Minua varten. Osaat olla hetkessä läsnä ja arvostan sitä suuresti ja se on paras puolesi. Et ulkonäöllisesti ole sitä mitä haluan ja tapasi toimia repisi minut riekaleiksi jos olisimme suhteessa. Silti olit kaikki mitä en tiennytkään haluavani. Meillä ei kuitenkaan ole mahdollisuutta olla suhteessa syistä jotka tiedät ja mistä et ole täysin tietoinen. Puhumattakaan siitä että emme sellaista keskenämme halua, vaatisi molemmilta aivan liikaa.
Meistä ei tule me mutta tuot minussa esiin hyviä puolia ja haastat minut. Sydän kuitenkin haluaa ja kaipaa ja on haluton kuuntelemaan järkipuhetta.
Et ole tai tule olemaan
142
2552
Vastaukset
- Anonyymi
Nonni, että sillä lailla halki poikki ja pinoon. 😊
- Anonyymi
Kun vaan menisi
- Anonyymi
Hyvin sanottu!
- Anonyymi
Kiitos tästä.. Nyt kuitenkin.
- Anonyymi
Ole hyvä
- Anonyymi
Näin voi kertoa kauniisti, että toinen on liian ruma.
- Anonyymi
Ei hän ole mistään suunnalta katsottuna ruma. Yritän vaan vakuuttaa itseni ettei hän ole minua varten.
- Anonyymi
Mulla tuli kans tuo rivien välistä luettuna mieleen
- Anonyymi
Aika monta kertaa to "me"-käsite kuitenkin livahtaa mielestäsi😂😂😂
Rakkaus ei ole järjen asia, ystävä hyvä. Et pysty siihen järjellä, etkä aina tahdollakaan, vaikka sanoisit ei maailman tappiin saakka.
Eikö vain olisi parempi koittaa, kun noin kiinni olet kuitenkin?
On todella typerää koittaa tehdä jotain päätöstä etukäteen, josta voi tosissaan tietää totuuden vasta jälkikäteen.. Parisuhteet loppuvat, josseivat toimi, etkö ole tästä kuullut? Mitä oikein pelkäät?
Tässä elämässä nirsoilijoille jää useinkin luu käteen. Olet rakastunut ja jauhat jostain ulkonäöstä, oletko ihan päästäsi sekaisin? Sun olisi parempi pitää tuollaiset mölyt mahassasi ja katsoa tarkkaan omaan sielunpeiliisi, ettet loukkaa rakastasi.
Voisin vaikka lyödä vetoa, ettet itse edes välitä ulkonäöstä, mutta haluat sitä vaan statuksen takia, näyttää muille ihmisille, että sulla on kumppani joku laatuvalio. Ihan uutisia sulle, muut ihmiset ei v..uakaan välitä minkä näköinen kumppani sulla on, niillä on omakin elämä.
Naurettavaa pelleilyä, sussa on jotain vikaa, kun koet rakastumisen noin vaikeaksi. Olet aivopesty.
Säälin sitä ihmistä joka joutuu tuota sun tempoilua sietämään.
Sivusta tuntemattomalle.- Anonyymi
Koen ihastumisen tapahtuneen henkilöön joka ei tunne samoin minua kohtaan. En ole koskaan ollut statuksen tai ulkonäön perään mutta yritän kirjoittaa mahdollisimman ilkeästi ja vähätellen että ymmärtäisin päästää irti. Paljon vääriä asioita ja valintoja elämässä olen tehnyt mut en tarkoituksella loukkaisi ketään. Ei ketään väkisten voi mihinkään pakottaa ja uskon että hän tuntee minusta samoin. Olisin toivonut että tällaiset tunnemyrskyt olisi jääneet teini-ikään.
Tunteet on vaikeita, ei siitä pääse yli eikä ympäri. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Koen ihastumisen tapahtuneen henkilöön joka ei tunne samoin minua kohtaan. En ole koskaan ollut statuksen tai ulkonäön perään mutta yritän kirjoittaa mahdollisimman ilkeästi ja vähätellen että ymmärtäisin päästää irti. Paljon vääriä asioita ja valintoja elämässä olen tehnyt mut en tarkoituksella loukkaisi ketään. Ei ketään väkisten voi mihinkään pakottaa ja uskon että hän tuntee minusta samoin. Olisin toivonut että tällaiset tunnemyrskyt olisi jääneet teini-ikään.
Tunteet on vaikeita, ei siitä pääse yli eikä ympäri.Eli tiedät, ettei tuo nainen sinua halua joten käännät sen niinpäin, että hän ei ole tarpeeksi nätti sinulle?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eli tiedät, ettei tuo nainen sinua halua joten käännät sen niinpäin, että hän ei ole tarpeeksi nätti sinulle?
Yritän vaan vakuuttaa itselleni ettei ole sen tyyppinen mihin yleensä ihastun. Ei se hänestä rumaa tee.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tunteet on vaikeita, ei siitä pääse yli eikä ympäri.Niin, huomaan kyllä, että tunteesi ovat myrskyisät. Jotkut jopa tykkäävät myrskystä. He näkevät siinä monia asioita, eivät pelkkää kaaosta, vaan luonnonelementtejä kaikessa loistossaan. Pieni tuulenvire ei myrskyä vielä nosta😉
Mutta jos noin on ympäröinyt itsensä myrskyllä, niin ei anna toiselle oikein muuta, kun kestämistä. Siinä ei tunteet pääse kehittymään varsinkaan siihen suuntaan, mitä kaipaisit, kun itse tehokkaasti estät sen, et voi syyttää tai epäillä toista. Vaikka mahdollisuus olemiseen olisikin.
Kirjoitit läsnäolosta, eli tämä henkilö on sinulle tietoisesti läsnä, myrskystä huolimatta. Hän varmasti välittää sinusta ja on siksi kärsivällinen ja läsnäolollaan viestittää, että on kanssasi. Ei ihme, että tunnet rakkautta.
Tapasi yrittää vetää mattoa hänen jalkojensa alta sillä verukkeella, ettei hän kelpaa sinulle, on sinulta hyvin rumasti tehty ja epäreilua. Oletko yrittänyt edes saada häntä tuntemaan oloaan kauniiksi/komeaksi ja haluttavaksi, tai peräti rakastetuksi?
Ja vielä syytät, ettei hän tunne sinua kohtaan samoin. Pyh! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin, huomaan kyllä, että tunteesi ovat myrskyisät. Jotkut jopa tykkäävät myrskystä. He näkevät siinä monia asioita, eivät pelkkää kaaosta, vaan luonnonelementtejä kaikessa loistossaan. Pieni tuulenvire ei myrskyä vielä nosta😉
Mutta jos noin on ympäröinyt itsensä myrskyllä, niin ei anna toiselle oikein muuta, kun kestämistä. Siinä ei tunteet pääse kehittymään varsinkaan siihen suuntaan, mitä kaipaisit, kun itse tehokkaasti estät sen, et voi syyttää tai epäillä toista. Vaikka mahdollisuus olemiseen olisikin.
Kirjoitit läsnäolosta, eli tämä henkilö on sinulle tietoisesti läsnä, myrskystä huolimatta. Hän varmasti välittää sinusta ja on siksi kärsivällinen ja läsnäolollaan viestittää, että on kanssasi. Ei ihme, että tunnet rakkautta.
Tapasi yrittää vetää mattoa hänen jalkojensa alta sillä verukkeella, ettei hän kelpaa sinulle, on sinulta hyvin rumasti tehty ja epäreilua. Oletko yrittänyt edes saada häntä tuntemaan oloaan kauniiksi/komeaksi ja haluttavaksi, tai peräti rakastetuksi?
Ja vielä syytät, ettei hän tunne sinua kohtaan samoin. Pyh!Hän on se tyyni minun myrskyssä ja se hänestä tekeekin vastustamattoman. Emme ole suhteessa emmekä koskaan olleetkaan. En koskaan oikeesti ja tahallisesti vetäisi mattoa hänen altaan. Palstalla vaan saa tehdä epätoivoisia tunteidenpurkauksia loukkaamatta ketään. Tuo oli ilkeintä mitä sain aikaiseksi kirjoitetussa muodossa ja toivoin että olisi auttanut johonkin mutta tuli vaan paha mieli. Kyllä yleensä ihminen osaa arvioida pitääkö toinen toisesta vai ei. Voisin väittää että joskus piti minusta mutta olen hitaasti lämpenevä joten sen aika meni jo. Epävarmuuteni tässä sen myrskyn tekee ja kun jostain olen varma niin se on yhtä auringonpaistetta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hän on se tyyni minun myrskyssä ja se hänestä tekeekin vastustamattoman. Emme ole suhteessa emmekä koskaan olleetkaan. En koskaan oikeesti ja tahallisesti vetäisi mattoa hänen altaan. Palstalla vaan saa tehdä epätoivoisia tunteidenpurkauksia loukkaamatta ketään. Tuo oli ilkeintä mitä sain aikaiseksi kirjoitetussa muodossa ja toivoin että olisi auttanut johonkin mutta tuli vaan paha mieli. Kyllä yleensä ihminen osaa arvioida pitääkö toinen toisesta vai ei. Voisin väittää että joskus piti minusta mutta olen hitaasti lämpenevä joten sen aika meni jo. Epävarmuuteni tässä sen myrskyn tekee ja kun jostain olen varma niin se on yhtä auringonpaistetta.
Siinä onkin ongelma, jos kumpikaan ei uskalla kertoa oikeista tunteistaan, vaan kiertelee ja kaartelee. Niin usein on, varsinkin jo esteitä on vaikka mitä ja kuinka paljon suhteen alkamiselle. Silloin on helppo piilottaa tunteet jonkun taakse ja esittää jotakin muuta tuntevansa mitä oikeasti tuntee.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siinä onkin ongelma, jos kumpikaan ei uskalla kertoa oikeista tunteistaan, vaan kiertelee ja kaartelee. Niin usein on, varsinkin jo esteitä on vaikka mitä ja kuinka paljon suhteen alkamiselle. Silloin on helppo piilottaa tunteet jonkun taakse ja esittää jotakin muuta tuntevansa mitä oikeasti tuntee.
Niin minä ainakin teen. Harmikseni vaan tämä piruilainen ei ota kuollakseen, se tunne siis.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin minä ainakin teen. Harmikseni vaan tämä piruilainen ei ota kuollakseen, se tunne siis.
Tuntuu tutulta tuo tunne, mutta sen kanssa on vain opittava elämään. Toisaalta haluaa, mutta toisaalta pelkää eikä uskalla sen enempää. Helpompi on piilottaa tunteet.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuntuu tutulta tuo tunne, mutta sen kanssa on vain opittava elämään. Toisaalta haluaa, mutta toisaalta pelkää eikä uskalla sen enempää. Helpompi on piilottaa tunteet.
