muu esim. Piho, muttet sinä? Jos ihmiset tietäisivät toistensa luonteen taivaallisen ohjelmoinnin, ei kukaan enää syyttäisi toista, vaan sanoisivat, että ärsyke toi luonteen huonommat puolet esiin.

• Anonyymi

Pihoa voidaan pitää syyntakeisena. Aikuinen ihminen. Vastaa sanoistaan ja valheistaan aj eksyttävistä tuotteista!

• Anonyymi

Piho on paatunut ja puutunut, siksi JUmala on hänet hylännyt.

• Anonyymi

Eksyttäjä on yleensä ensin itse eksynyt - mutta luulee olevansa vielä oikealla tiellä!

• Anonyymi

Väärien ja epäraittiiden profetioiden keräilijä, Piho, on kasvattanut Jumalan edessä sellaisen "tilinteko-paketin" että miten siitä selviää?

Sekä omat, että tyhannet muut muiden postaamat eksyttävät sanomat ja unet?

Se, joka Pihon tulevasta kohtalosta tietää ---- valittaa jo tässä vaiheessa siitä kurjuudesta!

• Anonyymi

Niin valitettavaa se on? Kun ihminen (ennen uskova) paaduttaa ja puuduttaa mielensä, sulkee korvansa Herran Sanan nuhteilta.

• Anonyymi

Kun ihminen kovettaa itsensä, pintansa, niin ei Jumalakaan voi enää auttaa??

• Anonyymi

Asiaa on tässä ketjussa!

• Anonyymi

Piho leikki edelleen profeettaa... mutta saa yrittää. Jumala on hänet kuitenkin hylännyt omista riveistään. Toki Omatoimisena, omapäisenä yksityisyrittäjänä piho voi puuhata, niinkuin tähänkin asti,
      Jumala ei hänelle enää tehtäviä usko. Epäluotettava - uskoton - palvelija?

• Anonyymi

Nämä Pihot ja Sunit ja Veijoset ja Pasaset?

Itse itsensä profeetoiksi nimenneet.

Huonoja ennustajia, huonoja povareita!

• Anonyymi

Tekopyhästi Piho kirjoittaa:
      Tehkäämme parannus!

Ketkä me?
      Onko hänellä joku profeettajengi, jolle kehottaa?
      Miksei aloita itsestään - miksein tunnusta harhaoppisia juttujaan`? Miksei kerro - tein prannuksen..

• Anonyymi

Jumala tutkii ytimiä myöten.

• Anonyymi

Niin, eikä jätä kesken.

• Anonyymi

Pihon harhaisuus ja hänen saamanasa "sanomat" alakavat olla niin överiä tasoa, että KAIKKI heräävät hänen onnettoman eksymyksensä alla.

HÄn kuvittelee, että Jumala hänelle kaiken aikaa puhuisi?
      Sellaiseen sairauteen on lääkettä, mutta Piho vain jatkaa?

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla

Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e
      Pirkanmaa
      170
      5425
    2. Jos olisit täällä

Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä
      Ihastuminen
      43
      2615
    3. Tämän hetken

Terveiset kaivatullesi ⬇️
      Ikävä
      156
      2212
    4. Kesän odotuksia hyrynsalmella

Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla
      Hyrynsalmi
      16
      1749
    5. Vieläkö sä toivot

Meidän välille jotain?
      Ikävä
      82
      1374
    6. Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea

Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.
      Maailman menoa
      160
      1297
    7. Voi Rakas siellä

Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o
      Tunteet
      24
      1291
    8. Ohhoh! KAJ laukoi suorat sanat somessa - V-sana mainittu!

Ohhoh! Mitäs mieltä olet tästä huumoriryhmä KAJ:sta? Bara bada bastu on kyllä aikamoinen korvamato... Lue lisää: https
      Euroviisut
      32
      1223
    9. Jos yhdistät nimikirjaimet

Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne
      Ikävä
      22
      1048
    10. Erika selvisi hienosti ennakkosuosikin paineista

Hienostihan se meni. Erika jätettiin yksin, eikä häntä tuettu, oli euroviisukiusattu, silti suoriutui ensiluokkaisesti.
      Maailman menoa
      106
      982
    Aihe