Johtuuko korona ilmastonmuutoksesta ?

Meidän pääministerin Sanna Marinin mielestä johtuu.
https://www.youtube.com/watch?v=ETbm6EK1h98

Jos siis taudit johtuvat ilmastonmuutoksesta, niin siinä tapauksessa satoja vuosia sitten ei olisi pitänyt olla ruttoa, isorokkoa, koronaa ja muita vaarallisia tauteja. Ja miten Sanna Marin sitten selittää esim. Aidsin tai oikeammin HIV-viruksen? Johtuiko sekin ilmastosta?

Taas tuossa poliitikot vain kiistelee keskenään. Jotain asiaakin tuossa oli, esim. Halla-aho sanoi, että mitä enemmän tehtaita lakkautetaan Suomessa, niin sitä enemmän tuotanto siirtyy esim. Kiinaan, jossa tehtaat savuttaa kivihiilen voimalla ja se ei ole ilmaston kannalta kestävä asia. Olen samaa mieltä hänen kanssaan tuosta, vaikka muuten en Perussuomalaisia yleisesti kannata.

Jos ihminen on tottunut valehtelemaan kaikesta, vaikkapa että elvytyspaketti on kertaluontoinen, maahanmuuttajarikollisuus johtuu korona-ahdistuksesta yms. eikä niitå puheita koskaan aseteta kunnolla kyseenalaisiksi vaan vieläpä kompataan useilta tahoilta, niin mitäpä luulet etteikö sitä voisi sitten tuollaistakin ihan pokkana väittää että korona on ilmastonmuutoksen seurausta.

5

104

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

"Ainoastaan idiootti tekee samat asiat uudelleen ja uudelleen, ja odottaa eri lopputulosta"

-Albert Einstein-

Sanna Marin on idiootti. Käyttäytyy samalla tavalla kuin idiootit ennen häntä ja uskoo, että saavuttaa sillä eri lopputuloksen.

Voin kertoa hänelle ja häneen uskoville salaisuuden. Ei tule toimimaan ikinä. Samat syyt, samat seuraukset. Eikä ideologian "oikeellisuus" tule sitä ikinä muuttamaan. Joskus on suotava käyttää sitä ns. maalaisjärkeä.

• Anonyymi

Sanna taitaa olla lättäpää eli järkijättö.

• Anonyymi

Sanna on SDP kommari.

• Video Sanna Marinista ei ole käytettävissä! :o

• Anonyymi

Jotkut taudit lisääntyvät ilmastonmuutoksen myötä, toiset eivät. Pöljä. Turha aloitus taas.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      656
      4710
    2. Harmi että

Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o
      Ikävä
      20
      2235
    3. Ajattele miten

Paljon ottajia sinulla olisi
      Ikävä
      103
      1414
    4. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      22
      1304
    5. Tekisitkö jotain toisin

Kaivattusi kanssa alusta alkaen? 😍
      Ikävä
      85
      1264
    6. Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!

Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia
      Kajaani
      126
      1074
    7. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      66
      1018
    8. Jos saan sinut elämääni

niin minun täytyy nukkua ihan ensimmäiseksi 2vk putkeen. Sopiiko se sinulle? Väsynyt olen ollut ja niin levollinen olo
      Ikävä
      75
      945
    9. Kun Zele jenkeissä kävi

Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi
      Kitee
      252
      935
    10. Tulee ikävä

Ja toivon että saan anteeksi ❤️
      Ikävä
      65
      906
    Aihe