Kyllä sen kanssa elää mutta se tunne vaan nousee esille aina aika ajoin. Kuten tänään. En sanoisi että tämä on helpompi ratkaisu mutta kaikkien kannalta oikea.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hän on se tyyni minun myrskyssä ja se hänestä tekeekin vastustamattoman. Emme ole suhteessa emmekä koskaan olleetkaan. En koskaan oikeesti ja tahallisesti vetäisi mattoa hänen altaan. Palstalla vaan saa tehdä epätoivoisia tunteidenpurkauksia loukkaamatta ketään. Tuo oli ilkeintä mitä sain aikaiseksi kirjoitetussa muodossa ja toivoin että olisi auttanut johonkin mutta tuli vaan paha mieli. Kyllä yleensä ihminen osaa arvioida pitääkö toinen toisesta vai ei. Voisin väittää että joskus piti minusta mutta olen hitaasti lämpenevä joten sen aika meni jo. Epävarmuuteni tässä sen myrskyn tekee ja kun jostain olen varma niin se on yhtä auringonpaistetta.
Hyvä että tuli paha mieli, se on ihan oikein nyt sinulle.
Kun toinen on osaa olla sinulle läsnä, niin voit olla varma että lukee sinun tunteitasi kuin avointa kirjaa, eli juuri tuon, että yrität vaan päästä eroon tunteistasi häntä kohtaan. Ja silti hän jaksaa olla sinulle tyyni satama. Hän kuullostaa vastuulliselta herättämistään tunteista sinua kohtaan. Niin ei tarvitsisi olla. Ehkä hän haluaa siis ylläpitää tunneyhteyttä sinuun? Jos myrsky ja negatiivisuus on kestänyt kauan, niin hänellä tosiaan voi olla takki aika tyhjänä niin sanoakseni. Olet kuluttanut antamatta oikein mitään takaisin. Pelkosi on kyllä realistinen, hän voi luopua suhteesi jos näin jatkuu. Mutta sekään ei ole mitenkään kaiken loppu, tunteita kuolee ja herää, omaa tahtiaan ja siihen voi ja pitää vaikuttaa. Tunteita ei saa pitää ikinä itsestäänselvyytenä, silloin ne tosiaan kuolevat. Onneksi et selvästi sitä virhettä tee!
Parhaissakin suhteissa ja varsinkin niissä, on jatkuvaa uudistumista kuoleman kautta. Jos suhde ei kestä vaikeuksia ja kuivia kausi ja siitä herää henkiin, niin se ei ole elinkelpoinen pitkällä tähtäimellä.
Mieti vähän, miltä hänestä tämä kaikki tuntuu. Vai pystytkö yhtään ottamaan huomioon muiden kuin itsesi tunteita? Tai antamaan mitään?
Kirjoitit, että varmuus saa aurinkosi paistamaan. Miksei hän, etkö rakastakkaan häntä, onko se jotenkin epävarmaa? Oikea rakastaminen ilmenee myös tekona toista ihmistä kohtaan, ei pelkästään omana sisäisenä elämyksenä.
Nyt poistun keskustelusta, hyvää jatkoa, toivon, että rakkautesi pääsee kukoistamaan ja tuomaan onnea sinulle ja sille toiselle.
Sivusta tuntemattomalle - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kun toinen on osaa olla sinulle läsnä, niin voit olla varma että lukee sinun tunteitasi kuin avointa kirjaa, eli juuri tuon, että yrität vaan päästä eroon tunteistasi häntä kohtaan. Ja silti hän jaksaa olla sinulle tyyni satama. Hän kuullostaa vastuulliselta herättämistään tunteista sinua kohtaan. Niin ei tarvitsisi olla. Ehkä hän haluaa siis ylläpitää tunneyhteyttä sinuun? Jos myrsky ja negatiivisuus on kestänyt kauan, niin hänellä tosiaan voi olla takki aika tyhjänä niin sanoakseni. Olet kuluttanut antamatta oikein mitään takaisin. Pelkosi on kyllä realistinen, hän voi luopua suhteesi jos näin jatkuu. Mutta sekään ei ole mitenkään kaiken loppu, tunteita kuolee ja herää, omaa tahtiaan ja siihen voi ja pitää vaikuttaa. Tunteita ei saa pitää ikinä itsestäänselvyytenä, silloin ne tosiaan kuolevat. Onneksi et selvästi sitä virhettä tee!
Parhaissakin suhteissa ja varsinkin niissä, on jatkuvaa uudistumista kuoleman kautta. Jos suhde ei kestä vaikeuksia ja kuivia kausi ja siitä herää henkiin, niin se ei ole elinkelpoinen pitkällä tähtäimellä.
Mieti vähän, miltä hänestä tämä kaikki tuntuu. Vai pystytkö yhtään ottamaan huomioon muiden kuin itsesi tunteita? Tai antamaan mitään?
Kirjoitit, että varmuus saa aurinkosi paistamaan. Miksei hän, etkö rakastakkaan häntä, onko se jotenkin epävarmaa? Oikea rakastaminen ilmenee myös tekona toista ihmistä kohtaan, ei pelkästään omana sisäisenä elämyksenä.
Nyt poistun keskustelusta, hyvää jatkoa, toivon, että rakkautesi pääsee kukoistamaan ja tuomaan onnea sinulle ja sille toiselle.
Sivusta tuntemattomalleHän on jo luopunut toivosta, ajatuksesta ja minusta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä sen kanssa elää mutta se tunne vaan nousee esille aina aika ajoin. Kuten tänään. En sanoisi että tämä on helpompi ratkaisu mutta kaikkien kannalta oikea.
Näkeminen testaa tunteita, olivat ne mitä tahansa. Jälkeenpäin pähkäilee ja arvailee sanomisia, ilmeitä, eleitä, mutta ei niistä koskaan varmaa selkoa saa.
Helpompi on väistellä eikä ottaa riskejä. Jättää tunteet tunteiksi eikä viedä niitä kokemusasteelle. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sivusta tuntemattomalleMiksi tuomitsette ihmisiä tuolla tavoin? Jokainen toimii omalla parhaalla tahdolla eikä sen enempää. Samaistun noihin tunteisiin, ne kolahtivat. Tiedän miltä tuntuu tuntea noin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sanoisin näin kirjoittajalle. Jokainen teemme elämässämme pienempiä ja suurempia virheitä henkilökohtaisissa asioissamme ja muita ihmisiä kohtaan:
Arvioimme heidät nurinkurin tai täysin väärin, luomme käsityksen tuosta toisesta ihmisestä, huolimatta siitä vaikka emme tiedä tuosta ihmisestä kaikkea tai ei oikein mitään. Jos seuraamme jotakuta ihmistä edempää, saatamme nähdä tyynen pinnan, aivan kuin ihmistä ei koskettaisi mikään saatamme ajatella, että onko tuolla ihmisellä tunteita lainkaan. Mutta se totuus piileekin jokaisen ihmisen omassa elämässä, koetuissa vastoinkäymisissä, ihmissuhteissa joissa on ehkä petytty raskaasti. Jokaisen ihmisen uskoisin tietävän vastoinvaraisesti, että pitääkö toisesta ihmisestä vai ei?
Moni ihminen on joskus eläessään saattanut pitää jostain ihmisestä, nähnyt silloin tuon ihmisen eri tavalla. Ehkä pystynyt kommukoimaan kyseisen ihmisen kanssa luontevasti.
Itse olen pitkävihainen ihmisenä, mutta pinnani on sitä vastoin pitkä.
Luonteeni avoin, suora ja minun on vaikea hyväksyä valehtelua, epärehellisyyttä sen kaikissa muodoissa. En liioin pidä yhteentörmäyksistä ja hankalista asioista ja niiden selvittelystä. Koska olen hyvin suorasanainen ihmisenä, pelkään sanovani toiselle ihmiselle jotain niin pahaa, että se on liian iso loukkaus ketä tahansa ihmistä kohtaan.
En koskaan usko pystyväni ihastumaan tai rakastumaan, enää näin keski-iän ylittäneenä
kehen tahansa kulkijaan. Elämä on antanut turpiin ja näyttänyt, että ihmisiin ei voi luottaa. Miksi päästäisin elämääni, lähelleni jonkun ihmisen jota en tunne riittävän hyvin ihmisenä. Ihmisen joka on kaikilta osin täysin päinvastainen kuin olen itse.
Mitkään liirun laarun lorut eivät enään tehoa, ei huutaminen varallisuudesta ei varsinkaan älykkyydestä tai hyvyydestä. Ihminen on parhaimillaan aitona omana itsenään. Rakkauteen tarvitaan paljon sanoja, rohkeutta ja näyttöä siitä, että on ihmisenä hyvä ihminen eikä paha, katala ja omia etuaan ajava henkilö. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sanoisin näin kirjoittajalle. Jokainen teemme elämässämme pienempiä ja suurempia virheitä henkilökohtaisissa asioissamme ja muita ihmisiä kohtaan:
Arvioimme heidät nurinkurin tai täysin väärin, luomme käsityksen tuosta toisesta ihmisestä, huolimatta siitä vaikka emme tiedä tuosta ihmisestä kaikkea tai ei oikein mitään. Jos seuraamme jotakuta ihmistä edempää, saatamme nähdä tyynen pinnan, aivan kuin ihmistä ei koskettaisi mikään saatamme ajatella, että onko tuolla ihmisellä tunteita lainkaan. Mutta se totuus piileekin jokaisen ihmisen omassa elämässä, koetuissa vastoinkäymisissä, ihmissuhteissa joissa on ehkä petytty raskaasti. Jokaisen ihmisen uskoisin tietävän vastoinvaraisesti, että pitääkö toisesta ihmisestä vai ei?
Moni ihminen on joskus eläessään saattanut pitää jostain ihmisestä, nähnyt silloin tuon ihmisen eri tavalla. Ehkä pystynyt kommukoimaan kyseisen ihmisen kanssa luontevasti.
Itse olen pitkävihainen ihmisenä, mutta pinnani on sitä vastoin pitkä.
Luonteeni avoin, suora ja minun on vaikea hyväksyä valehtelua, epärehellisyyttä sen kaikissa muodoissa. En liioin pidä yhteentörmäyksistä ja hankalista asioista ja niiden selvittelystä. Koska olen hyvin suorasanainen ihmisenä, pelkään sanovani toiselle ihmiselle jotain niin pahaa, että se on liian iso loukkaus ketä tahansa ihmistä kohtaan.
