Raivostuttava naapuri

Anonyymi

Jouduin tällä viikolla soittamaan keskellä yötä Poliisit naapurille. Naapuri riehui asunnossa. Riehuminen alkoi jo aiemmin päivällä ja haittasi tietokoneella tehtävää työjuttua. Oli ensimmäinen kerta kun jouduin soittamaan naapurille poliisit. Tämän talon asunnot on vuokra-asuntoja. Kysymys kuuluu. Ilmoittaako poliisi näissä tapauksissa vuokranantajalle vai pitääkö itse ilmoittaa. En muistanut unen pöpperöisenä kysyä asiaa. Vuokranantajan tulisi tietää, että asukkaalle on jouduttu soittamaan poliisit häiriön vuoksi.

6

245

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Onko Poliisit joku bändi tai jotain.

• Anonyymi

Poliisi ei ilmoita mihinkään. Kannattaa ilmoittaa itse isännöitsijälle, jotta saa rekisteröityä häiriökerrat. Kun niitä on riittävästi tulee varoitus ja sitten häätö.

• Anonyymi

Se mikä on mielenkiintiista on että jos melu on noin 10 kertaa kovempaa desibeleissä, mutta melun lähde on joku muu kuin riitely tai musiikki, tai alkpholisti, eli alaikäinen jätkälauma kirkuu ja karjuu, raksatouhu, tai rakkilauma, se on vain mukavaa elämän ääntä eikä kukaan häiriinny yhtöän eikä poliisi kiinnosta.

Ssnoisinko, epäaitoa teeskentelyä ja patriarkaattia on soittaa paljon pienemmistä aikuisten riitelyn ääniatä
      Jos nykyääm saa kersan laittaa ulos eikä kukaan saa sanoa mistään kersaan liittyvästä mitään, kyllö aikuistenkin taopelut on kestettåvä. Ei tunteita sisöllä tarvitse pitää

• Anonyymi

Eipä sillä väliä ole mistä asiaan kuulumaton häiritsevä meteli tulee. Haukkuva rakki, huutava stereo, riehuva isäntä tai vaikka porraskäytävässä käyvä mopedi. Jos ääni ei kuulu normaaliin asumiseen ja se häiritsee niin ensin soitto poliisille ja sitten isännöijälle.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eipä sillä väliä ole mistä asiaan kuulumaton häiritsevä meteli tulee. Haukkuva rakki, huutava stereo, riehuva isäntä tai vaikka porraskäytävässä käyvä mopedi. Jos ääni ei kuulu normaaliin asumiseen ja se häiritsee niin ensin soitto poliisille ja sitten isännöijälle.

Normaali on kulttuurisidonnainenkäsite

Kiinassa on normaalia syödä koiria

Jos vaihtoehto on kuolla nälkään, suurin osa syö ihmisiä.
        Juutalaisrt eivät syö sianlihaa. Vaan sen syöminen on barbariaa

60 vuotta sitten maalla lapset tiesivöt 3v että on normaalia pysyä pois tieltä ja tehdä työtä ja jos ei halunnut työtö tehdä pyöriä metsissä ja silti tuli selkään jos ei töitä tehnyt

Nykyään on sopivaa huutaa päivät pitkät jos huvittaa

Ei ole normaalia

On se mitä kenellekin minäkin aikana sallitaan.

Koneet ja puihastelu katsotaan hyvöksytyksi meluksi.

Toisinkuin vaikka naisten huutoterapia keskellä kauounkia.

• Anonyymi

"Jouduin tällä viikolla soittamaan keskellä yötä Poliisit naapurille. Naapuri riehui asunnossa. Riehuminen alkoi jo aiemmin päivällä ja haittasi tietokoneella tehtävää työjuttua. Oli ensimmäinen kerta kun jouduin soittamaan naapurille poliisit. Tämän talon asunnot on vuokra-asuntoja. Kysymys kuuluu. Ilmoittaako poliisi näissä tapauksissa vuokranantajalle vai pitääkö itse ilmoittaa. En muistanut unen pöpperöisenä kysyä asiaa. Vuokranantajan tulisi tietää, että asukkaalle on jouduttu soittamaan poliisit häiriön vuoksi."

Ai haittasi unenpöpperöisenä tehtävää työasiaa? Kannattaa varmaan ihan itse irtisanoutua, saa paremman työtodistuksen eikä joudu vahingokorvaustuuseen tekemistään virheistä.

Etätyö sopii vain harvoille, esimerkiksi minä en heihin kuulu.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      44
      5229
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      524
      1770
    3. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      77
      1100
    4. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      359
      1008
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      77
      943
    6. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      53
      931
    7. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      59
      870
    8. Kaikkia ei voi miellyttää

Eikä ole tarviskaan. Hyvää huomenta ja mukavaa perjantaita. 😊❄️⚜️✌🏼❤️
      Ikävä
      228
      824
    9. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      50
      813
    10. Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa

Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses
      Haapavesi
      58
      748
    Aihe