sulle kirjoitettu kirje, jo vähän taittunut ja nuhjuinen. se oli ainut ratkaisu, jonka keksin, ainut tapa selittää itseni laittamatta sua tukalaan tilanteeseen. on jotenkin noloa tajuta, että nyt aikuisena olen valmis käyttämään samoja keinoja kurottautua kohti toista ihmistä kuin ala-asteella. ehkä näissä asioissa taannun lapseksi, pieneksi, tarvitsevaksi, avuttomaksi. kiusallista tunnetta lisää se, että olet samanniminen kuin lapsuuteni ensimmäinen iso ihastus.
ja nyt sinua ei näy enää.
outoa kyllä, olen helpottunut. ainut mitä alunperinkin halusin, oli jokin ulospääsy tästä tunteesta -- torjunta olisi toiminut tehokkaimmin. mitä vain mikä vetäisi takaisin maankamaralle. en edes ajatellut että katoaisit, mutta sekin näyttää tepsivän. ajattelen rauhallisemmin ja selkeämmin kuin pitkään aikaan.
on varmaan hyvä, ettet tiedä olleesi hassu pakkomielteeni, joka kulki mukana kaikilla kesän matkoilla, nukahtaessa, nukkuessa, herätessä. enkä olisi siitä kertonutkaan pitkään aikaan; kaikki tällainen ei edes ole kovin imartelevaa ennen kuin kumppanina kyseenalaistaa tunteiden intensiteetin. silloin on sopiva hetki kertoa, että no itse asiassa olet unelmieni tyttö.
ehkä sittenkin säilytän kirjeen. ja jos vielä näemme niin tulen vain juttelemaan jotain täysin merkityksetöntä etkä saa tietää mitään muuta kuin että haluan jutella kanssasi.
mun repussa on edelleen
24
690
Vastaukset
- Anonyymi
Niin, eihän sitä koskaan oikein toisen ajatuksia tiedä, jos tämä ne haluaa jättää salaisuudekseen. Ja vaikka joskus sitten jotain kemiaa, tunnetta toisesta olisi aistivinaankin, sen useimmiten jättää kuitenkin sikseen olettaen sen olevan vain jotain sielujen sympatiaa, yhteydentunnetta. Ihmiset ovat varovaisia ja hienotunteisiakin näissä jutuissa. Odottavat aina toiselta sitä askelta.
- Anonyymi
No nyt tiedän. .
Hmmhh.
😕
Ehk tuutt juttelemaan. Joskus. - Anonyymi
Nyt reppu jupiset riimisi rupiset, tai katkon sinulta nyörit...
Korvaani karmeat juttusi supiset, tai kotona turhaan jaloissa pyörit...
Et jättää saa pois sanaakaan, et sitä kaunistakaan...
🧡 - Anonyymi
Laita ihmeessä postilokeroon se ja lähetä, muuten joudut miettimään loppuelämäsi miksi et lähettänyt.
- Anonyymi
Säilytä se kirje, älä missään nimessä heitä pois. Juttelemaan saa aina mennä ja uskon että kirje olisi tervetullut kenelle sen ikinä kirjoititkin.
Mihin hän katosi? - Anonyymi
Aivan ihana kirjoitus. Säilytä se kirje vaikkakin osaat sen sisällön jo ulkoa, saatat tarvita sitä vielä joskus. Yksi parhain lähestymistapa minkä olen kuullut, harmi että et päässyt toteuttamaan sitä. Hyvää alkusyksyä sinulle.
- Anonyymi
Et ole ollut kovin kauan aikuinen kun tytöstä puhut?
- Anonyymi
Tuo nyt ei mitään takaa. Minunkin kaivattuni tytöttelee minua, vaikka olemme keski-ikäisiä, eikä se haittaa hänen tapauksessa ollenkaan.
- Anonyymi
Hieno kirjoitus, mutta et ole ainut. Vaikka omass tilanteessa olen monesti puhunut ja ollut yhteyksissä. Olen kirjoittanut miehelle kirjeen jossa on tunteeni. Että hän vain voisi lukea ne, mutta emme kyllä tiada enää tavata, kuin vahingossa.
Hienosti kirjoitettu. Sulla on kynä hallussa. Miksi et voisi sitä kirjettä lähettää? Tiedätkö aivan varmasti ettei kaipaamasi tunne samoin sinua kohtaan? Voihan hänkin olla yhtä epävarma sinun tunteista häntä kohtaan kuin sinä hänen, eikä siten välttämättä uskalla ottaa yhteyttä vaikka haluaisi. Voimia jaksamiseen. Et ole yksin.
