Ikäänkuin joku heittäis suolaa "haavoihin" kun radiossa soi juuri äsken Kaipaus, en voi sua unohtaa pois.
Ja mulla on kova ikävä sua ystäväni!
Suolaa haavoihin :(
19
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Kuin myös Isto <3
- Anonyymi
En ole kaipaamasi Isto. Kuka sitten lieneekään.
t. aloittaja
- Anonyymi
Olehan nyt Maarit rauhassa.
- Anonyymi
En ole mikään Maarit, olen mies!
t. aloittaja - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ole mikään Maarit, olen mies!
t. aloittajaNytkö olet mies? Taidat olla niinku mitä häh!!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nytkö olet mies? Taidat olla niinku mitä häh!!
Olen kuule sikiöstä alkaen ollut aina mies! Senkin pervo!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nytkö olet mies? Taidat olla niinku mitä häh!!
Etkö sinä oikeasti tajua, että se on ollut mies koko ajan? Tämä teidän höynyys tulee aina yhtä suurena yllätyksenä minulle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen kuule sikiöstä alkaen ollut aina mies! Senkin pervo!
Kerrankin puhut totta, vaikka naisena jaksatkon ahkerasti esiintyä ja näiden tiettyjen daijujen ansiosta olet kannustettu jatkamaan tätä teatteriasi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kerrankin puhut totta, vaikka naisena jaksatkon ahkerasti esiintyä ja näiden tiettyjen daijujen ansiosta olet kannustettu jatkamaan tätä teatteriasi
Voi jumaliste, naisena en ole koskaan esiintynyt. En ole sellanen perverssi niinkuin sinä!
- Anonyymi
No aina ei vaan oo onni myötä, sitä on vaan koottava arvokkuutensa ja nähtävä kaikki uudessa valossa.
- Anonyymi
Mut minkäs teet kun ikävä ja kaipaus vaivaa. Ja syyllisyys siitä että yhteydet katkes, mun oma vika oli se ettei enää olla yhteydessä. Se vaan jotenkin lopahti, en tajuu mikä muhun meni.
- Anonyymi
Samoin! T: Mn
- Anonyymi
Tuon tasoisen ihmisen luulis tietävän , miten otetaan yhteyttä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten sä otat yhteyttä kun ei ole kotiosoitetta, ei sp-osoitetta eikä puh.numeroa ja numerotiedustelukaan ei anna puh.numbaa kun se on kai salainen. Tosin niin on mullakin salainen numero, ei kovin harvinaista nykyään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tiedän mutta en ota. Minun eteeni pitää tehdä töitä jos minut haluaa, minä kun tiedän tasoni ihmissuhdemarkkinoilla. En kaihda yksinoloakaan koska niin kauan olen yksin kun joku mies ymmärtää tehdä töitä eteeni. Mn
Anonyymi kirjoitti:
Miten sä otat yhteyttä kun ei ole kotiosoitetta, ei sp-osoitetta eikä puh.numeroa ja numerotiedustelukaan ei anna puh.numbaa kun se on kai salainen. Tosin niin on mullakin salainen numero, ei kovin harvinaista nykyään.
Jos tietää nimen, niin onko esim. facessa tai instassa?
- Anonyymi
Lauruska kirjoitti:
Jos tietää nimen, niin onko esim. facessa tai instassa?
Tiedän nimen mutta en ole varma onko se sama ihminen Facessa koska siinä Facessa ei ole etusivulla MITÄÄN tietoja muuta ku nimi, ei edes kuvia. Sitäpaitsi mulla ei ole tunnuksia Faceen (eikä muuten toistaiseks tulekaan).
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tiedän mutta en ota. Minun eteeni pitää tehdä töitä jos minut haluaa, minä kun tiedän tasoni ihmissuhdemarkkinoilla. En kaihda yksinoloakaan koska niin kauan olen yksin kun joku mies ymmärtää tehdä töitä eteeni. Mn
Nii ett saa paskan säkissä! Heh heh
- Anonyymi
Miten te oikeasti jaksatte näitä juttuja? Ja juu, sattuu kaikki kaunis, tulee kyyneleet silmiin jokaisesta romanttisesta biisistä. En ymmärrä miksi taas kirjoitin tänne. Ympärilläni on vaan tyhjyys ja kulissit joissa ajatuksetkin kaikuvat. Sivusta tämä
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih577300Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7383551Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.3561887Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1641805- 851435
Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens841391- 911290
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631247Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2621241- 811154