Voiko olla niin

Anonyymi

Nainen että olet jo jättänyt kesäkollisi vai vieläkö sinä käytät sitä?

29

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kolleja on joka puolella,,,mut ei sitä yhtä.

• Anonyymi

Kesäkullia naiset haluaa mutta pian kesä on ohi.

• Pitäis ensin sellanen loukuttaa, mutta tai olla jo myöhäistä. 😂

• Anonyymi

Jaksaisitko sitä ininää:)

AV

• Anonyymi kirjoitti:

Jaksaisitko sitä ininää:)

AV

Voi olla ettei sitä mouruamista jaksais ihan koko aikaa kuunnella. Mut välillä kyl vois laittaa hetkeks ulkoruokintaan. 🤣

• Anonyymi

Kannattaa aina painaa mieleen tuo että haulikon tai muunkaan tuliaseen hankkimista pitää ensin omistaa satoja panssarivaunuja itse.

Jotta et ole valtionpetturi.

• Anonyymi

Erikoinen pulma sinulla

• valtakunta

Todella pitkään kyllä käyttänyt.
      Tosso. Oli kolmen päivän putki uskon että on kierto sekaisin kun menkat ei tullut ajallaan mutta ei testikään näyttänyt plussaa tulisikohan sit kaksoset🥰🤭

• Anonyymi

Ny oikeesti, meinaatko tehdä jonkun maailmanennätyksen:)

AV

• Anonyymi kirjoitti:

Ny oikeesti, meinaatko tehdä jonkun maailmanennätyksen:)

AV

Onhan nämä nyt parhaita.
        https://aijaa.com/lmSCl9

• Anonyymi
        valtakunta kirjoitti:

Onhan nämä nyt parhaita.
        https://aijaa.com/lmSCl9

No eivät oikeasti ole koska muistan tuon ajan, ennen ensimmäistä kävelyaskelta ja nyt kun juoksee ja tekee vaikka mitä. Sama pikkuinen on kysymyksessä.
        Jokaisessa aivan älytön työ, en jaksaisi enää yhtään lisää vaikka vauvat ovat kyllä suloisia.
        Tämän viimeisen jos saa aikuiseksi hyvillä arvosanoin niin olen enemmän kuin tyytyväinen.
        Piuhat poikki, nyt heti, ainakin minulta:)

AV

• Anonyymi kirjoitti:

No eivät oikeasti ole koska muistan tuon ajan, ennen ensimmäistä kävelyaskelta ja nyt kun juoksee ja tekee vaikka mitä. Sama pikkuinen on kysymyksessä.
        Jokaisessa aivan älytön työ, en jaksaisi enää yhtään lisää vaikka vauvat ovat kyllä suloisia.
        Tämän viimeisen jos saa aikuiseksi hyvillä arvosanoin niin olen enemmän kuin tyytyväinen.

AV

Muistat.🥰 itse en oikein välitä näistä damdemi imetyksistä kun edellisten kanssa tein.
        https://aijaa.com/zmo2RY

Kyllä sisarukset rikkaus on ne pelaa yhdessä myös polttopalloa yms 10 tikkua laudalla tervepataa.

• Anonyymi kirjoitti:

AV

Se että sinulla helpompaa, esim korvata työ rahalla.🤔

Tehtävä kirjat helppo ostaa valmiina minä teen tehtävät itse kun ei ole valuuttaa ostaa valmista tai etsiä just näitä valmiita tehtäviä mutta työstä sekin menee.

• Anonyymi
        valtakunta kirjoitti:

Se että sinulla helpompaa, esim korvata työ rahalla.🤔

Tehtävä kirjat helppo ostaa valmiina minä teen tehtävät itse kun ei ole valuuttaa ostaa valmista tai etsiä just näitä valmiita tehtäviä mutta työstä sekin menee.

My God, oikeasti kesäloma meni tyttären kanssa jolla on todistetusti enemmän virtaa mitä isällään ja kysymyksessä on vain yksi lapsi. En kyllä halua tilannetta jossa kaksi lasta vetäisi molemmista kädestä sinne mihin haluaisivat mennä tai tehdä.
        No joo, ohjattua mutta se että pieni kehittyy nopeasti vaatii veronsa. Voihan olla vanhempia jotka löhöävät persukset kiinni penkissä ja odottavat ajan tekevän tehtävänsä yhteiskunnallisten palvelujen tukemana mutta ikävä kyllä en ole sellainen ja haluan että lapset kasvavat parasta tietoa hyväksi käyttäen. Tuo onkin sitten aikaa viepää ja osin enemmän kuluttavaa.

AV

• Anonyymi kirjoitti:

My God, oikeasti kesäloma meni tyttären kanssa jolla on todistetusti enemmän virtaa mitä isällään ja kysymyksessä on vain yksi lapsi. En kyllä halua tilannetta jossa kaksi lasta vetäisi molemmista kädestä sinne mihin haluaisivat mennä tai tehdä.
        No joo, ohjattua mutta se että pieni kehittyy nopeasti vaatii veronsa. Voihan olla vanhempia jotka löhöävät persukset kiinni penkissä ja odottavat ajan tekevän tehtävänsä yhteiskunnallisten palvelujen tukemana mutta ikävä kyllä en ole sellainen ja haluan että lapset kasvavat parasta tietoa hyväksi käyttäen. Tuo onkin sitten aikaa viepää ja osin enemmän kuluttavaa.