En koskaan usko pystyväni ihastumaan tai rakastumaan, enää näin keski-iän ylittäneenä
kehen tahansa kulkijaan. Elämä on antanut turpiin ja näyttänyt, että ihmisiin ei voi luottaa. Miksi päästäisin elämääni, lähelleni jonkun ihmisen jota en tunne riittävän hyvin ihmisenä. Ihmisen joka on kaikilta osin täysin päinvastainen kuin olen itse.
Mitkään liirun laarun lorut eivät enään tehoa, ei huutaminen varallisuudesta ei varsinkaan älykkyydestä tai hyvyydestä. Ihminen on parhaimillaan aitona omana itsenään. Rakkauteen tarvitaan paljon sanoja, rohkeutta ja näyttöä siitä, että on ihmisenä hyvä ihminen eikä paha, katala ja omia etuaan ajava henkilö.Kiitos tästä ajatuksesta. Minä luotan ihmisiin naiivisti ja sen takia saan usein myös sanoinkuvallisesti selkääni. Minun on helppo tutustua ihmisiin mutta en tahdo päästää heitä lähelle koska se on se alue missä oikeasti saa siipeensä ja pahoin. Pelko tässä siis päällimmäisenä ajatuksena ja se ettei toiselle riitä sellaisena kuin on. Aitous tässä ihmisessä onkin se paras ja tunnen olevani ihmisen irvikuva häneen verrattuna. Tämä tunne vaan tuli pyytämättä, odottamatta ja on todella hankala käsitellä näitä kun pienet ihastumiset menee ohi alta aikayksikön, tämä ei ole sitä. Rehellisesti luulin etten ole kykeneväinen tuntemaan rakkautta kaiken kokemani jälkeen ja jotenkin tuli olo että tämä on taas jokin julma pila missä minua loukataan tai en ole tällaisen tunteen ja ihmisen arvoinen.
Anonyymi kirjoitti:
Hän on jo luopunut toivosta, ajatuksesta ja minusta.
Kysyn sivusta, että onko hän irl sanonut kasvotusten luopuneensa toivosta, ajatuksesta ja sinusta? Jos niin on tapahtunut, pitää se paikkansa. Jos ei, niin silloin se on vain omaa spekulaatiotasi, mutta ei välttämättä sitä mitä hän itse haluaa, toivoo tai ajattelee.
Mä ymmärrän sua. Mä oon ollu vuosia yksin, osittain itsepäisyydestä, osittain siitä syystä että ei ole ollut mihinkään ylimääräiseen voimia, mutta myös siksi, etten ollut kiinnostunut kenestäkään sinä aikana. Kunnes....olen myös hitaasti lämpenevä. Se riittäköön.
Mä ajattelen järjellä, että ei suhteesta voisi tulla kuitenkaan mitään, koska on liikaa isoja hidasteita. Ei ylitsepääsemättömiä, mutta liikaa. Toisaalta myös ajattelen etten ole kyseiselle ihmiselle riittävän hyvä, ettei musta ole enää mihinkään, kun itsetunto on nollissa, eikä tunne olevansa kenellekään riittävä.
Mulla oli eri fiilikset puoltoista vuotta sitten, ja vihdoin lähes 10 vuoden jälkeen ihastuin. Mutta taas tuli yksi korkea este lisää. Mun terveys huononi, ja jouduin jäämään pakosta neljän seinän sisään. Ei siitä sen enempää, mutta kerrottakoon että menneen puolen ajan olen tasapainoillut joka päivä veitsenterällä oman jaksamisen suhteen. Kirjaimellisesti ainoa asia mikä pitää mut hengissä on se, että saan jotenkin vielä nukuttua. Se tilanne voi myös muuttua, tai sitten ei.
En tunne pystyväni antamaan mitään vastapainoksi, vaan tunnen olevani taakka, koska en pysty käymään juuri missään, tekemään juuri mitään, ja muutenkin mun elämä menee tällä hetkellä täysin selkäni ehdoilla. Elän elämättä. Myös se on kuluttavaa, kun tietää tän hetkisen tilanteen, ja myös sen että nykyinen olotila voi kestää vielä vuosia eteenpäin. Been there, and done that before.
Joten noista syistä yritän ylipuhua itseni hyväksymään ajatuksen, että on parempi antaa toisen mennä menojaan, jos mitään mahdollisuuksia mulla oli edes alkujaan. Että on parempi olla vaan yksin.
Tässä on vaan se juju, että vaikka järki tietää mikä olisi parhainta, ja järjen mukaan yrittää toimia, ei alunperin kylmä sydän liekkeihin roihahdettuaan suostu hiipumaan yhtään. Vaikka järki on luovuttanut, ei sydän ole kuitenkaan menettänyt toivettaan, haaveitaan. Ei vaan pysty unohtamaan. Ja siksi sitä kamppailee jatkuvasti oman mielen kanssa, mitä tehdä ja miksi. Olen pitänyt irl suuni kiinni, ja samalla linjalla tulen jatkamaan. Huono itsetunto yhdistettynä riittämättömyyden tunteeseen, on se mikä pitää suuni kiinni.
Sä teet niin kuin katsot parhaaksi omalla kohdallasi, mutta jos sä et ole saanut selkeää kielteistä vastausta, älä luovuta. Elämä osaa yllättää. Tsemppiä jaksamiseen. Toiset on vain hankalia unohdettavia. Mitä se sitten tarkoittaakaan.- Anonyymi
Lauruska kirjoitti:
Kysyn sivusta, että onko hän irl sanonut kasvotusten luopuneensa toivosta, ajatuksesta ja sinusta? Jos niin on tapahtunut, pitää se paikkansa. Jos ei, niin silloin se on vain omaa spekulaatiotasi, mutta ei välttämättä sitä mitä hän itse haluaa, toivoo tai ajattelee.
Mä ymmärrän sua. Mä oon ollu vuosia yksin, osittain itsepäisyydestä, osittain siitä syystä että ei ole ollut mihinkään ylimääräiseen voimia, mutta myös siksi, etten ollut kiinnostunut kenestäkään sinä aikana. Kunnes....olen myös hitaasti lämpenevä. Se riittäköön.
Mä ajattelen järjellä, että ei suhteesta voisi tulla kuitenkaan mitään, koska on liikaa isoja hidasteita. Ei ylitsepääsemättömiä, mutta liikaa. Toisaalta myös ajattelen etten ole kyseiselle ihmiselle riittävän hyvä, ettei musta ole enää mihinkään, kun itsetunto on nollissa, eikä tunne olevansa kenellekään riittävä.
Mulla oli eri fiilikset puoltoista vuotta sitten, ja vihdoin lähes 10 vuoden jälkeen ihastuin. Mutta taas tuli yksi korkea este lisää. Mun terveys huononi, ja jouduin jäämään pakosta neljän seinän sisään. Ei siitä sen enempää, mutta kerrottakoon että menneen puolen ajan olen tasapainoillut joka päivä veitsenterällä oman jaksamisen suhteen. Kirjaimellisesti ainoa asia mikä pitää mut hengissä on se, että saan jotenkin vielä nukuttua. Se tilanne voi myös muuttua, tai sitten ei.
En tunne pystyväni antamaan mitään vastapainoksi, vaan tunnen olevani taakka, koska en pysty käymään juuri missään, tekemään juuri mitään, ja muutenkin mun elämä menee tällä hetkellä täysin selkäni ehdoilla. Elän elämättä. Myös se on kuluttavaa, kun tietää tän hetkisen tilanteen, ja myös sen että nykyinen olotila voi kestää vielä vuosia eteenpäin. Been there, and done that before.
Joten noista syistä yritän ylipuhua itseni hyväksymään ajatuksen, että on parempi antaa toisen mennä menojaan, jos mitään mahdollisuuksia mulla oli edes alkujaan. Että on parempi olla vaan yksin.
Tässä on vaan se juju, että vaikka järki tietää mikä olisi parhainta, ja järjen mukaan yrittää toimia, ei alunperin kylmä sydän liekkeihin roihahdettuaan suostu hiipumaan yhtään. Vaikka järki on luovuttanut, ei sydän ole kuitenkaan menettänyt toivettaan, haaveitaan. Ei vaan pysty unohtamaan. Ja siksi sitä kamppailee jatkuvasti oman mielen kanssa, mitä tehdä ja miksi. Olen pitänyt irl suuni kiinni, ja samalla linjalla tulen jatkamaan. Huono itsetunto yhdistettynä riittämättömyyden tunteeseen, on se mikä pitää suuni kiinni.
Sä teet niin kuin katsot parhaaksi omalla kohdallasi, mutta jos sä et ole saanut selkeää kielteistä vastausta, älä luovuta. Elämä osaa yllättää. Tsemppiä jaksamiseen. Toiset on vain hankalia unohdettavia. Mitä se sitten tarkoittaakaan.On harmillista että terveytesi toi tilanteesi lisähaasteen mutta suunta on vain ylöspäin. Ei ole tullut selvää ei vastausta mutta ei sitä tarvitsekaan tulla. Se miten toinen sinuun suhtautuu kertoo jo paljon ns. Sanomaton ei. Suureksi taakaksi en hänelle ala vaikka tavallaan olenkin jo siinä pisteessä. Onnea sinulle matkaasi, terveyden ja rakkauden rintamalla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yritän vaan vakuuttaa itselleni ettei ole sen tyyppinen mihin yleensä ihastun. Ei se hänestä rumaa tee.
Miksi sitten pidät häntä mielessäsi ja päässäsi?
Oletko tullut ajatelleeksi, että nainen ei ehkä pidä sinusta muutenkaan?
että olet ollut hänelle, tavallaan iso pettymys joskus kauan sitten.
Että elämässä itse kullakin voi olla asioita, jotka menisivät päälaelleen jos tuohon elämään kävelisi joku menneisyyden ihastus. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi sitten pidät häntä mielessäsi ja päässäsi?
Oletko tullut ajatelleeksi, että nainen ei ehkä pidä sinusta muutenkaan?
että olet ollut hänelle, tavallaan iso pettymys joskus kauan sitten.
Että elämässä itse kullakin voi olla asioita, jotka menisivät päälaelleen jos tuohon elämään kävelisi joku menneisyyden ihastus.Tuo oli paras selitys minkä itselleni keksin miksi minun ei pitäisi pitää hänestä. Selitys, itsensä vakuuttelua ja itsensä petosta. Ei hän ajatuksista käskemällä poistu. Saatoin olla pettymys, en kiellä sitä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tunteet on vaikeita, ei siitä pääse yli eikä ympäri.Mistä tiedät tykkäänkö susta vai en??tiedän et oot mua paljon nuorempi ja oon mä salaa kattonu sua jo kauan..jos nyt oot ees saa tyyppi ketä ajattelen...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mistä tiedät tykkäänkö susta vai en??tiedän et oot mua paljon nuorempi ja oon mä salaa kattonu sua jo kauan..jos nyt oot ees saa tyyppi ketä ajattelen...