Yksi, joka ei yrityksestä huolimatta pysty erästä unohtamaan, epävarmana toisesta, ja siitä mitä tämä kenties ajattelee, yhdistettynä korkeilla, lähes ylittämättömillä hidasteilla, pitää tämän kotiinsa kadonneen hiljaa. Yritys unohtaa jatkuu, mutta on vaikea unohtaa sellaista, joka pitkiin aikoihin on ainoana päässyt paksujen muurien läpi sydämeen. Ne asiat ja ihmiset jotka itse toivoisi unohtavansa ei unohdu, ja ne jotka haluaisi muistaa, ei jää mieleen. Se on liian hyvän pitkäkestoisen muistin omaavan kirous. Vuodesta toiseen omat teot, sanat ja jotkin ihmiset, pysyvät mielessä sieltä koskaan lähtemättä.- Anonyymi
Kyllä sä voisit lähettää sen kirjeen.
- Anonyymi
Aa joo, mut sul ei oo postimerkkei. Ei mullakaan ikinä. Joten jäänee sinne repun pohjille pyörimään tuo eepoksesi.
- Anonyymi
Jos lähetät kirjeen, sitten vasta tiedät miten teidän olisi käynyt. Hän voi tuntea samoin. Hän voi kärsiä niin kuin sinäkin! Ja jos hän on yhtään fiksu, kohtelee hän sinua hyvin, vaikka muu ei onnistu elämäntilanteen tai tunteiden laimeuden takia. Ja se vapauttaa sinut jäämästä mitäs jos-loopiin.
Rakkaus on arvo, tärkeä arvo. Sitä kannattaa tavoitella! Ei sen tavoittelu tule myöhemminkään olemaan yhtään helpompaa! Jos ei uskalla yrittää, ei voi voittaa.
Ymmärrän, että pelko torjunnasta voi olla suuri kun omat tunteet on syvät ja vahvat. Kävin itse saman keskustelun itseni kanssa. Pelkäsin meneväni rikki tai romahtavani, ensimmäistä kertaa elämässä. Niin ei käynyt, enkä ole edes katkera enkä kadu yritystäni. Tiedän tehneeni sen mitä itse voin, muuhun en voi vaikuttaa. - Anonyymi
Sehän ois tosi hienoa saada oikea kirje.
- Anonyymi
Perinteiset kirjeet on vaan niin parasta. Kuten myös ihan kaikki lappuset ja riimut mitä vain toinen kynällään sanelee vaivalla ja rakkaudella juuri sinulle. Voisi kyllä mummolaankin kirjoittaa kirjeen pitkästä aikaa ja liittää mukaan joitain valokuvia. Olen säilyttänyt ala-asteella saamani kirjeen pojalta sekä toisen saamani kirjeen parikymppisenä rakkaudella. Vaalin näitä ihanina aarteinani kuin klonkku sormustaan konsanaan. Toivottavasti vielä joskus joku muistaa kirjeellä, rakkaudella.
- Anonyymi
Ollaanko juteltu kasvotusten aiemmin?
- Anonyymi
Ei, kävelit kadulla vastaan, enkä edes muista, miltä näytät. Sen jälkeen olen kehittänyt sinulle persoonan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei, kävelit kadulla vastaan, enkä edes muista, miltä näytät. Sen jälkeen olen kehittänyt sinulle persoonan.
Kerran siis olet nähnyt ja kävellyt vastaan? Voitko antaa naisesta tuntomerkkejä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No nämä sinun toisille kehittämät persoonat ja ajattelu heidän puolestaan näkyy kyllä täällä kädenjälkenä… taidat elää täysin omissa maailmoissa ja pari hekohekoa siinä perässä kuin paskarantu asfaltilla? Heh heh.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No nämä sinun toisille kehittämät persoonat ja ajattelu heidän puolestaan näkyy kyllä täällä kädenjälkenä… taidat elää täysin omissa maailmoissa ja pari hekohekoa siinä perässä kuin paskarantu asfaltilla? Heh heh.
Kysymys oli niin kummallinen, että oli pakko kommentoida sitä. Hekoheko.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kysymys oli niin kummallinen, että oli pakko kommentoida sitä. Hekoheko.
Ehkä kommentti ei ollut sulle, vaan eri tahoille, ehe ehe
- Anonyymi
Mitä kirjeen kanssa teit?
- Anonyymi
Jos olisi minulle, lukisin mielelläni sen kirjeen. Varmasti hänkin...
- Anonyymi
Nostetaan vaikka ap sai sanottua jo kaiken haluamansa(?).
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih577300Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7383551Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.3561887Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1641805- 851435
Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens841391- 911290
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631247Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2621241- 811154