Miten saa vaatekaapin sokkelin irti

Anonyymi

Miten saa vaatekaapin sokkelin irti siivousta varten. Koska kaapin alle on kerääntyny pölyä ja siellä voi asua turkiskuoriainen. Voisko maakuuhuoneessa olla jokin muu säilytysratkaisu kun tollanen komero, jossa on sokkeli ylhäällä ja alhaalla.

3

872

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Tuohon on mahdoton vastata tuntematta ja näkemättä kaappia. Sokkelihan voi olla kiinteäkin, jolloin sitä ei saa irti kuin rikkomalla. Ainakin keittiön alakaapeissa käytetään nykyään kai paljon jalkoihin muoviklipsuilla kiinnittyviä sokkelilevyjä, jotka lähtee irti eteenpäin nykäisemällä.

Tokihan säilytysratkaisu voi olla muukin kuin komero, eihän siinä ole kuin mielikuvitus rajana. Mieleen tulee ensimmäisenä simppelit seinähyllyt, jotka voi halutessaan piilottaa esim. lattiasta kattoon ulottuvilla liukuovilla tai vaikka vain verhokiskossa liikkuvalla väliverholla.

• Anonyymi

Luultavammin vaatekomerosi seisoo juuri sen sokkelin varassa, eikä sitä noin vain pois saa.. mutta saahan niihin varmaan asennettua jalat, jolloin alusta on vapaana, kaapit täytyy tosin sitä varten ensin irroittaa, ja kaataa kyljelleen, että jalat saa asennettua. ps. ei pölypunkki sinua syö, ainakaan kokonaan ;)

• Anonyymi

Sorkkarautaa minä olen käyttänyt ja sitä suosittelen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      33
      6484
    2. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      35
      5973
    3. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      29
      3324
    4. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      45
      2740
    5. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2594
    6. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      15
      2268
    7. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2158
    8. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      16
      1976
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      40
      1819
    10. En ole koskaan kokenut

Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka
      Ikävä
      19
      1747
    Aihe