K-18 osastoa

Anonyymi

Oletko tyytyväinen tämän hetkiseen seksielämääsi ?

34

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Nyrkki-Kyllikkiin

• Anonyymi

Naurua ..... hyvä vastaus

• Anonyymi

Sinkkuna olen ollut jo pitkään, rehellisesti jos vastaan niin en ole. On ollut muutama yhden illan juttu mutta eipä muuta. En jaksa kapakoissa enää pyöriä ja Tinderin poistin. Tällä nyt mennään. Mieheltä tämä.

• Anonyymi

Itse etsin juurikin seksiseuraa tinderistä ja yllättävän paljon sitä onkin löytynyt. Tyytyväinen olen. Aina saan naista kun siltä tuntuu.

• Anonyymi

Ei valittamista :)

• Anonyymi

Olen vaikka paremminkin voisi pullat olla uunissa ...

• Anonyymi

Ihan ok

• Anonyymi

En, känsäkin jo käteen tuli 😁

• Anonyymi

😂😂

• Anonyymi

Ei hätää. Minulle tuli haavauma ihan jonnekin muualle. Se on siinä paljon kiusallisempi kuin kädessä...

• Anonyymi

Yhyy, ainut toivo miesten lehti, auttakkee, byääh 😭

• Anonyymi

Väärä osio

Lapsilta kielletty

Eikä turhaan

• Anonyymi

Aloittajalle, älä käännä veistä haavassa jos ymmärrät mitä tarkoitan.

• Anonyymi

Täh ? Ihan normi kysymys, pahoittiko joku jo mielensä ? Ei tähän ole pakko vastata.

• Anonyymi

Eipä tässä voi henkseleitä paukutella

• En oikeastaan. Viime kerrasta nimittäin vuosia. VUOSIA😟

• Vajaa 12 vuotta, kuten mulla? Muutamaks vuodeks halut katos kokonaan. Siihen on syynsä jota en nyt avaa. Nyt... Joo ja ei.

• Lauruska kirjoitti:

Vajaa 12 vuotta, kuten mulla? Muutamaks vuodeks halut katos kokonaan. Siihen on syynsä jota en nyt avaa. Nyt... Joo ja ei.

Reilut 8v.😬eli on saanu pöly kertyä, joskus huiskauttanu isompii mäkeen, harvoinpa sitäkään.

• TARJA1976 kirjoitti:

Reilut 8v.😬eli on saanu pöly kertyä, joskus huiskauttanu isompii mäkeen, harvoinpa sitäkään.

😂🤣😂

• Lauruska kirjoitti:

😂🤣😂

Enempi kyllä melkein tekis mieli itkeä😢

• Anonyymi

Tällä pärställä pitää sanoa että olen tyytyväinen.

• Anonyymi

Enpä oikeastaan. En ole kuuminta hottia..

• Anonyymi

Ei tällä naamalla voi kuin kusta muuntajaan 😂

• Anonyymi

Älä nainen tee sitä! Tsemppiä kuitenkii

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Älä nainen tee sitä! Tsemppiä kuitenkii

Piti jo päästä piruilemaan. Mistä päättelit että hän on nainen ?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Piti jo päästä piruilemaan. Mistä päättelit että hän on nainen ?

Mies olen

• Anonyymi

Aika lailla. Mulle riittää että saan pussit tyhjennettyä muutaman päivän välein vaikka oman kätösen avulla.

• Anonyymi

Itselle seksi on muutakin kuin vain panemista. Täytyy olla tunteita toista kohtaan, muutoin siinä ei ole mitään järkeä…

• Anonyymi

Samat ajatukset.

• Anonyymi

Missä tässä elämässä on järkeä ?

• Anonyymi

En tarvetta seksille eikä läheisyydelle. Sellaiset mietteet on kuolleet aikoja sitten.

• Anonyymi

Älä nyt noin sano ...

• Anonyymi

Olen hyvin tyytyväinen. Se tietysti harmittaa, että kun ikää on kertynyt, niin ei enää haluta joka päivä. Vielä nuorena 35-vuotiaana oli saatava orgasmi joka päivä! Ihan oikeasti. Nyt on ikää 45 v ja jaksaa enää kolme kertaa viikossa. Se harmittaa.

• Anonyymi

Toivottavasti tämä ei ole liian K-18 kuvaus asiasta, mutta jatkan vielä omaa kommenttiani kolmesta kerrasta viikossa: Sinkkujen seksielämä lienee paljon aktiivisempaa kuin monella pariskunnalla. Olen siis mies, 45 v ja sinkku. Ja minun on saatava kolme kertaa viikossa. Olen kuullut, että joissakin parisuhteissa saatetaan oikeasti olla tasolla pari kertaa kuukaudessa, mikä tietysti johtuu arjen kiireistä: lemmikeistä, lapsista jne.

Kun ei ole lapsia ja koiraa hoidettavana, saa hedonistisesti panostaa omaan mielihyvään ja aina saa, kun haluaa! Kuulostaa itsekkäältä, mutta se säteilee iloisena elämänasenteena normaalissa arjessa. Töissä joskus joku aina jaksaa ihmetellä, miksi olen niin hyvällä tuulella? Niin, miksiköhän? Jätän sanomatta, että "sain taas eilen ja oli kyllä makeeta!" Sinkkuseksi on ehkä parasta mitä voi olla.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      57
      7290
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      733
      3521
    3. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      349
      1847
    4. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      164
      1785
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      84
      1415
    6. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      84
      1381
    7. Miten saisin

Sinut omakseni?
      Ikävä
      91
      1280
    8. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      63
      1247
    9. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      262
      1241
    10. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      81
      1154
    Aihe