Niin sama
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niinhän sä sanot täällä palstalla, että et vetäisi tahallisesti koskaan mattoa hänen altaan.
Mutta kukaan ei tiedä, et mitä tapahtuisi jos nainen ja sinä kohtaisitte toisenne samassa tilassa. Tuot selkeäst julki palstalla, että jokin sinua kiinnostaa tässä naisessa.
Mutta tiedätkö mikä, sinua estää tekemästä aloitetta johonkin suuntaan?
Uskon et sinua estää oma epävarmuutesi kaikista eniten.
Ja sit se kun sinä tiedät ennalta, et tulet saamaan rukkaset tai sanallisesti turpiin naiselta.
Sinua ei auta millään tavoin pakkomielteisyys, jota olet selvästi.
Kirjoittaminen ja muistelu on palstalla jokseenkin turhaa, mut tämä on minun mielipiteeni. Jos olen oikeassa ja leikitään, et tiedän kelle kirjoitan täs siivouksen lomassa. Tiedän, että et kelpaa naiselle kumppaniksi elämään.
Syitä on useampia, mutta jääköön ne nyt salaisuudeksi. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niinhän sä sanot täällä palstalla, että et vetäisi tahallisesti koskaan mattoa hänen altaan.
Mutta kukaan ei tiedä, et mitä tapahtuisi jos nainen ja sinä kohtaisitte toisenne samassa tilassa. Tuot selkeäst julki palstalla, että jokin sinua kiinnostaa tässä naisessa.
Mutta tiedätkö mikä, sinua estää tekemästä aloitetta johonkin suuntaan?
Uskon et sinua estää oma epävarmuutesi kaikista eniten.
Ja sit se kun sinä tiedät ennalta, et tulet saamaan rukkaset tai sanallisesti turpiin naiselta.
Sinua ei auta millään tavoin pakkomielteisyys, jota olet selvästi.
Kirjoittaminen ja muistelu on palstalla jokseenkin turhaa, mut tämä on minun mielipiteeni. Jos olen oikeassa ja leikitään, et tiedän kelle kirjoitan täs siivouksen lomassa. Tiedän, että et kelpaa naiselle kumppaniksi elämään.
Syitä on useampia, mutta jääköön ne nyt salaisuudeksi.Olen lähestynyt, tehnyt aloitteen ja vastakaikua saannut. Sitten kaikki menikin huolella pieleen. Kelpaan kyllä monelle mutten ilmeisesti kuitenkaan hänelle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiitos tästä ajatuksesta. Minä luotan ihmisiin naiivisti ja sen takia saan usein myös sanoinkuvallisesti selkääni. Minun on helppo tutustua ihmisiin mutta en tahdo päästää heitä lähelle koska se on se alue missä oikeasti saa siipeensä ja pahoin. Pelko tässä siis päällimmäisenä ajatuksena ja se ettei toiselle riitä sellaisena kuin on. Aitous tässä ihmisessä onkin se paras ja tunnen olevani ihmisen irvikuva häneen verrattuna. Tämä tunne vaan tuli pyytämättä, odottamatta ja on todella hankala käsitellä näitä kun pienet ihastumiset menee ohi alta aikayksikön, tämä ei ole sitä. Rehellisesti luulin etten ole kykeneväinen tuntemaan rakkautta kaiken kokemani jälkeen ja jotenkin tuli olo että tämä on taas jokin julma pila missä minua loukataan tai en ole tällaisen tunteen ja ihmisen arvoinen.
Voi sua ressu nyt! Ehkäpä kyseinen henkilö näkee sinut huolimatta traumoistasi?
Totta, naamiot ovat irvokkaita, mutta ne ovat naamioita ja varmasti hänkin joskus niitä käyttää. Naamiot ovat naamioita, eivät sinun oikeat kasvosi.
Kyllä teidän pitäisi edes vähän jutella rehellisesti. Jos ihailet hänessä aitoutta, niin eikö yhtään tunnu siltä, että voisit edes sen verran luottaa toisen hyväntahtoisuuteen että siitä selviät vahingoittumatta?
Ymmärrän kyllä pelon lähestyä ja satuttaa itsensä ja pettyä, mutta jos vertaat sitä elämään jossa olet todellakin menettänyt hänet ja mahdollisuuden rakkauteen jonka haluaisit itselkesi, niin kumpi oikeastaan pelottaa enemmän?
Reippaasti nyt vaan, meni syteen tai saveen, elämä on vähän tälläistä, koita nyt vähän vähemmän ottaa paineita ja iloita kun olet edes rakkauden löytänyt👍
Omaan silmään ihania nuo sinut tunteet, kyllä varmasti olet ihan hyväkin. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voi sua ressu nyt! Ehkäpä kyseinen henkilö näkee sinut huolimatta traumoistasi?
Totta, naamiot ovat irvokkaita, mutta ne ovat naamioita ja varmasti hänkin joskus niitä käyttää. Naamiot ovat naamioita, eivät sinun oikeat kasvosi.
Kyllä teidän pitäisi edes vähän jutella rehellisesti. Jos ihailet hänessä aitoutta, niin eikö yhtään tunnu siltä, että voisit edes sen verran luottaa toisen hyväntahtoisuuteen että siitä selviät vahingoittumatta?
Ymmärrän kyllä pelon lähestyä ja satuttaa itsensä ja pettyä, mutta jos vertaat sitä elämään jossa olet todellakin menettänyt hänet ja mahdollisuuden rakkauteen jonka haluaisit itselkesi, niin kumpi oikeastaan pelottaa enemmän?
Reippaasti nyt vaan, meni syteen tai saveen, elämä on vähän tälläistä, koita nyt vähän vähemmän ottaa paineita ja iloita kun olet edes rakkauden löytänyt👍
Omaan silmään ihania nuo sinut tunteet, kyllä varmasti olet ihan hyväkin.Ressu..:) en rehellisesti osaa sanoa mitä hän minussa aikoinaan näki mutta tiedän osittain miksi se ei ikäänkuin riittänyt. Puhuisin jos tulisi sellainen mahdollisuus ja yritin sellaista järjestää siitä onnistumatta, kerran kysyin miten olisi jos kahvittelisimme jossain ja vastaus ei ollut kieltävä muttei myöntäväkään. Sitten siitä kyselin niin tarkoitus oli vissin vastata kieltävästi vaikkei niin vastannutkaan. Helpoin olisi kun ihmiset puhuisi vaan suoraan ja selkeästi. Tilanne on siis menetetty tai niin solmussa ettei tästä enään valmista tule.
Ihan hyvä varmasti mutta tunteiden hallinta vielä vaiheessa. Hyvää iltaa sinulle! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ressu..:) en rehellisesti osaa sanoa mitä hän minussa aikoinaan näki mutta tiedän osittain miksi se ei ikäänkuin riittänyt. Puhuisin jos tulisi sellainen mahdollisuus ja yritin sellaista järjestää siitä onnistumatta, kerran kysyin miten olisi jos kahvittelisimme jossain ja vastaus ei ollut kieltävä muttei myöntäväkään. Sitten siitä kyselin niin tarkoitus oli vissin vastata kieltävästi vaikkei niin vastannutkaan. Helpoin olisi kun ihmiset puhuisi vaan suoraan ja selkeästi. Tilanne on siis menetetty tai niin solmussa ettei tästä enään valmista tule.
Ihan hyvä varmasti mutta tunteiden hallinta vielä vaiheessa. Hyvää iltaa sinulle!KAHVILLE!!😂😂😂👎
Olet umpirakastunut ollut ja pitkään ja kysyt naista KAHVILLE?!!
Tuo on taas sitä miehen logiikkaa, että heitetään jotain vähättelevää tai älytöntä kun yritetään leikkiä coolia.
Saat olla kiitollinen, ettei tullut kieltävää vastausta, vaan epämääistä muminaa joka viesti selvästi, että naista kiinnostaa, muttei mikään lattea kahvihetki lähi Teboilin baarissa.
Sama kun sanoisit naiselle suoraan:"En viitsi nähdä mitään vaivaa vuoksesi, et ole ihan niin kiinnostava, että kaipaisin seuraasi kauempaa kuin mitä kestää heittää kahvikupillinen huiviin saatika en edes keksiä kivoja treffisuunnitelmia, saatika mahdollisesti joutua maksamaan, mutta mennään käymään tuolla baarissa kahvilla, niin ehdin ottaan selvää kiinnostaako sua alkaa paneen kuiskaten tän vähän kiihottuneella äänellä kuvottavaa kahvinlöyhkäistä höyryä naisen naamalle läähättäen. Hyi h..vetti!
Tuolla naisella on kärsivällisyyttä todellakin, jos vielä vilkaiseekin sinuun ja vielä toistit typerän kutsusi toiveikkaana ikäänkuin hän olisi se idiootti!!
Epäiletkö, että nainen alkaa imeä rahapussiasi, jos peräti maksat bensat autostasi ja leffalipun lähikaupungissa? Oletan nimittäin että olet maalainen..hehheh
En itsekkään suostuisi tuollaiseen kutsuun, vaikka itse Ruotsin kuningas sen esittäisi ja tylyttäisin törkeästi, todennäköisesti en vastaisi mitään ja kääntäisin selkäni piilottaakseni v..umaisen kypsyneen suohinottoeleen..
Jos mielikuvituksesi ja treffikokemuksesi on tuota tasoa, niin kutsu nainen TREFFEILLE, määrittelemättömästi ja sitten kysy mitä hän haluaisi tehdä ja järjestät sen. Jos et halua sitä mitä nainen ehdottaa, niin sanot suoraan.
Kukaan ei kehota syytämään rahoja ja ilmaisia dinnereitä jokaiselle vastaantulevalle horolle, mutta kun on kysees joku tärkeä ja tutumpi, niin häntä varmaan jo uskaltaa kohdella HYVIN!
JEESUS AUTA!!!!! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eli olet oikeasti mies ja muunnat itsesi tarkoitushakuisesti jossain vaiheessa naiseksi. Sama juttu näissä aloituksessasi lähes joka kerta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hän on jo luopunut toivosta, ajatuksesta ja minusta.
Jos olet hän, joka roikkuu mielessäni aivan liikaa aika ajoin.
Minun on valitettavasti, pudotettava sinut maanpinnalle uskomuksiesi takia.
