Onko sulla ihan oikea digikamera vai kuvaatko puhelimella? Ja montako pixeliä kamerassasi tai puhelimessasi on?
Jos puhelimella kuvaat, montako pixeliä on etu- eli ns. selfiekamerassasi?
Naisille kysymys
23
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Luurilla kuvaan jos kuvia otan. 7 megapikseliä etu ja 12 taka.
Piti luntata puhelimen tiedoista mut näin hommat etenee- Anonyymi
Okei, toihan kuulostaa ihan kelpoluurilta jos noin paljon on varsinkin takakamerassa pixeleitä. :)
t. aloittaja - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Okei, toihan kuulostaa ihan kelpoluurilta jos noin paljon on varsinkin takakamerassa pixeleitä. :)
t. aloittajaSinustako niitä kuvia pitää ruveta ottamaan? 🤣
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
t. aloittajaiphone 8 on luurini
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinustako niitä kuvia pitää ruveta ottamaan? 🤣
Ehei, ei missään tapauksessa. Olen sellanen, miten se suomeks sanotaan, no sanon enkuks että camera-shy tyyppi! :D
t. aloittaja - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ehei, ei missään tapauksessa. Olen sellanen, miten se suomeks sanotaan, no sanon enkuks että camera-shy tyyppi! :D
t. aloittajaJahas jahas.
Käytän puhelinta.
Etukamera ; 16Mp
Pääkamera : 48mp
Ultralaajakamera: 16mp
Makrokamera:5mp
Mustavalkokamera: 2mp
😄 Kunno kameraPuhelimella. Takakamerassa on 64mp ja etukamerassa 20mp.
- Anonyymi
Pääkamera: 108
Etukamera: 20 - Anonyymi
Työnantajan luuri. En ole tarkistanut pixeleitä. Mutta en itse ostaisi noin kallista kännykkää, joten kelpaa mulle. En kuvaa itseäni vaan ihan muuta.
- Anonyymi
Miksi edes kysyt tälläistä?
- Anonyymi
Miksi ei saisi kysyä koska tässä kysymyksessä ei ole mitään pahaa, ei loukkaa ketään jne. Sitäpaitsi olen tekniikasta kiinnostunut, joku vois käyttää pilkkanimeä "nörtti".
t. aloittaja - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi ei saisi kysyä koska tässä kysymyksessä ei ole mitään pahaa, ei loukkaa ketään jne. Sitäpaitsi olen tekniikasta kiinnostunut, joku vois käyttää pilkkanimeä "nörtti".
t. aloittajaNaisten kamerat kiinnostaa niin. Miksi ei miesten?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Naisten kamerat kiinnostaa niin. Miksi ei miesten?
No olen myös naisista itsestään kiinnostunut. :)
Pöh, toiset laittelee tissikyselyitä ettekä hermostu siitä mutta jos kysyn kameroista niin sitten hermostutaan. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No olen myös naisista itsestään kiinnostunut. :)
Pöh, toiset laittelee tissikyselyitä ettekä hermostu siitä mutta jos kysyn kameroista niin sitten hermostutaan.Mitä väliä on jollain kameran pikseleillä tai, että se olisi edes naisen? :D Huvittaa tämä kysely.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä väliä on jollain kameran pikseleillä tai, että se olisi edes naisen? :D Huvittaa tämä kysely.
Mä en nyt ymmärrä että miksi hermostut tästä kyselystä, hermostu mielummin noista kikkeli-tissi kyselyistä!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mä en nyt ymmärrä että miksi hermostut tästä kyselystä, hermostu mielummin noista kikkeli-tissi kyselyistä!
Huvittaa! Ei hermostuta. Hyvää viihdettä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaikkea ei tarvitse ottaa niin vakavasti. Saa sitä välillä naurattaa enkä tarkoita sitä mitenkään ilkeästi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaikkea ei tarvitse ottaa niin vakavasti. Saa sitä välillä naurattaa enkä tarkoita sitä mitenkään ilkeästi.
Juu, saa toki nauraa ja naurattaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juu, saa toki nauraa ja naurattaa.
Mutta on tämä kysely kuitenkin järkevämpi mitä täällä palstalla yleisesti kyselyt ovat. Huvitti vain tuo aihe :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta on tämä kysely kuitenkin järkevämpi mitä täällä palstalla yleisesti kyselyt ovat. Huvitti vain tuo aihe :)
Kiitoksia vaan. Nyt uni alkaa painaa joten hyvää yötä sullekin ja muillekin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiitoksia vaan. Nyt uni alkaa painaa joten hyvää yötä sullekin ja muillekin.
Hyvää yötä, pikseleiden ja naisten kuvia :)
- Anonyymi
20 pikseliä näyttää olevan muutaman vuoden vanhassa, liianki tarkkaa kuvaa tekee jo toi, siksihän nää kaunistukset on tehty, kuvan samentamiseen sitte. Olisko sama että niitä pikseleitä vaan vähempi. Ennenmuinoin filmistaroja kuvattiin sukkahousut filtterinä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih527090Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7103228Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1251455Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens831330- 841315
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.2231259Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631197- 891190
Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2321145- 791081