Parasta orgasmissa

Anonyymi

Ihaninta on, kun saa laueta naisen sisään.
Mikään ei ole ihanampaa, kuin lämmin ja märkä pillu kullin ympärillä siinä samalla, kun siemensyöksy alkaa.

19

2626

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Samaa mieltä! Tosin mun mies nauttii siitä enemmän, kun runkkaan hänet ja näen hänen laukeavan.

• moi minun vaimo runkkaa minua usein meillä kolmas 26v mies hän laukee pilluun vaimo nauttii kun näkee minun saavan spermat usein naamalle

• Anonyymi

Sekin on mahtavaa kyllä. Entinen avovaimoni kanssa tykkäsi runkata mua ja nautti älyttömästi kun näki mun orgasmin. Sanoikin joskus suoraan, että hän kiihottuu siitä mielettömästi, kun näkee, kuinka sperma alkaa ryöpsähtelemään mulkusta hänen käsilleen ja kun tuntee, miten mulkku nytkähtelee ja supistelee niiden roiskahtelujen tahtiin. Ja miten se jäykistyy ensin kivikovaksi just ennen syöksyn alkamista. Ja nautin siitä kyllä itsekin.
        Mutta kyllä pilluun ruikkiminen siolti on se paras herkku:)
        Aloittaja

• Anonyymi

Samaa mieltä, naisen näkökulmasta.

• Anonyymi

Joo, sisään on ihan kiva laueta, mutta tykkään myös kun vaimoni tyydyttää minut kädellään ja ottaa lasti rinnoilleen. Eikä hänkään sitä karsasta. Joskus oikein pyytää että lasken satsin vaikka vatsan päälle, tai häpykummulle.
      Pasi

• Anonyymi

Häpykummulle ruiskiminen on kanssa kivaa, vielä kun kulli on sitä vasten. Ja syöksyn jälkeen tuntuu tosi hyvältä, kun hieroo kalua muijan kumpua ja karvoitusta vasten.

• Anonyymi

Naisena sanon myös että miehen orkut tuntuu parhaiten syvällä, syvällä pillussa, se nykivä ja sit lämmin tunne kun lastia saa <3

Vielä parempaa jos pitää kyrpää vielä hetken sisällä että mikään ei pääse valumaan pois.

• Anonyymi

Buuaahaa mikä hupiakka

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Buuaahaa mikä hupiakka

Buuaahaa mikä hupipoika. Ihan asiallisesti, eikö näitä 12 vuotiaita, tai henkisesti 12 vuotiaan tasolle jääneitä saa täältä pois?

• Anonyymi

Se on kuin kirsikka kakun päällä pitää vielä kullia sisällä siemensyöksyn jälkeen. Mukava tunne.

• Anonyymi

Kyllä olisi kivaa kun pääsisi laukeaa lämpimään märkään polkuun.

• Anonyymi

Kyllä olisi tosi mukavaa kun pääsi laukeamaan lämpöiseen pilluun.Teksi tosi mukavaa.

• Anonyymi

Täydellinen huipentuma rakastelulle jos mies aistii naisen orgasmin tulon ja tulee yhtä aikaa.

• Anonyymi

Onko suuri pettymys, jos nainen astii miehen tulon, ja tulee yhtä aikaa?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onko suuri pettymys, jos nainen astii miehen tulon, ja tulee yhtä aikaa?

Joo.

• Anonyymi

Pillu on aivan ihanaa. Mutta upean naisen perse se vadta onkin erinomaista ja mieletön fiilis panna persettä! ;)

• Anonyymi

Parasta on roiskia mällit naisen kauniille naamalle ja valtaville rinnoille! Ota lemmenjuomani vastaan, söpöliini!

• Anonyymi

Ketjusta on poistettu 32 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla

Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e
      Pirkanmaa
      164
      4292
    2. Jos olisit täällä

Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä
      Ihastuminen
      37
      2494
    3. Tämän hetken

Terveiset kaivatullesi ⬇️
      Ikävä
      155
      2151
    4. Kesän odotuksia hyrynsalmella

Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla
      Hyrynsalmi
      16
      1699
    5. Vieläkö sä toivot

Meidän välille jotain?
      Ikävä
      81
      1318
    6. Voi Rakas siellä

Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o
      Tunteet
      24
      1261
    7. Ohhoh! KAJ laukoi suorat sanat somessa - V-sana mainittu!

Ohhoh! Mitäs mieltä olet tästä huumoriryhmä KAJ:sta? Bara bada bastu on kyllä aikamoinen korvamato... Lue lisää: https
      Euroviisut
      31
      1162
    8. Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea

Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.
      Maailman menoa
      144
      1132
    9. Erika selvisi hienosti ennakkosuosikin paineista

Hienostihan se meni. Erika jätettiin yksin, eikä häntä tuettu, oli euroviisukiusattu, silti suoriutui ensiluokkaisesti.
      Maailman menoa
      103
      935
    10. Pirre vaatii nyt karhuja ammuttavaksi

Ylellä taas hauskaa lieksa uutista. Karhujen kannan­hoidollinen metsästys on Lieksan kaupungin mielestä välttämätöntä.
      Lieksa
      115
      860
    Aihe