Olet oikeassa, vain muutamassa asiassa suhteeni:
Ehkä en ole ulkonäöltä ihannetyyppiäsi, mutta en minä ruma ole varsinaisesti naiseksi.
En tosin mielestäni, erityisen kauniskaan - nuorempana tätä olin huomattavasti enemmän.
Vaikka ulkokuori on vain pintakuorta meillä itse kullakin, niin se on meille useimmille naisillekkin tärkeää jossain määrin. Ja tässä tullaan siihen kohtaan, että et sinäkään täytä toiveitani ulkonäöllisesti joka vaikuttaa myös siihen fyysiseen vetovoimaan.
En mielestäni tunne sinua erityisen hyvn, mutta miten tämän nyt sanoisi mahdollisiman vähän loukkaamatta toista. Joskus ajattelemme elämässä, että joku henkilö ei kiinnosta meitä sen vertaa, jotta viitsisimme hänestä saada selville mitään.
Sitten se tapahtuu vain"eräänä päivänä" yllättäen ja" toisen kerran" sitten paljon myöhemmin. Näin sinut omin silmin hyvin läheltä, jos siis olet hän?
Sitten kuulin ihmiseltä, joka tuntee sinut paremmin, kuin koskaan itse olen tuntenut. Jotain sellaista, mitä en kerta kaikkiaan halunnut uskoa todeksi.
Nämä kaksi asiaa muuttavat, niin paljon asioita ja tulevat vielä tekemään välillemme hyvin pitkän matkan etäisyyden. Ja estävät välillämme kaiken suhteilun tulevaisuudessa. Lisäksi väärin ymmärrystä oli siinä asiassa, että koskaan en tuntenut sinuun, niin sanottua rakkautta. Ehkä kaikki, mitä tunsin oli jonkinlaista ystävyyttä.
Voi siis mahdollisiman hyvin ja jatka elämääsi, en ole nainen joka pystyy tarjoamaan sinulle rakkautta tässä elämässä.
- Anonyymi
Nyt ei kelpaa ulkonäkö, aiemmin oli kävelytyylissä vikaa tai naamassa arpi tai liian vanha ja mitä milloinkin, vikoja löytyy ja kuitenkin ilmeisesti joku on ihmisessä, joka kiinnostaa ja saa sydämen sykähtelemään.
Tyhjyys jää ja ikäväkin, vaikkei olisi mitään mahdollisuutta. Jonkinlainen tunne jää jonnekin mieleen vaivaamaan. - Anonyymi
Olet varmaan sitten itse aikamoinen adonis
- Anonyymi
onko kyse miten pitkästä suhteesta?oletko itse nainen vai mies?
- Anonyymi
No mitäpä luulet onko miehellä mitään saumaa koskaan ollutkaan kun täällä satuilee ja yrittää loukata muka salakavalasti?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No mitäpä luulet onko miehellä mitään saumaa koskaan ollutkaan kun täällä satuilee ja yrittää loukata muka salakavalasti?
No ei varmaan ku totuus paljastuu.
- Anonyymi
Etsipä sitten itsellesi sellainen ulkonäöllisesti haluamasi ja sydämesi haluamaton ja vietä hänen kanssaan ihan kivaa suhdetta.
- Anonyymi
Tähän se elämä yleensä ajaa toinen vaihtoehto on olla vaan yksin.
- Anonyymi
Aloituksen tekstissä.... et ulkonäöllisesti ole sitä mitä haluan... Sanoisin et ei jatkoon👎
- Anonyymi
miks ei kelvannut,jos ei ruma,mitä toiselta sitten puuttui,ulkonäöllisesti?
- Anonyymi
Ei yhtään mitään.
- Anonyymi
Yksikään ei ymmärtänyt aloitusta eikä minun pitäisi tästä olla yllättynyt. Keskitytte yhteen lauseeseen ymmärtämättä kokonaiskuvaa. Ei, se ei kaatunut mihinkään ulkonäöllisiin seikkoihin, statukseen tai muuhunkaan merkitsemättömään asiaan. Elämässä on muutakin kun ulkonäkö, raha ja status.
- Anonyymi
No mitkähän syyt tässä nyt on.. Aika sekavaa on selitys. Eli halloota halloo. Minä tiedän syyt mutta en sitten olekkaan tietoinen.. Ja mitäs me ei nyt sitten haluta? Sydän haluaa.. Mutta ei sitten haluakkaan.. Siis mitä. Tietääkö tämä ihminen nyt mitä hän itse haluaa ja luuleeko tietävänsä toisen puolesta mitä toinen mahdollisesti ei halua? Otappa uudelleen tämä kun en nyt ymmärrä mitä sinä haluat sanoa.
- Anonyymi
Esteitä on paljon minkäänlaiselle suhteelle, osa on hänen tiedossaan ja osa ei. Joskus ihminen haluaa jotain mikä ei voi tapahtua. Sen takia ristiriitaista, pomppuista ajatuksenkulkua kirjoituksen muodossa.
Sydämeni haluaa hänet mutta se ei riitä.
- Anonyymi
Miehelle vai naiselle?
- Anonyymi
Ihan hirveä viesti jollekin. Voiko vielä enemmän vielä loukata tuon tuolla. Toivottavasti nostaa keskisormen pystyyn nähdessään sinut.
- Anonyymi
Teilläkin kauhistelijoilla on oma makunne ja ihannetyyppinne, ettekä sitä ymmärrä. Joskus voi ihastua henkilöön kuitenkin, joka ei vastaa omaa ihastustyyppiä. Kaikilla on oma makunsa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Teilläkin kauhistelijoilla on oma makunne ja ihannetyyppinne, ettekä sitä ymmärrä. Joskus voi ihastua henkilöön kuitenkin, joka ei vastaa omaa ihastustyyppiä. Kaikilla on oma makunsa.
En kyllä tiedä onko minulla mitään ihanne tyyppiä. Kaikki ovat olleet niin erilaisia kuin olla vaan voin. Tosin mieheni on aika paljon saman näköinen kuin nuoruuden ihastus.
- Anonyymi
Oliko sun pakko kirjoottaa tänne tämä? Tuli paha mieli. En kelpaa ulkoisista syistä. Terkkuja sinne. Täytyy miettiä vastaanko sun viestiin enää mitään. 🥺
- Anonyymi
Mihin viestiin? Jos saan kysyä.
- Anonyymi
Älkää ihmiset ottako nokkiinne näitä viestejä, jotka ei ole teille tarkoitettu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älkää ihmiset ottako nokkiinne näitä viestejä, jotka ei ole teille tarkoitettu.
Jos joku tänne kirjoitaa.Mietikää kuinka monta nuorta tai aikuista on ? Kunka monella samat tunteet? Tai ei tunteita lainkaan? Joten jos tänne lähdet kirjoitaa,Vältämättä ainoakan vastaus ei ole sinulle!Niin kirjoitajia kuin vastaajia:On tuhansia ja tuhansia.Jos olet jätetty.Unohda koko juttu.Jos et pääse yli.Menen lyhyt terapiaan.Mitään syytä ei ole toivoa uutta kertaa? Miksi? Kaatuu samaan kuin ekalla kerralla.Ottakaa elämänne haltuun.Ryhdistäytykää.Maailma on avoi teille.Mies tai nainen joka teidät jätti.On jo uusi elämä, uudet suhteet.Te ette häntä enää kiinnosta.Elämä jatkuu hänellä.Te poljette paikalla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos joku tänne kirjoitaa.Mietikää kuinka monta nuorta tai aikuista on ? Kunka monella samat tunteet? Tai ei tunteita lainkaan? Joten jos tänne lähdet kirjoitaa,Vältämättä ainoakan vastaus ei ole sinulle!Niin kirjoitajia kuin vastaajia:On tuhansia ja tuhansia.Jos olet jätetty.Unohda koko juttu.Jos et pääse yli.Menen lyhyt terapiaan.Mitään syytä ei ole toivoa uutta kertaa? Miksi? Kaatuu samaan kuin ekalla kerralla.Ottakaa elämänne haltuun.Ryhdistäytykää.Maailma on avoi teille.Mies tai nainen joka teidät jätti.On jo uusi elämä, uudet suhteet.Te ette häntä enää kiinnosta.Elämä jatkuu hänellä.Te poljette paikalla.
Alottaja kirjoitti tekstinsä muodossa jollekin. Jos noin kirjoittaa niin oletettavaa on, että ihmiset vastaa hänelle kuin jollekin tuntemalleen. Hyväähän on, että alottaja voi selkeästi empaattisena ihmisenä tutkailla miten ihmiset hänen käytöksensä näkee. Helppoa anonyymisti.
- Anonyymi
en ole koskaan halunnut olla suhteessa.
- Anonyymi
Olisit vaan kertonut sen heti.
No jopas oli hersyvä.
- Anonyymi
Kehut mies omaa etovaa tekstiäsi.
- Anonyymi
Jäin miettimään tätä. On teillä paremmilla ihmisillä ongelmat. Että onneksi minun mies oli persaukiinen silloin kun tavattiin. Ja välillä kotiutettiin kädestä suuhun. Elettiin välillä minun rahoilla kokonaan. Nykyään mies tienaa lähemmäs 4 kertaa enemmän kuin minä saan koskaan mistään. Koskaan ole arvostellut minua sen takia.
- Anonyymi
Ja onneksi ollaan molemmat ihan yhtä vaatimattoman näköisiä. Ei senkään suhteen ole ollut mitään ongelmia. Voi laps raukkoja.
- Anonyymi
Millä paremmilla ihmisillä?
- Anonyymi
Kotiutettiin eli elettiin piti kirjoittaa.
- Anonyymi
Voisin niin omia tän itselleni. Olen sinulle sanonutkin, että sulla on oikeus odottaa myös ulkonäöllisesti sellaista naista, joka vastaa toiveitasi ja on sinulle sopiva. Tiedän, että rakastat mua ja varmaan särjin sun sydämen tämän kesän aikana, vaikka et asiaa suoranaisesti koskaan myöntänytkään, mitä nyt kerran sanoit että tunteita on. Tunteita on mullakin sua kohtaan paljon, välitän susta ja toivon sulle hyvää. Tiedät kuitenkin, että olen sitoutunut perheeseeni, eikä mikään mahti maailmassa saisi mua sitä rikkomaan. Toivoin, että voitaisiin jatkaa hyvinä ystävinä, mutta näyttää siltä, ettei se ole mahdollista. Kaikkea hyvää, ja mäkin sua, en vaan siten kuin parisuhteeseen vaaditaan.
