Oletko tyytyväinen tämän hetkiseen seksielämääsi ?
K-18 osastoa
34
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Nyrkki-Kyllikkiin
- Anonyymi
Naurua ..... hyvä vastaus
- Anonyymi
Sinkkuna olen ollut jo pitkään, rehellisesti jos vastaan niin en ole. On ollut muutama yhden illan juttu mutta eipä muuta. En jaksa kapakoissa enää pyöriä ja Tinderin poistin. Tällä nyt mennään. Mieheltä tämä.
- Anonyymi
Itse etsin juurikin seksiseuraa tinderistä ja yllättävän paljon sitä onkin löytynyt. Tyytyväinen olen. Aina saan naista kun siltä tuntuu.
- Anonyymi
Ei valittamista :)
- Anonyymi
Olen vaikka paremminkin voisi pullat olla uunissa ...
- Anonyymi
Ihan ok
- Anonyymi
En, känsäkin jo käteen tuli 😁
- Anonyymi
😂😂
- Anonyymi
Ei hätää. Minulle tuli haavauma ihan jonnekin muualle. Se on siinä paljon kiusallisempi kuin kädessä...
- Anonyymi
Yhyy, ainut toivo miesten lehti, auttakkee, byääh 😭
- Anonyymi
Väärä osio
Lapsilta kielletty
Eikä turhaan
- Anonyymi
Aloittajalle, älä käännä veistä haavassa jos ymmärrät mitä tarkoitan.
- Anonyymi
Täh ? Ihan normi kysymys, pahoittiko joku jo mielensä ? Ei tähän ole pakko vastata.
- Anonyymi
Eipä tässä voi henkseleitä paukutella
En oikeastaan. Viime kerrasta nimittäin vuosia. VUOSIA😟
Vajaa 12 vuotta, kuten mulla? Muutamaks vuodeks halut katos kokonaan. Siihen on syynsä jota en nyt avaa. Nyt... Joo ja ei.
Lauruska kirjoitti:
Vajaa 12 vuotta, kuten mulla? Muutamaks vuodeks halut katos kokonaan. Siihen on syynsä jota en nyt avaa. Nyt... Joo ja ei.
Reilut 8v.😬eli on saanu pöly kertyä, joskus huiskauttanu isompii mäkeen, harvoinpa sitäkään.
TARJA1976 kirjoitti:
Reilut 8v.😬eli on saanu pöly kertyä, joskus huiskauttanu isompii mäkeen, harvoinpa sitäkään.
😂🤣😂
- Anonyymi
Tällä pärställä pitää sanoa että olen tyytyväinen.
- Anonyymi
Enpä oikeastaan. En ole kuuminta hottia..
- Anonyymi
Ei tällä naamalla voi kuin kusta muuntajaan 😂
- Anonyymi
Älä nainen tee sitä! Tsemppiä kuitenkii
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älä nainen tee sitä! Tsemppiä kuitenkii
Piti jo päästä piruilemaan. Mistä päättelit että hän on nainen ?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Piti jo päästä piruilemaan. Mistä päättelit että hän on nainen ?
Mies olen
- Anonyymi
Aika lailla. Mulle riittää että saan pussit tyhjennettyä muutaman päivän välein vaikka oman kätösen avulla.
- Anonyymi
Itselle seksi on muutakin kuin vain panemista. Täytyy olla tunteita toista kohtaan, muutoin siinä ei ole mitään järkeä…
- Anonyymi
Samat ajatukset.
- Anonyymi
Missä tässä elämässä on järkeä ?
- Anonyymi
En tarvetta seksille eikä läheisyydelle. Sellaiset mietteet on kuolleet aikoja sitten.
- Anonyymi
Älä nyt noin sano ...
- Anonyymi
Olen hyvin tyytyväinen. Se tietysti harmittaa, että kun ikää on kertynyt, niin ei enää haluta joka päivä. Vielä nuorena 35-vuotiaana oli saatava orgasmi joka päivä! Ihan oikeasti. Nyt on ikää 45 v ja jaksaa enää kolme kertaa viikossa. Se harmittaa.
- Anonyymi
Toivottavasti tämä ei ole liian K-18 kuvaus asiasta, mutta jatkan vielä omaa kommenttiani kolmesta kerrasta viikossa: Sinkkujen seksielämä lienee paljon aktiivisempaa kuin monella pariskunnalla. Olen siis mies, 45 v ja sinkku. Ja minun on saatava kolme kertaa viikossa. Olen kuullut, että joissakin parisuhteissa saatetaan oikeasti olla tasolla pari kertaa kuukaudessa, mikä tietysti johtuu arjen kiireistä: lemmikeistä, lapsista jne.
Kun ei ole lapsia ja koiraa hoidettavana, saa hedonistisesti panostaa omaan mielihyvään ja aina saa, kun haluaa! Kuulostaa itsekkäältä, mutta se säteilee iloisena elämänasenteena normaalissa arjessa. Töissä joskus joku aina jaksaa ihmetellä, miksi olen niin hyvällä tuulella? Niin, miksiköhän? Jätän sanomatta, että "sain taas eilen ja oli kyllä makeeta!" Sinkkuseksi on ehkä parasta mitä voi olla.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih577290Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7333521Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.3491847Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1641785- 841415
Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens841381- 911280
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631247Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2621241- 811154