Moi, tutustuin kesällä vastakkaista sukupuolta olevaan parhaaseen ystävääni. Oltiin isosina samoilla leireillä ja meillä oli super kivaa. Käytiin myös kattoo futispelei kesällä kahestaan. Mutta arjen alettua ei ole nähty kun kirkon isosten kokoontumisissa. Kysyin haluisiko se nähdä mutta sanoi että tykkää olla viikonloput yksin kotona koulustressin takia. Silti tämä on nähnyt joka viikonloppu nyt jotakuta muuta kaveriaan paitsi mua, joka tarvihtis häntä super paljon juttukamuks. Ja ois kiva nähä häntä. Meil on muuten asiat ok, mut hän ei puhu mulle enää kaikkea niin suoraan. On ollu aika hard times, kun mulla ei montaa kaveria oo, ja en luota muihin kuten häneen. Tarvitsisin sitä, mutta hän ei sitä ilmeisesti ymmärrä:/ Olen siis poika ja hän tyttö. Kiitos jos yritäte auttaa asiassa jotenkin, vastaan parhaani mukaan ehotuksiin ja neuvoihin<3
Paras ystäväni ja ongelmat sen kanssa.
1
118
Vastaukset
- Anonyymi
Te olette kuitenkin olleet ystäviä melko lyhyen aikaa, ehkä hän haluaa viettää aikaansa muidenkin kavereidensa kanssa?
Oletko sinä ihastunut tähän tyttöön ?
Ehkä hän koki että välinne muuttuivat liian läheisiksi liian nopeasti?
Olisiko mahdollista että viettäisitte aikaa niin että seurassanne olisi muitakin nuoria, niin että ette olisi vain kahdestaan ? Mielestäni teidän pitäisi puhua ettei tule väärinkäsityksiä kummallekkaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e2266448Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne633283Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä1002909- 1562282
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla171812Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea
Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.1661515- 821444
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o291393Ohhoh! KAJ laukoi suorat sanat somessa - V-sana mainittu!
Ohhoh! Mitäs mieltä olet tästä huumoriryhmä KAJ:sta? Bara bada bastu on kyllä aikamoinen korvamato... Lue lisää: https351331Erika selvisi hienosti ennakkosuosikin paineista
Hienostihan se meni. Erika jätettiin yksin, eikä häntä tuettu, oli euroviisukiusattu, silti suoriutui ensiluokkaisesti.1091037