- Anonyymi
No, nyt oli trollilta ilkeä viesti. Oon jonkin verran tässä seurannut palstalla käytyä keskustelua ja niin on näemmä trollikin, melkein osas odottaa tämmöistä viestiä, kun empaattisena ihmisenä voi nähdä senkin kuinka voi kaivaa ilkeimmät ja huonoimmat puolet esiin. Mutta niin, ehdottomasti ilkein alotus mitä palstalta oon vähään aikaan lukenut ja trolli, koska siis kukaan tervejärkinen ei kirjoita ja ajattele noin.
- Anonyymi
No siis, ei se mitään
https://m.youtube.com/watch?v=jP0xyCMRlAc- Anonyymi
Voi kun vois vaan kelata taaksepäin alkukesään ja oltais taas vaan niitä hyvänpäivän tuttuja! Anteeksi että satutin sinua 💔
- Anonyymi
Kerropas nyt mikä mielestäsi on suhde?
Tuo mitä väität ettei se ollut suhde on ihan ällistyttävän suurta itsepetosta.
Uskottelet myös etten tiedä miten sängyssäsi on näiden vuosien varrella vieraillut muitakin tyyppejä.
Uh olen niin väsynyt sinuun ja tunteisiisi jotka keikahtelevat äärilaidasta toiseen.- Anonyymi
Suhde on kun kaksi ihmistä pitää toisistaan ja haluaa viettää aikaa yhdessä, suunnittelevat tulevaisuutta, lyhyttä tai pidempää, ilman muiden kanssa sekoilua.
Et ole ollut sängyssäni, eikä kukaan muukaan, eikä se muutenkaan ole sinun asiasi koska emme ole olleet suhteessa. Ailahteleva olen kyllä, tunteet sinua kohtaan on kuitenkin aina samat ja muuttumattomat.
- Anonyymi
Jatkoa / kannanottoa vielä näkemykseesi, vaivana sinulla se mitä mielestäsi tunnet sydämessäsi melkoisella varmuudella tuntematonta naista kohtaan.
Tänäpäivänä me ihmiset olemme hyvin ulkonäkökeskeisiä, suurimmalle osalle ihmisistä ulkonäkö näyttää merkitsevän kaikkea tai ainakin aivan liikaa.
Aivan kuin sydämen valittu, muuten kiinnostavan ihmisen täytyisi olla jonkinlainen näyttelyesine. Mutta unohdamme erään asian. Ulkonäkö on vain ihmisen pintaa, se ei merkitse eikä mielestäni lujita kahden ihmisen suhdetta millään tavalla.
Ulkonäkö merkitsee jokaiselle ihmiselle jotain, sydämen valitussa tai kiinnostavassa ihmisessä on luonnollisesti oltava, jotain mikä sinua vetää hänen puoleensa. Mutta ulkonäköä tärkeämpää on useimmiten, yhteenkuuluvaisuuden tunne, puheyhteys, samankaltaisuus, kemia toiseen ihmiseen.
Mitä sitten haetkin tuosta toisesta ihmisestä? Et ole lähelläkään häntä ihmisenä, jos aikeesi ovat pimennossa tai jos haet vain seksiä, jota vailla olet.
Kysymys kuuluukin? Olisitko valmis seksiin, ventovieraan naisen kanssa ja
toimimaan hetkessä kuin robotti eikö sinua haittaisi yhtään, se kun mitään suhdetta teillä ei ole eikä ole koskaan ollutkaan. Minä en lähtisi pelkän seksin takia enää, yrittämään mahdotonta, jota ei voi saada täysin vieraalta ihmiseltä.- Anonyymi
En ole valmis seksiin ihmisen kanssa joka haisee tai tuoksuu väärälle. Olkoon vaikka kuinka paljon kemiaa. Siihen ei ulkonäkö vaikuta. -ei ap
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ole valmis seksiin ihmisen kanssa joka haisee tai tuoksuu väärälle. Olkoon vaikka kuinka paljon kemiaa. Siihen ei ulkonäkö vaikuta. -ei ap
Kuule tosta sun ei tarvitse olla huolissasi oon varma siitä
- Anonyymi
Nyt haluaisin tietää miten kauan olet Hänet tuntenut?
- Anonyymi
En voi sanoa, että tunnen hänet hyvin.
En voi sanoa myöskään, että olemme hyvän päivän tuttuja.
Elämä vain heitti, hänet tielleni hyvin kauan aikaa sitten.
Mitään fyysistä suhdetta, en ole kokenut häneen - eikä se ole ollut mielessäni koskaan tositarkoituksella, koska en sitä edes älynnyt kaivata.
Pidin hänestä tästä huolimattai, paljon ihmisenä joskus muinnoin.
Mutta hänkään, ei ole tyyppiäni romanttisessa mielessä. - Anonyymi
Noin kolmisen vuotta hän on ollut tietoisuudessani.
- Anonyymi
Hyvä että tajusit
- Anonyymi
Miten joku voi kirjoittaa saman aikaan sekä noin rumasti että kehua toista. Hyi vi.tu mikä tyyppi. Onneksi en tunne tuollaisia.
- Anonyymi
Voi nyyh😄
- Anonyymi
Tämäkin varmaan miehelle.
- Anonyymi
Mieheltä on aloitus.
- Anonyymi
Tuon aloituksen luettuaan varmasti monelle lukijalle tuli paha mieli mutta sehän siinä oli tarkoituskin ja kertoo myös aika paljon millaista porukkaa näillä huuhaa palstoilla pyörii. Uskon kuitenkin ihmisen hyvyyteen ja ajattelen että tuon aloituksen kaltaisia ihmisiä on vain yksi miljoonasta. Helpompi näin omaa elämäänsä elää. Toivottavasti emme koskaan tule kohtaamaan ulkomaailmassa.
- Anonyymi
Kertoo vaan että ihmiset on kasvatettu pumpulissa eivätkä ole kohdanneet elämässä mitään pahuutta.
Eiap - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kertoo vaan että ihmiset on kasvatettu pumpulissa eivätkä ole kohdanneet elämässä mitään pahuutta.
EiapJa sinunko mielestä parasta ihmiselle on se, mitä enemmän hän kohtaa pahuutta. Aivan järjetön kirjoitus ja hulluudella kuulostaa. Mitä myöskään tiedät kenenkäkin ihmisen kokemuksista, pahoista tai hyvistä. Minusta hyvyyteen tulee pyrkiä ja estämään muita kokemasta pahuutta ja hyvyyttä on ennenkaikkea se, että jos on kokenut vääryyttä ja pahuutta, niin ei halua muiden kokevan sitä samaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja sinunko mielestä parasta ihmiselle on se, mitä enemmän hän kohtaa pahuutta. Aivan järjetön kirjoitus ja hulluudella kuulostaa. Mitä myöskään tiedät kenenkäkin ihmisen kokemuksista, pahoista tai hyvistä. Minusta hyvyyteen tulee pyrkiä ja estämään muita kokemasta pahuutta ja hyvyyttä on ennenkaikkea se, että jos on kokenut vääryyttä ja pahuutta, niin ei halua muiden kokevan sitä samaa.
Se oli sinun mielipide se ensimmäinen lause. Et toteuta itse sitä mihin toivot ihmisten pyrkivän.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se oli sinun mielipide se ensimmäinen lause. Et toteuta itse sitä mihin toivot ihmisten pyrkivän.
Kannattaisiko anonyymipalstalla muistaa, että et kirjoita jollekin tuntemallesi vaan keskustelet muiden kanssa. Sanoisinkin, että älä luule minusta mitään vastauksena kuitenkin, että toteutan ja ainakin pyrin toteuttamaan hyvyyttä ja oikeudenmukaisuutta. Olen ihan samaa mieltä kuin tuo aiempi kirjoittaja tuossa, että jos tämmöisen alotuksen tänne kirjoittaa niin monelle se aiheuttaa kauhistusta ja pahaa mieltä. Ja kyllähän tänne purkaa voi omia asioitaan, mutta enempi täällä varmaan pohditaan asioita yleisellä tasolla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
EiapKeksittyjä satuja, ei kannata uskoa!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kannattaisiko anonyymipalstalla muistaa, että et kirjoita jollekin tuntemallesi vaan keskustelet muiden kanssa. Sanoisinkin, että älä luule minusta mitään vastauksena kuitenkin, että toteutan ja ainakin pyrin toteuttamaan hyvyyttä ja oikeudenmukaisuutta. Olen ihan samaa mieltä kuin tuo aiempi kirjoittaja tuossa, että jos tämmöisen alotuksen tänne kirjoittaa niin monelle se aiheuttaa kauhistusta ja pahaa mieltä. Ja kyllähän tänne purkaa voi omia asioitaan, mutta enempi täällä varmaan pohditaan asioita yleisellä tasolla.
Täyttä paskaa, niin ilkee paha ja vaarallinen kuin olla ja voi!
- Anonyymi
Kamalaa luettavaa, toisen aliarviointia. Tiedoksesi et voi puhua toisen suulla.
- Anonyymi
Hän josta kirjoitin on ulkoisesti ja sisäisesti parasta mitä luoja on koskaan maan päälle luonnut. Ei ollut tarkoitus pahoittaa kenenkään mieltä kirjoituksellani ja olen pahoillani tästä. Sanamuotoon kirjoitettu tunteiden myrsky joka herätti myrskyn myös palstalla. Vähän olen ihmeissäni kuin noin pitkästä tekstistä onnistuitte poimimaan vaan yhden asian joka liittyi ulkonäköön, kertoo ehkä enemmän lukijasta/kommentojasta kun itse kirjoittajasta.
Miehelle osoitettu tämä "julma, kamala, ilkeä" aloitus.
-Aloittaja- Anonyymi
Vaikutat tosi itsekeskeiseltä, et osaa ottaa toisen tunteita huomioon tai osaa pitää tunnetiloja yhteisinä, etkä herättää toisessa tunteita. Seilaat tunteiden meressä yksinäsi ja mahdollisuudet molemminpuoliseen rakkauteen vaan lipuvat ohitsesi toinen toisensa jälkeen.
Monet pinnalliset ihmiset kuvittelee, että rakkaus syttyy pelkästä olemuksesta, seksuaalikemiasta ja ulkonäöstä ja sen pitää riittää suurinpiirtein elämän loppuun saakka. Kun valehtelet itsellesi että toisen ulkonäkö on syy miksi suhde ei onnistu, vaikka todellinen syy on, ettet pysty luomaan tunnesidettä molemminpuolisesti, niin olet todella hakoteillä pahasti.