AV

Esikoinen on siitä hauska. kaikki mitä hän lukee minun on luettava ja kun pitää hyvänä kun hän on tehnyt tehtävät ja peli aikana vielä minun pitäisi katsoa peliä on väliin vaativa kyllä. Se on tiivis yhteys.

Harrastus varmasti tekee hyvää sille pikku prinsessalle ja sisarus joka jaksaa toheltamaan ainakin meillä ne hirveästi jonkun asian oppineena opettaa myös toiselle niin hyvässä mutta myös pahassakin.

• Anonyymi kirjoitti:

AV

Meidän 6 v meni esikouluun tuli hyvin hiljaista vaikka 3 näitä pienempää on.

• Anonyymi kirjoitti:

AV

Parhainta minusta on se että kasvatat lastasi.🥰

• Anonyymi kirjoitti:

AV

Oot kyllä sellainen ihanne isukki🥰

• Anonyymi kirjoitti:

AV

Oon kyllä kehunut paljon juuri tuollaisista isistä tykkään hirmuisesti.
        https://youtu.be/j8xcBmj1sn8

• Anonyymi
        valtakunta kirjoitti:

Oon kyllä kehunut paljon juuri tuollaisista isistä tykkään hirmuisesti.
        https://youtu.be/j8xcBmj1sn8

No ihmiset katsoivat kyllä vähän kieroon salilla kun opastin tyttären tekemään hauisliikettä tai ojentajia taljassa kesäloman aikana. Onko hyötyä, no on kun tikuttaa menemään jo 10 askeleen roikkuportaan hymyillen käsivoimillaan. Elämä on valintoja ja toivon että opetan tyttärelleni ne oikeat valinnat.
        Poikia turpaan jos niin vaaditaan, voimaa ja älykkyyttä on:)

AV

• Anonyymi kirjoitti:

No ihmiset katsoivat kyllä vähän kieroon salilla kun opastin tyttären tekemään hauisliikettä tai ojentajia taljassa kesäloman aikana. Onko hyötyä, no on kun tikuttaa menemään jo 10 askeleen roikkuportaan hymyillen käsivoimillaan. Elämä on valintoja ja toivon että opetan tyttärelleni ne oikeat valinnat.
        Poikia turpaan jos niin vaaditaan, voimaa ja älykkyyttä on:)

AV

Ehkei nyt turpaan mutta ainakin pakeminen otteesta kun otteesta parempi idea tai taltuttaminen satuttamatta.

Väkivallattoman ystävä vielä olen täysin ettei väärin käytetä nyrkkejä en siis ole edes taistelu lajeihin tästä syystä pistänyt.

• Anonyymi

Kohta niitä hylättyjä kesäkolleja on paikat pullollaan, jos ei jo ole.

• Kohta sirutus tulee toivottavasti pakolliseksi, niin löytyy omistajakin.. 😸

• 1. Älä ota kesäkissaa.

2. Jos otat, leikkauta se.

• Anonyymi

Joko käytetty teppo eli tamponiin on suussasi happisuodattimena?

Huvittaa kyllä itseäni katsoa nuo naisten urheilujutut, hyvä keksiä jotain suosikkihahmoja niistä naisistakin, mutta pelottaisi paljon jos joku oikein voimakas nuori nainen tulisi nukkumaan sänkyysi.

• Anonyymi

Eikö olis hyvä sellainen mies että tulee kun pyytää ja tyydyttää halut ja siivoo vaikka kämpän palkaksi ja sitten käsket pois ja kerran viikossa tulee luoksesi.

• Anonyymi

Voi voi. Monta kollia on jäänyt, sekä kesä- että muiden vuodenaikojen sellaista.
      Ainoastaan yhdestä en luovu.
      Reilun kolme vuotta sitten asteli elämääni juuri näihin aikoihin loppukesästä musta ihana kolli joka vei sydämeni kertalaakilla.
      Ikää en tiedä eikä tiedä kukaan muukaan, mutta ihan pikkukloppi ei enää ole. Elämää kokenut ja nähnyt on, sen näkee olemuksesta.
      Alkuun katseltiin ja arvioitiin toisiamme, varsinkin hän ole hieman skeptinen mutta vähitellen alkoi tehdä lähempää tuttavuutta ja lopulta valloitti sylini ja sydämeni.
      Joka yö nukutaan vierekkäin ja kiehnätään kyljessä kun teen töitä koneella. Joskus jopa ärsytykseen asti mutta mitäpä omalta rakkaalta kollilta voisi kieltää..

Tämä kolli on ainoa joka on koskaan onnistunut sydäntäni viemään, ja ainoa jonka elämääni pysyvästi haluan. Hänen nimensä on Mort, musta väriltään, painaa pikkusen vajaan viisi kiloa. Viisi kiloa rakkautta on minulla.

• Mulla ei ole ollut koskaan kesäkollia. Kyllä ne on muinakin vuodenaikoina nurkissa pruukanneet luuhata.

Ne on olleet nk. pitokolleja. :)

• Sama pätisi myös narttuihin. Otetaan pitoon ja pidettäväksi tai ei ollenkaan. Mitään kesäkissaa nou nou.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      57
      7290
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      733
      3521
    3. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      349
      1847
    4. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      164
      1785
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      84
      1415
    6. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      84
      1381
    7. Miten saisin

Sinut omakseni?
      Ikävä
      91
      1280
    8. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      63
      1247
    9. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      262
      1241
    10. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      81
      1154
    Aihe