🙄👍🚘 ettei mitään käy, kun on perjantai ja 13 päivä. Itsekin vältän sellaista missä voisi jotakin sattua, etenkin tikapuita ja pitkiä automatkoja.
Tiskiharjojen kanssakin pitää olla tarkkana, että valitsee niistä oikean. Minulla on täällä 5 harjaa roikkumassa tiskikaapista. Joskus ne menevät sekaisin, vaikka niissä on värikoodi. Musta on biojäteastialle, valkoinen koiran vesikupille, ruskea on paistinpannulle ja vihreä astioille, Juuresharja on valkoinen, mutta se ei sekoitu muihin harjoihin mallinsa vuoksi. Hammasharja on noita harjoja pienempi, niin sen kanssa ei ole ongelmia. Toisellekin harjalle olisi tilaa. Puhumattakaan parisängyn puolikkaasta, joka on tyhjänä ollut vuosikaudet 😍
Varovasti sitten tänään
12
<50
Vastaukset
Äkkiseltään voisi ihmetellä tiskiharjaselostusta. Ne menevät joskus sekaisin, kun hajamielisenä otan niistä jonkun käyttöön. Siten ne liittyvät perjantai 13 päivään. Mutta ne ovat muutenkin mielessä, kun laitoin uusimman kuvani facebookkiin ja vasta jälkikäteen huomasin niiden harjojen näkyvän oman nassuni takana😂 en vieläkään osaa ottee kunnollisia selfieitä
Mä oon yleensä sellanen toheltaja jolle sattuu ja tapahtuu aina, mutta olen vuosikymmenten saatossa todennut sellaista että muistaakseni nämä perjantai 13. päivät ovat olleet mulle tohelointivapaita päiviä. Alkaen siitä, kun täytin 18-v samana päivänä kun mulla oli oma vanhojenpäivä. Eli perjantaina 13.2. 90-luvun lopulla.
Kiva, kun sulla on toiminut perjantai 13 päivä noinpäin. EI kai se mullakaan sen kummempi päivä ole, kuin muutkaan. Ne tapahtumat jää vaan päivämäärän takia paremmin mieleen, jotka silloin tapahtuu! Tohelontivapaata loppupäivää sinulle!
- Anonyymi
Hyvä muistutus kiitos. Ajattelin lähteä pyöräilemään tukka tuulessa hulmuten, mutta laitankin nyt kypärän päähän.
- Anonyymi
Mä nyt onnistun telomaan itseäni muulloinkin kuin perjantaina 13pvänä. Epäonnea ollut muinakin päivinä. Mulla nyt mikään onnistu ilman jotain tohelointia😆. Kävin ottamassa muutama päivä sitten kakkosrokotteen, ekasta tuli olkapää kipeäksi muutamaksi päiväksi, tämä kakkonen näköään ollut tymäkäämpi mulle, olkapää kipeä ja iso paukama ja aivan järjetön kutina siinä pistoskohdassa🙄, tekisi mieli kynsiä ihoa, yritän malttaa olla kynsimättä😅.
- Anonyymi
Mulla oli kakkosen jälkeen viikon verran huono olo. Fyysisesti todella huono olo. Ykkösestä ei tullut mitään. Se alkoi kakkosessa vasta 3 päivää rokotteen jälkeen. Varaudu.
Kiva, kun olet saanut toisen rokotuksen. Näyttää nuo matkustajien koronatestit olevan melko kalliita jos ulkomaille lähtee. Harmillista on se patti. Mulle tulee joskus flunssarokotteesta, varsinkin jos en ole ehtinyt rentouttaa käsivarren lihaksia. Oletko kokeillut laittaa siihen jotakin kylmää päälle viemään kutinaa (jääpala tai pakastehernepussi) ?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mulla oli kakkosen jälkeen viikon verran huono olo. Fyysisesti todella huono olo. Ykkösestä ei tullut mitään. Se alkoi kakkosessa vasta 3 päivää rokotteen jälkeen. Varaudu.
Hyvä tietää, kiitos. Mun tuurilla mä tulenkin tosi kipeäksi, makaan suurinpiirtein raatona sängynpohjalla🙄.
Anonyymi kirjoitti:
Mä olin varannut kotiin viikon ruuatkin, kun olin kuullut jpidenkin saaneen kuumetta ym. rokotuksista. Ekasta tuli viikoksi käsi kipeäksi ja tokasta ei tullut oikeestaan mitään. Joten varautuminen oli turhaa. Epäilyttää nyt, ettei suoja ole kunnollinen!
- Anonyymi
Sehän on yksilöllistä tuleeko millaiset oireet rokotuksesta. Monella on ollut vain yhtenä päivänä käsi kipeä ja vähän outo olo.
Kutinaan auttaa esim. Bepanthen-voide.Totta, että on yksilöllistä, joillekin ei mitään ja joillakin jopa korkea kuume. Mainoksen uhrina ostin bepanthen anti exem kutinaan. Ei mitään vaikutusta. Taitaa senkin vaikutus olla yksilöllistä.
Mutta nyt loppuillaksi ulkohommiin, jotka keskeytyi pahan ukonilman takia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7394953Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6724188Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1732311Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o162067MTV: Katri Helena repäisee kunnolla - Aivan uudessa roolissa TV:ssä - Tätä ei arvannut!
No nyt iskelmälegenda ja koko kansan Katri Helena kyllä repäisee kunnolla! Upeaa heittäytymistä, Katri Helena! Lue, mis401878- 961706
TELIA pakottaa 4G-liittymiä väkisin 5G-liittymiin, vaihtaa ilman lupaa
Ihmisten sopimuksia! https://www.is.fi/digitoday/mobiili/art-2000011063159.html "Telia on lähettänyt osalle 4g-asiakka1671461OP Kaskimaa
Niin sitten pankki vaihtaa nimeään ja pääkonttori siirtyy ties minne. Pulkkisen visio, Kainuu ei kelvannut.301218- 911164
- 941144