Sellaiaen ihmisen kanssa joka elää vaan omissa tunnepöllyissään, ei voi olla mitään aidosti yhteistä. Hänessä ei ole tarttumapintaa intiimille yhteydelle. Lopulta toinen kyllästyy odottelemaan.
Rakkaus on yhteinen tunnetila, ennenkaikkea.
Koita harjoitella empatiaa ja toisen tunteiden huomioimista ja lopeta valehtelu itsellesi. Omatkin tunteesi selvenevät, kun keskityt välillä muihin, kun niissä vellomiseen. Sitä on tyyneys. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vaikutat tosi itsekeskeiseltä, et osaa ottaa toisen tunteita huomioon tai osaa pitää tunnetiloja yhteisinä, etkä herättää toisessa tunteita. Seilaat tunteiden meressä yksinäsi ja mahdollisuudet molemminpuoliseen rakkauteen vaan lipuvat ohitsesi toinen toisensa jälkeen.
Monet pinnalliset ihmiset kuvittelee, että rakkaus syttyy pelkästä olemuksesta, seksuaalikemiasta ja ulkonäöstä ja sen pitää riittää suurinpiirtein elämän loppuun saakka. Kun valehtelet itsellesi että toisen ulkonäkö on syy miksi suhde ei onnistu, vaikka todellinen syy on, ettet pysty luomaan tunnesidettä molemminpuolisesti, niin olet todella hakoteillä pahasti.
Sellaiaen ihmisen kanssa joka elää vaan omissa tunnepöllyissään, ei voi olla mitään aidosti yhteistä. Hänessä ei ole tarttumapintaa intiimille yhteydelle. Lopulta toinen kyllästyy odottelemaan.
Koita harjoitella empatiaa ja toisen tunteiden huomioimista ja lopeta valehtelu itsellesi. Omatkin tunteesi selvenevät, kun keskityt välillä muihin, kun niissä vellomiseen. Sitä on tyyneys.Ja aloitus oli muiden mielestä ilkeä..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja aloitus oli muiden mielestä ilkeä..
Ei se mun mielestä ollut.
Itseäni ei edes ärsytä ulkonäkökeskeisyys, joillekkinhan se on tärkeää halun kannalta. Monia täälä tietenkin haittaa varsinkin jos oma ulkonäkö ei ole sitä parhainta luokkaa, niin sattuuhan tuollainen ylimielisyydeksi luettava kirjoitus muihinkin. Kai nyt sen tajuat? Siitäkin otit vaan itseesi ilman, että tajusit muiden närkästystä ihan luonnollisena reaktiona.
Totuus satuttaa, vai mitä? Sinuakin. Ei ole helppoa kuulla olevansa itsekeskeinen ja vajaamittainen tunteellisesti. Mutta se on ihan normaalia, jos vaan haluat kasvaa ja kehittyä ihmisenä aikuisen mittoihin. Sentään pääset helpolla, kun joku anonyymi kusipää siitä sulle huomauttaa, eikä esim joku läheisempi ihminen.
Sun kannattaa miettiä tota mitä kirjoitin ja niellä lapsellinen ylpeytesi. Jos rakkautta mielit saada.
Niin totta, kun olenkin vanha ja ilkeä ämmä ja silti varsin rakastettava ihminen😃❤
P.s kahville? Ite voisin jonkun homokaverin just kutsua kahville, ei tainnut nyt mies ihan haluta heittää kahvilaläppää sun kans viimesistä kissanristiäisistä😂😂😂🌚 Tai tuskin lespoakaan saat tuolla houkuteltua ansaasi, buaahaaahaahaaaa..mut uskalsit silti jotain yrittää, siitä pinnat. Ihmiset on nykyään kuule aika kranttuja ajastaan ja vaativia. Olisit pyytänyt laskuvarjohyppäämään, ihan varmasti olisi lähtenyt... - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei se mun mielestä ollut.
Itseäni ei edes ärsytä ulkonäkökeskeisyys, joillekkinhan se on tärkeää halun kannalta. Monia täälä tietenkin haittaa varsinkin jos oma ulkonäkö ei ole sitä parhainta luokkaa, niin sattuuhan tuollainen ylimielisyydeksi luettava kirjoitus muihinkin. Kai nyt sen tajuat? Siitäkin otit vaan itseesi ilman, että tajusit muiden närkästystä ihan luonnollisena reaktiona.
Totuus satuttaa, vai mitä? Sinuakin. Ei ole helppoa kuulla olevansa itsekeskeinen ja vajaamittainen tunteellisesti. Mutta se on ihan normaalia, jos vaan haluat kasvaa ja kehittyä ihmisenä aikuisen mittoihin. Sentään pääset helpolla, kun joku anonyymi kusipää siitä sulle huomauttaa, eikä esim joku läheisempi ihminen.
Sun kannattaa miettiä tota mitä kirjoitin ja niellä lapsellinen ylpeytesi. Jos rakkautta mielit saada.
Niin totta, kun olenkin vanha ja ilkeä ämmä ja silti varsin rakastettava ihminen😃❤
P.s kahville? Ite voisin jonkun homokaverin just kutsua kahville, ei tainnut nyt mies ihan haluta heittää kahvilaläppää sun kans viimesistä kissanristiäisistä😂😂😂🌚 Tai tuskin lespoakaan saat tuolla houkuteltua ansaasi, buaahaaahaahaaaa..mut uskalsit silti jotain yrittää, siitä pinnat. Ihmiset on nykyään kuule aika kranttuja ajastaan ja vaativia. Olisit pyytänyt laskuvarjohyppäämään, ihan varmasti olisi lähtenyt...Olet kylläkin pystyyn katkeroitunut keski-ikäinen mies ja tuo ”lespo”-maneerisi on yhtä tuttu kuin se maneeri, että kuvittelet jonkun ulkonäön haukkumisen olevan hänen itsetunnolleen kohtalokkain juttu maailmassa. Säälin sinua.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Koita harjoitella empatiaa ja toisen tunteiden huomioimista ja lopeta valehtelu itsellesi. Omatkin tunteesi selvenevät, kun keskityt välillä muihin, kun niissä vellomiseen. Sitä on tyyneys.Erittäin osuva vastaus!!
Aloittaja, tavata tätä kirjoitusta. Lue se huomenna uudelleen, kopioi itsellesi.
Siinä on tarkkanäköisyyttä! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Erittäin osuva vastaus!!
Aloittaja, tavata tätä kirjoitusta. Lue se huomenna uudelleen, kopioi itsellesi.
Siinä on tarkkanäköisyyttä!Tavaa siis piti kirjoittaa.
- Anonyymi
Tunteet ovat monimutkaisia ja ristiriitaisiakin usein. Toista voi rakastaa, vaikkei ole rakastunut, ei ole sitä kemiaa ja järkisyytkin ovat vastaan. Ystävyyssuhde oli ennen romanttisen rakkauden keksimistä tärkein suhde kahden ihmisen välillä.
- Anonyymi
Tunteet ovat monimutkaisia ja ristiriitaisia. Jos toista rakastaa henkisellä tasolla ilman fyysistä kemiaa ja ärsyttävyydestä huolimatta, eikö tämän kanssa kannattaisi alkaa kaveriksi kuitnkin. Ystävyyssuhde oli ennen romanttisen rakkauden keksimistä tärkein kahden ihmisen välinen suhde. Kai se nyt nykyään jo mieheltä ja naiseltakin onnistuu.
- Anonyymi
Jos sitä kemiaa ja fyysistä vetovoimaa on sellaisen kanssa ei voi ryhtyä kaverisuhteeseen.
- Anonyymi
Kukkien yö
- Anonyymi
En minä mies sinua ottaisi, vaikka olisit ainut ihminen maailmassa! Taidat olla psykoosissa!
- Anonyymi
Hyvin voisin kuvitella tuon tekstin olevan sinun näppäilemiä. Niin se taitaa olla. Ikuinen jos.
- Anonyymi
Minkä noista teksteistä? Joku taisi minun näppäilemä ollakkin. Aloitus voisi olla sinun kynästä.
- Anonyymi
Kukaan muu kirjoita noin. Jossista ollaan samaa mieltä mutta ei se ikuinen voi olla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kukaan muu kirjoita noin. Jossista ollaan samaa mieltä mutta ei se ikuinen voi olla.
Mistä ihmeen jossista? Mitä mieltä olen Jossista? Mitä mieltä itse olet jossista? Jossi vai jos?
- Anonyymi
Tsemppiä aloittajalle ! Teit loppuikäisen vaikutuksen. En unohda tätä koskaan.
- Anonyymi
Et kai sitä kulta tällaista paskaa lue. Itse vähän selailin.
- Anonyymi
Tämä kertoo "Et ulkonäöllisesti ole sitä mitä haluan" aika paljon kirjoittajan iästä.
26 veikkaan. - Anonyymi
Aloittajalle: olitpa mies tai nainen, ihan sama, sen puolesta kenelle olit tuon kirjoittanut niin haista kuule pitkä paska. Ihan alkoi vit***** sen toisen puolesta. Harvoin näin käy mutta kerta se on ensimmäinenkin.
Ja nyt tietokone kiinni lopullisesti näille palstoille. - Anonyymi
Jep, tästä on hyvä aloittaa perjantai päivä ...
- Anonyymi
Tännehän on taas luotu kokonainen maailma.
Näyttää siltä että joku on eilen pitänyt rokulipäivän töistä ja hienon ketjun kirjoittanut.
Jos arvostella saa, niin tuo esim ei toimi, että mukamas noin moni ihminen olisi nyreissään ja loukkaantunut ap:n tekstistä. varmaan mikään reaktioista ei ole aito. Eihän tuo aloitus ollut edes ilkeän muotoon kirjoitettu. Arvioisin kuitenkin ketjun kirjoitukset arvosanalalla 9 versus sitten sen ihana mies -naisen löpinät, jotka ovat keskustelupalstaa ihtiään. - Anonyymi
Kaikkia ihmisiä ei vaan ole tarkoitettu yhteen, ihan sama miten paljon sopivia yhtäläisyyksiä tai ei sellaisia on olemassa. Suhde on kuitenkin erilainen kuin joku hetken hupi ja siihen ei pidä sitoutua jos ei ole valmis.
- Anonyymi
Ja miten tässä on kyse mistään haastamisesta? toki riitaa voi haastaa, varsinkin kun se toinen osapuolikaan tuskin haluaa mitään yhteisiä hetkiä viettää. kuulostaa joltain holhous tai hoitosuhteelta enemmänkin. tarvittaessa voi vaikka viranomaisia tai poliisiakin työllistää.
- Anonyymi
Oletpa vitun tyhmä!
Miehet ottavat ulkonäön perusteella kumppanin itselleen. Luonteesta viis.
Itse en jaksaisi 2minuuttia kauempaa katsella miestä joka olisi vaikka maailman komein mutta jutut olisivat typeriä /käyttäytyisi tyhmästi.
Turhaa kirjoittaa mistää kaipauksesta ja samalla kirjoittaa " et ole minua varten " , sekin on typerää.- Anonyymi
Niinpä. Luonne on tärkeämpi kuin ulkonäkö. Myös kaveria etsittäessä.
- Anonyymi
Hah hah, salli minun nauraa .... et usko tuohon itsekään. Kyllä sinäkin naisesi valitset ulkonäön perusteella, ei rumilus herätä minkäänlaista ihastusta. Sitten voit vain toivoa että se kympin nainen on myös ihana luonteeltaan. Joskus tulee huteja. Näin se vain menee ....
- Anonyymi
Ehkä kannattaisi kunnolla tutustua ensin.
- Anonyymi
Oletpa vähän elämässä oppinut. Sitten kun oikeasti rakastut, huomaat, että ulkonäkö ei ole se tärkein juttu.
Ihastuminen on eri asia kuin todellinen rakkaus. - Anonyymi
Ei kukaan suoraan toiseen rakastu. Ensin ihastutaan ja sitten se muuttuu rakkaudeksi jos muuttuu ikinä. Useinkaan ei muutu. Parempi niin.
- Anonyymi
Ihmisethän ei tyypillisesti helposti usko asioihin mitä eivät ole itse kokeneet. Kyllä rakastua voi ensisilmäyksellä, kaikki ei kohtaa sellaista että kokisivat semmoisen. Joskus voi kuitenkin miettiä, että voiko joidenkin muiden kokemukset olla todellisia, vaikka itse ei olisi niitä kokenutkaan. Se, että rakastuminen muuttuisi rakastamiseksi niin se on sitten eri juttu. Toisaalta alottaja, joko itsenään tai jonakin toisena esiintyen ei tiedä rakkaudesta hölkäsen pöläystä.
- Anonyymi
Samaa mieltä, siksi en koskaan ole ollutkaan rakastunut vaikka en nuori enää ole.
- Anonyymi
Toivottavasti kaivattusi on lukenut aloituksesi ja tietää sen olevan sinulta. Ei varmaan jää hän sinua kaipaamaan.
- Anonyymi
En tiedä mutta onkohan ihan sairaan typerä idea tilittää kyseiselle ihmiselle jos se sinua vaivaa??
- Anonyymi
Ulkonäön moittiminen on valtava loukkaus ketä kohtaan tahansa.
- Anonyymi
Et ole hän. Silti meitä on monta samassa tuskassa... Läsnäolo oli nimenomaan se mistä hänen kanssaan toimi, ja mistä hänkin näytti nauttivan. Jotkut ihmiset syö energiaa, toiset ei aiheuta mitään reaktiota, ja hyvin harvoin kaksi ihmistä molemmat saavat toisensa energiat hetkessä pulppuamaan ja varastot lataamaan. Me teimme sen toisillemme. ♥️
En ole ulkonäöllisesti enkä iältäni lähellekään sitä mitä hän etsii. Silti huomasin usein seksuaalisia eleitä ja elektronit välillä kipinöi. En usko hänen pitävän ulkonäköä (ellei sitten lisääntymismielessä) TODELLISENA esteenä. Olen kuitenkin sisäisesti jotain tärkeämpää; arvomaailmat kohtaa, olen kiltti, ahkera ja jämäkkä, luulen pystyvämme tukemaan toisiamme henkisesti ja älyllisesti. Ja silti osaisin luultavasti antaa sen tietyn vapauden mitä hän tarvitsee, ettei hukuta itseään parisuhteessa.
Voisin myös kuvitella hänen joskus ajatellen: ”tapasi toimia repisi minut riekaleiksi jos olisimme suhteessa.” Olen hymyilevä, silmät loistaa kun innostun ja tykkään ihmisistä. Moni tulkitsee sen flirtiksi, mutta ei se ole ”sellaista” flirttiä vaan tapa vuorovaikuttaa. Jos saisin ”loistaa” kotona, vähenee tarve automaattisesti ulospäin. Johonkin sisäinen intohimoisuus purkaantuu. Hän reagoi joskus pienellä kiristymisellä ja poistui muualle tekemään töitä noissa tilanteissa, tai vaipui omaan kuplaansa. Joskus mietin olisiko hän voinut olla mustasukkainen? Jos olisimme olleet suhteessa, asiasta olisi juteltu ja hoidettu asia niin, ettei se aiheuta hylkäämisen pelkoa ilman että kadotan itseäni.Luulen (en tiedä!), että työminän takana tempperamenttisempi, tunteellisempi, paljon herkempi, jostain syystä jossain asioissa haavautunut minä. Mikroilmeistä näkyi joskus viitteitä noista. Ei minua pelota tunteen vahvuus tai herkkyys.
Itse näen, että elämäntilanteet on haaste, muttei este. Kyse on lähinnä siitä hyväksyykö vain perinteisen parisuhteen mallin vaihtoehtona, vai osaako ajatella out-of-box ja osaako nähdä, että mallia muutetaan elämän mukaan. Näen, että suhteen (ainakaan yrittämisen) AINOA todellinen este on se, että hän ei halua tai ei ole ainakaan valmis osoittamaan tahtoaan. Se on ainoa syy miksi päästän irti.- Anonyymi
Miten niin olet kiltti kun haukuit ulkonäkönsä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten niin olet kiltti kun haukuit ulkonäkönsä?
En ole haukkunut kenenkään ulkonäköä, vaan ap (eikä hänkään visisin muuta kuin vihoissaan).
Sanoin, etten itse yllä ulkonäölläni sille tasolle mitä kuvittelisin hänen hakevan….
- Anonyymi
Raati on puhunut. Olen empatiakyvytön, ulkonäkökeskeinen, ilkeä, itsekeskeinen ja kykenemätön ymmärtämään ketään muuta. Rumakin kaiken lisäksi. Onneksi te selkeästi olette empatiakykyisiä, ette loukkaannu turhasta, olette positiivisia, auttavaisia ja parannatte tällä tyylillänne maailmaa.
- Anonyymi
Minähäiriöinen taidat olla. Aloitus ei ollut kenellekään, joten ei ne kommentitkaan ole kenellekään. Vaikutat hieman itsekkäältä, mutta se on iässäsi ihan normaalia. Elämä karistaa liian kuset kyllä päästä.
- Anonyymi
Ihmettelen mikä tarve ihmisellä on valita toisen puolesta mikä on tarpeeksi hyvää et voitte olla yhdessä. Pitäisi sen verran luottaa siihen, et toinen tietää mitä haluaa.
Omiin tunteisiin pitäis luottaa. Tietysti siinä on riski et menee rikki. Mutta jos pelkää sitä niin paljon ettei uskalla kokea mitään, jää paljosta paitsi. Hymyistä, hellyydestä, suudelmista. Kaikesta siitä mikä tekee elämästä elämisenarvoista. Samalla allekirjoittaa sen et jää yksin eli saa vain sen rikkinäisen sydämmen yksin.
Mikään ei ole sen parempi tunne, kuin se et jaka kokemukset ja on joku joka hymyilee sinulle ja saat hänet nauramaan. Se loiste toisen kasvoilla kun on rakastunut, on parasta.
Miksi siis jättää elämättä elämän parhaat hetket? Anteeks, mut en ymmärrä.
Tietysti sitä kaikki mokailee, mutta kannattais oppia jotain omista mokista.- Anonyymi
Kiitos.
- Anonyymi
'et ole ulkonäöllisesti sitä mitä haluan', samat sanat ruma alakerran ämmä. Ja sun puhees erityisesti on todella vastenmieliset ja hahaa et mua saa KOSKAAN. 😂
- Anonyymi
Rakastunut mieli sulkee pois kaiken mikä ei ole samaa mieltä . Se on käsittämätöntä mutta totta .
- Anonyymi
Aloituksessa oli kyllä mielestäni myös hyvää ja ajattelemisen arvoista asiaa. Ensinnäkin kun ap miettii, että tuo toinen ei ole ulkonäöllisesti häntä viehättävä niin se osoittaa, että hän ei rakasta tuota naista. Sillä tosi rakastunut ei piittaa ulkonäöstä. Lisäksi vaikka suurimmalle osalle ulkonäkö ei oo niin tärkee asia, niin täytyy muistaa, että tietyissä piireissä ulkonäkö on tosi tärkee juttu. Alottaja voi olla mies, joka on esim. ammattinsa puolesta tottunut naisten ihailuun ja on komea tai vähemmänkin komea niin katsoo paljon ulkonäköä. Viitteitä tämmöisestä saa kun hieman tarkkailee tai tutustuu mieheen tai hänen kavereihinsa. Tuollaisissa tilanteissa alkuhuuman jälkeen, kun naisia tulisi ovista ja ikkunoista niin kyllä siinä toinen sivuun jäisi ja suurine tunteineen olis sangen ikävä asia. En sano, että kaikki olis tuommoisia tai toimis noin, parhaiten tuommosen huomaa toista tarkkailemalla tai just ehkä kavereitaan kuuntelemalla. Alotukseen palatakseni, niin uskon että jokainen nainen haluaa tuntea itsensä ihastuttavaksi rakastamansa miehen silmissä ollakseen onnellinen suhteessa. Alottaja ei näe naista viehättävänä eli ei ap:n tilanne mielestäni toimisi. Joku toinen mies voisi nähdä tuon naisen ihastuttavana ja haluttavana, vatsamakkaroista ja arvista tms.huolimatta.
- Anonyymi
Et halua hän ei halua he eivät halua jne.
- Anonyymi
Totta. Kaikessa kun on kyse haluamisesta niin jos joku osapuoli ei halua, niin puheet haluamisesta voi jo lopettaa.
- Anonyymi
Itseäni jäi vähän vaivaamaan, että mikähän tämä out-of-the-box ajattelumalli on? Jos ollaan parisuhteessa niin silloin siihen panostetaan kunnolla ja ollaan rehellisiä ihan kaikesta, ei leikitä toisen tunteilla tai veivata jotain juupaseipäs meininkiä, vaan ollaan yhteisymmärryksessä asioista. Ja miten tahtoa voi osoittaa jos kuvio on muutenkin sekava tai mitään yhteyttä välillänne ei ole nimeksikään?
- Anonyymi
oisko tää biisi
https://www.youtube.com/watch?v=WRuMZwDoMuI
Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih577310Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7393577Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.3651937Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1641805- 861449
Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens841391- 911290
Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2621251Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631247- 811154